Xboxlife forum

Den største diskussion i verdenen.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Tommy » 28. mar 2004 13:45

Ps. Til Basse DK:
Ja, eyetoy er fedt!
det er jo et plus til PS2 på min liste :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 28. mar 2004 13:49

Men Gamecubes controller er mindre end PS2's? Men jeg vil give dig ret i at den er bedre... PS2 controlleren virker på mig som en der bare lige hurtigt er designet.. Og så endda for en DEL år siden med Playstation....

Men PS2 har ikke nødvendigvis direkte dårlig grafik.. Eller det har den hvis du kigger i forhold til hvad de to andre kan? Jeg har så bare ikke set et spil med super grafik til PS2 endnu...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 28. mar 2004 14:01

Gamecubes controllere.. Er de MINDRE?
http://www.nintendo.com.au/gamecube/ima ... roller.jpg
http://www.xeye.it/imgxeye/controller_s ... adps21.jpg

GC's controllere er "højere" altså "håndtagene" er længere!
ps2's håndtag fylder kun halvdelen af en hånd!

Det med PS2's dårlige grafik!
Jeg har nemlig heller aldrig set et spil med overvældene grafik! Det har jeg til gendgæld tit til Xbox og GC!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 28. mar 2004 14:09

Ok, det kan jeg godt se... :)
De har bare virket mindre når jeg har spillet på Konsollen... ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Thomas » 28. mar 2004 15:16

PS2 controlleren er elendig til FPS spil...
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Playkid » 28. mar 2004 16:12

Tjumi skrev:
PS2 playkid skrev:Tjumi->
Det kan sagtens lade sig gøre for PS2 at lave god grafik, du sagde selv at Xbox'en havde den bedste, men dette er ikke ensbetydigt med at PS2 har dårlig grafik.

Hvis xbox kontrollerne er et "(-/+), så er PS2 controllerne også et "8-/+)".
Game Cube har online muligheder


Har gamecube online mulighed? Sorry det var jeg ikke klar over!
Jeg syntes nu at PS2 har dårlig grafik! (I forhold til de andre konsoller)
Og det med at PS2 også skulle have plus/minus til controllere:
Til Xbox kan der fås mange forskellige controllere! Hvis man ikke kan lide de store, så køber man et mindre!

Det er vist også meget få spil der kan spilles online.
Der findes også andre uoficiellt PS2 joypads.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 28. mar 2004 17:15

Man kan kun spille 1 spil online på Gamecube her i EU og det er Phantasy Star Online.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf NazQuel » 2. apr 2004 18:14

Jeg synes helt klar at xboxen joysticks er bedre, i sær de store..

Gamecubes og PS2 er alt for små, og forsvinder i hånden...

Xboxen er joystick er meget mere behageligt hvis man spiller i længere tid end 45 min..

PS2 har mange spil, ja men de er ikke så gode..

Der er kun ÉN maskine.. tror godt i ved hvad for en jeg mener det er

NazQuel
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Salleman » 3. apr 2004 12:23

Med hensyn til hvilken controller der er bedst er det em smagssag... Det kan ikke afsluttes, og der kan ikke nås til enighed omkring dette.

Nå det kommer til grafikken er det svært at sige. Ps2's grafik chip er i teorien lige så god, hvis ikke bedre en Nv2a chippen(xbox grafik chippen). Et af de store problemer for ps2'en i henhold til grafik er at sonys udviklingsværktøj ikke er ligeså let skrive til som xboxens. Det er altså sværere at få udnyttet alle ps2'ens kræfter, end det er med xbox'ens.

Personligt er jeg mest til xbox. Den virker nyere, styresystemet er federe og mere gennemført, der er indbygget hd, og så er der selvfølgelig LIVE. I og med at xbox er bygget fra bunden til at spille online åbner jo for nogle muligheder som ps2'en og gamecuben aldrig vil få.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Slane » 4. apr 2004 19:52

stomas skrev:PS2 controlleren er elendig til FPS spil...


Men tilgængæld Superb til bil-spil og TPS.....

Og XBox-kontrolleren er elendig til bil-spil og TPS men Superb til FPS....

Disse er mine meninger, og de skyldes udelukkende knappernes placering på de 2 kontrollere.... Jeg hader foreksempel at spille et bil-spil med en XBox-kontroler, når man skal bruge R og V knapperne til speed og brake.....

Derimod kan jeg godt lide PS2s X og "firkant" til det samme.... og så have _de fire_ bagerste knaper, til kamera-vinkler, hand-brake osv......


Stomas: Det jeg vil frem til, er at det ikke er nok at komme med en udtalelse, uden at sætte det op imod det modsatte. Og så evt. agumentere for sine meninger..... ;)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Alex DK » 4. apr 2004 21:29

Slane skrev:XBox-kontrolleren er elendig til bil-spil


Meget kan man sige om xbox controleren, men elendig til racers er den bestemt ikke. Hvis man bare er en smugle bevist om af få en optimal styring, er det et absolut must at man anvender en analog controler med triggers, der har en lang vandring og uden death zones(til speeder og bremse), noget hverken GC eller PS2 controleren har.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 4. apr 2004 21:31

Det er jo så en smagsag :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 4. apr 2004 21:35

Jeg holder så også med Paasch i den her... :)
Generelt synes jeg egentlig at Xbox controlleren er den bedste.. :) I hvert fald sammenlignet med PS2.. Har ikke Gamecube så skal ikke udtale mig for meget der.. Men XBox controlleren virker langt mere præcis, og så er Triggers sq en herlig opfindelse... ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 4. apr 2004 21:37

game killer skrev:Det er jo så en smagsag :)


Det er ikke en smagssag. Det er umuligt at får en optimal styring ved at anvende digital kontrol eller analoge knapper med minimal vandring. (Pånær hvis spillet anvender digital styring.)
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 4. apr 2004 21:41

Jeg mente, at det var en smagssag om man bedst kan lide PS2 styringen eller Xbox styringen til bilspil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster