Xboxlife forum

Er pissetræt af min xbox..

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er pissetræt af min xbox..

Indlægaf CoXmo » 16. feb 2009 13:59

Hey, jeg er ved at være så træt af min xbox, at jeg overvejer at ta' en stor hammer og smadre den! Hver gang jeg kommer et spil i, så arbejder drevet 5-10 sekunder, og så står der 'Open Tray'! Jeg ved det ikke har noget med mine spil at gøre, fordi den gjorde det også med Fallout 3, da jeg lige havde købt det.. Min eneste løsning er at genstarte og åbne/lukke disken til spillet virker.. Nogen gange kan der gå op til et kvarter..

Andre der har samme problem?
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Vinterbird » 16. feb 2009 14:01

Læsehovedet har det formentlig ikke godt. Kontakt MS Support og få den lavet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf CoXmo » 16. feb 2009 14:04

Min ven har det samme problem? Vi har begge købt vores Xbox i August i år, og vi har købt den fra Coolshop, det er en elite? ;).
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Ink129 » 16. feb 2009 14:26

CoXmo skrev:Min ven har det samme problem? Vi har begge købt vores Xbox i August i år, og vi har købt den fra Coolshop, det er en elite? ;).


Du mener vel august sidste år :wink:

Ej, det lyder mærkeligt at både du og din ven har nøjagtigt samme problem med en forholdsvis ny xbox. Som Vinterbird skriver, så tegner det på et "slidt" læsehoved, selvom det lyder utroligt med to "spæde" xbox'e.

Men som allerede foreslået må du/I nok kontakte MS Support. Da jeg sendte min xbox til rep i sin tid for RRoD, var det med god service og jeg havde maskinen tilbage 14 dage efter. Så prøv at slå på tråden, du har jo stadig garanti på fætteren... :)
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf snoopy » 16. feb 2009 14:27

Du kan altid installere spillet som en midlertidig løsning.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


Indlægaf Ink129 » 16. feb 2009 14:50

snoopy skrev:Du kan altid installere spillet som en midlertidig løsning.


:?

Dette kunne han selvfølgelig også prøve, men jeg vil ikke tro, at dette forbedrer situationen. Som han skriver, så er det hver gang, at han smider spillet i, at den ikke kan læse disc'en. Og selvom han installerer spillet på xboxen, så skal han jo alligevel igennem denne procedure, hver gang han skal starte et spil op.

But who knows, hvis du ikke allerede har dine fortrukne spil installeret på din konsol CoXmo, then give it a try...
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf LinearZ » 16. feb 2009 15:44

Det virker ikke at installere spillende... Er afprøvet ;)

Du kan smadre boxen hvis det er det du har lyst til. Ellers ring til supporten og få den lavet :)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf tryllehans » 16. feb 2009 15:53

med xboxen er det sådanne set lige meget hvor du har købt den du kan altid ringe til microsoft support. jeg mener nummeret står på forsiden af sitet her nede til højre i en rubrik.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Améndir » 16. feb 2009 22:51

Havde samme problem mellem jul og nytår. MS Support bad mig pille harddisken af og prøve igen. Så virkede det.
Smed harddisken på og der har ikke været problemer siden.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf CoXmo » 17. feb 2009 02:57

Amendir, jeg har prøvet dit forslag og det virkede, men måske fordi, jeg allerede havde fået den til at virke.. Jeg prøver lige at se over de næste par dage, om det har virket ;)?
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Elgen » 17. feb 2009 07:01

Hvad med at prøve med en rensedisk?
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Indlægaf Kris-TK » 17. feb 2009 09:11

Jeg har måske haft præsis samme problem.
Men jeg sendte min til reperation, og fik skiftet motherboard og dvd drev.
Men vis din box virker nu, så er alt jo godt igen :P
Kris-TK
Niveau 4
 
Indlæg: 725


Indlægaf CrackMaND » 3. mar 2009 22:00

Har netop oplevet samme problem i weekenden. Alle spil jeg smider i ender med at der står Open Tray i menuen. Ergo kan jeg ikke spille.

Ringede til MS support, og min garanti udløb for 3 måneder siden. Købte den i november 2006.

Prøvede at piller harddisk af uden held. Dvs nu skal jeg enten bruge 87 euro på en rep. eller smide lortet ud.

Andre forslag?
CrackMaND
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf CrawzR » 3. mar 2009 22:20

Du kan udskifte dit drev med et nyt. Du kan også prøve at rense din linse med et kit ligesom det her http://www.chip-kolding.dk/shop/product ... cts_id=395
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 3. mar 2009 22:22

Jeg har stort set haft samme problem. Her blev det dog efter et par forsøg til "Unplayable Disc", og var også ude for at mine spil nogen gange bare crashede. Derudover endte min Xbox også med at ridse mine spil.

Jeg ringede ind til Microsoft support, jeg kunne ikke selv gøre noget, så sendte den ind. 1½ uge senere havde jeg min Xbox tilbage.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster

cron