Xboxlife forum

Hvornår synes du at Xbox 2 skulle komme.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvornår synes du at Xbox 2 skulle komme.

Imorgen
2
8%
Til sommer
0
Ingen stemmer
Vinter
0
Ingen stemmer
2005
5
20%
2006
18
72%
 
Afgivne stemmer : 25

Hvornår synes du at Xbox 2 skulle komme.

Indlægaf stuckpizza » 23. mar 2004 22:07

Hvornår synes du at Xbox 2 skulle komme.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf hansi » 27. mar 2004 14:53

har ikk en xbox endnu....men får det snart :D :D ...så jeg håber det varer så lang tid så muligt at den næste kommer ud :) :) :)2006 eller længere tid :D :D :D
Senest rettet af hansi 27. mar 2004 17:50, rettet i alt 1 gang.
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Valkyrie » 27. mar 2004 14:58

2006 eller senere.

Konsollen har kun været ude i 2 år i Europa. Standard burde være 4-5 år!

Selve pointen med at have en konsol, er jo at man har en computer der ikke behøver næsten konstant opgraderinger.

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf rasmus » 27. mar 2004 14:59

2006 fordi så kan de nå at gøre den meget bedre :lol: :oops: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :oops: :oops: :oops: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf PsykopatGamer » 27. mar 2004 15:27

ja det skal være i 2006 fordi så er der noget man kan glæde sig til =)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Azbox » 27. mar 2004 15:53

Yep 2006 så er der noget man kan glæde sig til og at de kan gøre den bedre =)
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Thomas » 27. mar 2004 17:13

Har også stemt 2006, fordi jeg ikke er træt af den "gamle" endnu... ;)
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Anastacio » 27. mar 2004 17:20

Helt klart 2006 :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf LaKerS » 27. mar 2004 20:03

helt klart 2006
LaKerS
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 27. mar 2004 20:49

hehe.. jeg kunne jo fremsige den største Xbox konspirations terori...

1 Halo2 og Fable er begge spil som alle går og venter på.. og vil helt sikkert sælge kæmpe stort nok også selv om de får skod karakter(Hvilket er utænkligt hehe).
2 GDC, MS har lige fremvist "Fremtidens" grafik standard "XNA" som helt sikkert til blive smidt ind i den kommende Xbox.
3. UbiSoft har annonceret at de allerede er igang med at udvilke spil til Xbox2.

så kommer Konspirations terorien:
1# er blevet forsinket sårn ca på samme tidspunkt. Hvem siger ikke at de er igang med at konventer dem om til Xbox2?
2# der gik ca ½-1 år fra at MS fremviste Xbox1 grafikken til den kom frem. så måske om ca 1 år kommer 2'eren.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 27. mar 2004 21:01

Jeg kan love dig for at de ikke er ved at konvertere til Xbox2... Jeg tror ganske enkelt det ville blive for besværligt og det vile gøre at fans skulle vente ALT for længe... MS ville blive MEGET upopulære...
Den sidste kan da sådan set godt være rigtigt.. Selvom jeg tror mere på 1½-2 år....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 27. mar 2004 21:16

Det er ikke fordi jeg selv tror på den terori.. men muligheden er der.. hehe.
But whatever...:

Det tog Bungie under et halvt år at konventer en 70-80%færdig Halo fra PC platform til Xbox.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 27. mar 2004 21:50

Ja, men der er heller ikke nær så stor forskel på PC og XBox xom på Xbox og XBox2. Det kan jeg godt love dig.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Valkyrie » 27. mar 2004 22:18

grillbiller skrev:Det er ikke fordi jeg selv tror på den terori.. men muligheden er der.. hehe.
But whatever...:

Det tog Bungie under et halvt år at konventer en 70-80%færdig Halo fra PC platform til Xbox.


Halo blev totalt scraped fra Halo PC! Ikke andet end selve grundkoden var tilbage og charactermodels!


Det var jo det at der var fantastisk ved Halo! At det kunne blive det, det blev på så kort tid!

Sidste gang det blev set på PC, var ved E3 2000 - Som et 3 person shooter, med online som main attracktioN!

Da vi så det på Xbox første gang var det et single player FPS! - 5 Måneders udvikling!

Hvis Bungie kunne lave det, de gjorde på 5 måneder... Hvad kan de så nå at gøre med alt den tid de har brugt på Halo 2?

You do the math...:D



XNA, er et tool der gør det lettere at konvetere spil imellem platforme. Det gælder ikke kun Xbox og PC. Men også mobiler, palms etc...

Mit gæt er at på E3, vil vi se flere upgrades til Xbox. Xbox er stadig i storfront... 733 MHz og maskinen rider stadig de vilde hestekræfter!

Jeg gætter på en stor XBL update... Måske noget eye toy agtigt virtual reality halløj... Måske mere connection mellem XBL og MSN og andre MS produkter generelt!

Der er mange muligheder, og Xboxs tid er langt langt fra forbi.

Selv når Xbox er seriøst bag grafisk, som den vil være i 2005, kan den stadig sælge!

Sådan var det f.eks. med Playstation!

Og det stoppede jo ikke Rare for at sælge 4 Mill. Eksemplare af PD i 2000 på N64, selvom alle PCspil var flottere!
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 28. mar 2004 11:28

2006 TIDLIGST!

Lidt surt, når man har brugt så meget tid og så mange penge på Xbox, og så lige pludselig kommer der en ny!

Håber fandme for Microsoft at de laver sådan at man kan spille sine gamle Xboxspil på den nye!!!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster