Xboxlife forum

Hvad synes du om at modde Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad synes du om at modde Xbox

Dejligt
8
57%
Dårligt
6
43%
 
Afgivne stemmer : 14

Hvad synes du om at modde Xbox?

Indlægaf stuckpizza » 23. mar 2004 22:04

Hvad synes du om at modde Xbox?
mig selv: det ville jeg aldrig gøre mod min krydskasse.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Playkid » 23. mar 2004 22:13

Jeg synes det er fedt at udnytte den muligheder, inden for lovens grænser naturligvis.
Jeg har selv fået en 120 gb harddisk i, så nu kan jeg gemme spillene på den så de ikke slides så meget, samtidigt loader de også hurtigere og man undgår DDE.

Så er der jo også mediaplayeren, den er fed til trailere. Jeg er meget glad for at kunne se Red Vs. Blue serierne og Halo 2 trailerene!
Playkid
 


Indlægaf Salleman » 23. mar 2004 22:40

Bare så du ved det, så er mediplayeren ulovlig... Der er EvoX i øvrigt også.. (faktisk er næsten alle programmer til boksen ulovlige).
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Playkid » 23. mar 2004 22:47

Homebrew programmer? Det kan jeg da ikke tro.
Playkid
 


Indlægaf Salleman » 23. mar 2004 22:55

Desværre jo... De gæve gutter der skriver disse programmer bruger jo M$ officielle udviklingsværktøj... Og det har de jo nok ikke fået lov til!?. Så næsten alt homebrew til boksen er ulovligt.. S'følig ikke i samme omfang som spil downloadet på internettet, men stadig...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Playkid » 23. mar 2004 23:01

Det er selvfølgelig lidt øv.
Hvad er der så galt med Evox?
Playkid
 


Indlægaf Salleman » 23. mar 2004 23:08

Taget fra Xbox-Scene.com
Built with (MS) XDK" or "Built with (MS) SDK"
What does it mean ?

It means the software you are trying to download has been compiled with the official Microsoft® SDK (System Development Kit) for Xbox.
This compiler is only available to Microsoft approved programmers and can not be used to build 'homebrew software'.
That's what makes the software you want to download 'illegal' (not in our eyes - as the software itself has completely been written by the programmer - but in the eyes of the law it is illegal).


Forstår du??
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster