Xboxlife forum

Hvad mangler Xbox360?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Decurser » 13. feb 2009 14:24

BlueCoffee skrev:Gratis on-line, og mulighed for at tilslutte usb harddisk.


Kan kun tilslutte mig den. Og så indbygget trådløst net kort seføli :D
Decurser
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Lynggaard » 14. feb 2009 10:17

WLAN og Blu Ray
Lynggaard
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Maroti DK » 14. feb 2009 12:29

Mindre støj!!!! Det er altså for meget nogle gange!!!
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf jacobtf » 14. feb 2009 20:14

Det ville være rart med en browser. Men bare set på PS3, den er stadig ikke ligefrem noget der gør, at man sælger sin PC. En version af Opera ville dog være lækkert.

Mht. larmen, så er det ligefør min PS3 larmer mere, hvis jeg har installeret spillet til HD. WLAN fatter jeg ikke folk gider. Det er langsomt og laggy i forhold til kablet net. Og drop alle idéer om at streame f.eks. HD-film.

Men apropos HD-film, så ville en udvidelse af supporten for filmformater være velkommen. Her tænker jeg naturligvis .mkv, MED embedded subtitle support. Giv os det, og jeg kan sådan set sælge min PS3.

D-Paden er ikke optimalt, så den måtte gerne optimeres.

På den ene side ville gratis Live være lækkert, når nu man tænker på at PSN jo er gratis. På den anden side, har nogen af jer spillet over PSN? Det er seriøst underlegent i forhold til Live. Live er bestemt en af de ting, som Microsoft virkelig har gjort godt, så jeg har ikke så meget imod at betale for det.

Det VILLE være rart, hvis praktisk talt alle spille kunne købe on-line, efter samme princip som de der allerede kan.

Streaming af film er jeg ikke så interesseret i. Giv mig fuld xvid/divx/mkv support med undertekster, og jeg skal nok selv downloade, hvad jeg vil se ;)
jacobtf
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf jacobtf » 14. feb 2009 20:15

Det ville være rart med en browser. Men bare set på PS3, den er stadig ikke ligefrem noget der gør, at man sælger sin PC. En version af Opera ville dog være lækkert.

Mht. larmen, så er det ligefør min PS3 larmer mere, hvis jeg har installeret spillet til HD. WLAN fatter jeg ikke folk gider. Det er langsomt og laggy i forhold til kablet net. Og drop alle idéer om at streame f.eks. HD-film.

Men apropos HD-film, så ville en udvidelse af supporten for filmformater være velkommen. Her tænker jeg naturligvis .mkv, MED embedded subtitle support. Giv os det, og jeg kan sådan set sælge min PS3.

D-Paden er ikke optimalt, så den måtte gerne optimeres.

På den ene side ville gratis Live være lækkert, når nu man tænker på at PSN jo er gratis. På den anden side, har nogen af jer spillet over PSN? Det er seriøst underlegent i forhold til Live. Live er bestemt en af de ting, som Microsoft virkelig har gjort godt, så jeg har ikke så meget imod at betale for det.

Det VILLE være rart, hvis praktisk talt alle spille kunne købe on-line, efter samme princip som de der allerede kan.

Streaming af film er jeg ikke så interesseret i. Giv mig fuld xvid/divx/mkv support med undertekster, og jeg skal nok selv downloade, hvad jeg vil se ;)
jacobtf
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf GrillRotten » 15. feb 2009 10:28

> Større harddisk - 120 GB er ikke meget til spil syntes jeg. 120GB er dog lige til at overleve i forhold til 60 & 20 GB som er totalt håbløst :roll:

> Mulighed for HDD-backup til extern.

> Ingen brug af skive for afspilning af spil.

> Sotering af venner i grupper og kun én besked med en liste over hvem er online.

Bruger ikke min x360 til afspilning af film, musik osv da jeg har et par HTPC´er, så er røvligeglad hvad MS gør og ikke gør på det område :lol:
GrillRotten
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Indlægaf Nasty Beaver » 15. feb 2009 11:30

- Trådløst netværk

- Mulighed for at lave grupper i sin venneliste.

- NetFlix/et eller andet, inden for det næste halve år.

- Mulighed for selv at vælge dashboard. You know, mellem NXE og det gode gamle.

- Blu-Ray

- Mindre loadingtider på dashboardet

- Bedre Xbox Live Party system.

GrillRotten: Hvor mange venner har du typisk online? Når du har over 2 venner online, siger den ikke hvem det er, men bare hvor mange. Eller misforstår jeg det du siger?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Treekodar » 15. feb 2009 11:52

jacobtf skrev:Det ville være rart med en browser. Men bare set på PS3, den er stadig ikke ligefrem noget der gør, at man sælger sin PC. En version af Firefox ville dog være lækkert.


Du har så ganske ret.
Treekodar
Niveau 2
 
Indlæg: 169


Indlægaf Maroti DK » 15. feb 2009 12:55

GrillRotten skrev:> Ingen brug af skive for afspilning af spil.


Syntes jeg dog slet ikke! Så skulle microsoft til at kæmpe med problemet med at folk låner et spil, som de bare kan indstallere, og derved have det for evigt..

Syntes jeg ikke ville være "fair"
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Hejan » 17. feb 2009 00:46

M!kk3l skrev:- Trådløst netværk

- Mulighed for at lave grupper i sin venneliste.

- NetFlix/et eller andet, inden for det næste halve år.

- Mulighed for selv at vælge dashboard. You know, mellem NXE og det gode gamle.

- Blu-Ray

- Mindre loadingtider på dashboardet

- Bedre Xbox Live Party system.

GrillRotten: Hvor mange venner har du typisk online? Når du har over 2 venner online, siger den ikke hvem det er, men bare hvor mange. Eller misforstår jeg det du siger?

Ok hvorfor helvede nu have 2 dashboards?! NXE er 10 gange bedre! og hvorfor Blu Ray og Netflix??? Netflix alene er det bedste
Hejan
 


Indlægaf Hejan » 17. feb 2009 00:49

GrillRotten skrev:> Større harddisk - 120 GB er ikke meget til spil syntes jeg. 120GB er dog lige til at overleve i forhold til 60 & 20 GB som er totalt håbløst :roll:

> Mulighed for HDD-backup til extern.

> Ingen brug af skive for afspilning af spil.

> Sotering af venner i grupper og kun én besked med en liste over hvem er online.

Bruger ikke min x360 til afspilning af film, musik osv da jeg har et par HTPC´er, så er røvligeglad hvad MS gør og ikke gør på det område :lol:

Synes at 120 GB er nok for man kan jo bare slette de spil fra harddisken man ikke har spillet i en periode
Hejan
 


Indlægaf DKhANSI » 28. feb 2009 20:06

meget mindre støj .og WiFi
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster