Xboxlife forum

Hvor kan den originale Xbox købes?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvor kan den originale Xbox købes?

Indlægaf Stricker » 2. dec 2008 13:19

Er der nogen der ved om/hvor den originale Xbox kan købes? Jeg vil gerne købe en fra nettet, da jeg ikke er til brugte vare, og jeg helst vil være omfattet af dansk reklamation.

PS: Jeg overvejede at oprette dette emne i nogen af bytte/købe/sælge foraerne, men jeg kunne umiddelbart ikke se noget passende fora.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf foo » 2. dec 2008 13:23

De bliver ikke solgt mere fra ny af. De blev mere eller mindre taget af markedet da Xbox 360 blev introduceret.

Hvis du skal have en er det bedste bud enten DBA.dk, QXL.dk eller eventuelt eBay fra tyskland (.de) eller england (.co.uk)
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf The Riddick » 2. dec 2008 13:26

hu tror du skal være ualmindlig heldig for at kunne finde en orginal xbox i een butik.... men hvorfor vil du også have den gamle? xbox360 kan fåes for næsten ingen penge. spillene er bedre og flottere, og der laves stadigvæk nye, modsat den gamle xb0x
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Solkongerne » 2. dec 2008 13:27

Danish Pleasure skrev:hu tror du skal være ualmindlig heldig for at kunne finde en orginal xbox i een butik.... men hvorfor vil du også have den gamge? xbox360 kan fåes for næsten ingen penge. spillene er bedre og flottere, og der laves stadigvæk nye, modsat den gamle xb0x


Måske er han samler :)
Solkongerne
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf xsoenx » 2. dec 2008 13:30

køb dem i ebgames
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf Mailo » 2. dec 2008 13:35

Jeg ved at de har en i Ebgames i Kolding
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf The Riddick » 2. dec 2008 13:35

xsoenx skrev:køb dem i ebgames


dem? han spørger til konsollen ikke spillene der til :wink:
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf EvilNinjaMoby » 2. dec 2008 13:39

Ja, det er altid en god idé hvis man læser hvad folk skriver... :)

Jeg har rettet overskriften så den er lidt mere sigende.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Stricker » 2. dec 2008 13:39

Mailo skrev:Jeg ved at de har en i Ebgames i Kolding


Det lyder da dejligt, jeg ringer lige og spørger!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Stricker » 2. dec 2008 13:42

Danish Pleasure skrev:hu tror du skal være ualmindlig heldig for at kunne finde en orginal xbox i een butik.... men hvorfor vil du også have den gamle? xbox360 kan fåes for næsten ingen penge. spillene er bedre og flottere, og der laves stadigvæk nye, modsat den gamle xb0x


Tja, det tror jeg gerne, men jeg fortrækker nu PC spil. Jeg mangler egenligt bare en Xbox, fordi at jeg har så mange Xbox spil, og jeg synes det kunne være sjovt at få lidt liv i dem igen. Jeg er dog ikke klar til at bruge dobbelt så meget på en Xbox 360, da jeg nok alligevel ikke ville være interreseret i at spille på den.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf The Riddick » 2. dec 2008 13:49

okay det er osse fair nok, men der er mange af de gamle orginal spil som kan køres på xbox360´eren. så kunne du jo altid være fremtidssikret, hvis du engang skulle få lyst til nye titler.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf cJoey » 2. dec 2008 14:29

Jeg så en i lørdags hos Gamestop i Århus (Bruuns Galleri)
cJoey
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Stricker » 2. dec 2008 15:39

Jeg har besluttet mig at købe en Xbox 360 Elite istedet, da jeg nok kunne finde på at komme tilbage foran fjernsynet igen. :lol:

(Jeg var stor fan af THPS spillene i min tidlige teen-år, og jeg synes især Skate spillet ser utrolig spændende ud, iiiihhh, jeg glæder mig ligeså meget som da jeg købte den første Xbox!)
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf p1co9210 » 2. dec 2008 17:22

Stricker skrev:Jeg har besluttet mig at købe en Xbox 360 Elite istedet, da jeg nok kunne finde på at komme tilbage foran fjernsynet igen. :lol:

(Jeg var stor fan af THPS spillene i min tidlige teen-år, og jeg synes især Skate spillet ser utrolig spændende ud, iiiihhh, jeg glæder mig ligeså meget som da jeg købte den første Xbox!)


Kan siges skate er møøøøøg feeedt! Et af de bedste spil på 360'en :D .
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf il gigolo » 2. dec 2008 17:44

Hmm, jeg savner faktisk også den gamle maskine til alle de spil som 360'eren ikke kan spille... så to maskiner til 500 kr. i elgiganten i ballerup...

Men jeg er også glad for min elite... :)

På trods af denne next-gen maskine så spiller jeg dog mest Worms og Bomberman... :D
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster