Xboxlife forum

xbox 360 kan i anbefale den??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

xbox 360 kan i anbefale den??

Indlægaf zenop » 24. nov 2008 21:17

hej jeg skal købe mig en ny konsol her mellem jul og nytår og jeg vil have en der kan vise hd så det er enten mellem ps3 og xbox 360 intil videre synes jeg xbox 360 har bedre controller og lidt federe spil men hvordan er den sådan når man har spillet 4 timer på den går den i hak eller sker det Rrod hele tiden stadigvæk og så til sidst jeg vil jo helst ikke købe en xbox 360 vis dvd disckene allerede er for små til spillene om 3 måneder jeg tænker kig bare på mgs 4 til sidst kan i anbefale og stå inde for at man vil blive ved med at ku få spil til xbox 360 i noget tid endnu og det ikke ender ligesom sidste xbox

hilsen simon
zenop
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf foo » 24. nov 2008 21:21

Jeg kan ihvertfald sagtens anbefale 360...

Som du selv er inde på så er controlleren langt bedre end PS controlleren. RROD har de efterhånden fået rimelig styr på med de nyere revisioner, og du skal ikke være bange for at den bliver outdatet de næste par år. MS har selv udtalt at der ikke kommer noget før 2010, og måske endda 2011..
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf zenop » 24. nov 2008 21:24

ja men jeg tænker meget på om der vil blive ved med at være plads nok på de dvd skiver men der er jo mange der siger man stortset ikke kan klemme mere grafisk ud af xbox 360 så det bliver måske ikke et problem???
zenop
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Mogwai » 24. nov 2008 21:59

PS3 får først overhalet X360 grafisk når det er for sent...

Vil også mene at X360 er blevet et meget stærkere brand end hvad den gamle Xbox nogensinde var. Så tror ikke ligefrem alle spilfirmaer skrotter produktionen til 360'eren foreløbig :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf hansen28 » 24. nov 2008 22:06

Mogwai skrev:PS3 får først overhalet X360 grafisk når det er for sent...

Vil også mene at X360 er blevet et meget stærkere brand end hvad den gamle Xbox nogensinde var. Så tror ikke ligefrem alle spilfirmaer skrotter produktionen til 360'eren foreløbig :)

,
vil give kanelsnegl ret,.. det sker først når det er for sent,..!,.. og xboxen holder 2010/11,.. så m$ er lidt før end sony,.. så kan selv anbefale den have selv ps3 men solgte den hurtigt efter 3måneder,.. så købte jeg min xbox den er sygt nice ,,.. og det bedste er min kone er lige så glad for den som mig hehe,.. køb den champ du bliver jun glad for den!!!! :)
hansen28
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf fneribyen » 24. nov 2008 22:16

Kan i hvert fald af egen særlige grunde klart anbefalde 360 over for Ps3 og det er ikke fordi jeg er fanboy eller kun ved dårlige ting om Ps3. Nej for startede med at have en Ps3 og skiftede så til 360 netop på grund af nogle meget simple detaljer.

Bedre controller.
Bedre spil til min spilsmag.
Bedre Live/online.
Headset inkl.
Dens nemme funktioner.
Hurtig og nem at gå til.
Achievements!
Opladningsmetoden.

Så faktisk stinker min Ps3 bare af støv nu.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: xbox 360 kan i anbefale den??

Indlægaf Blodbad » 24. nov 2008 23:47

zenop skrev:hej jeg skal købe mig en ny konsol her mellem jul og nytår og jeg vil have en der kan vise hd så det er enten mellem ps3 og xbox 360 intil videre synes jeg xbox 360 har bedre controller og lidt federe spil men hvordan er den sådan når man har spillet 4 timer på den går den i hak eller sker det Rrod hele tiden stadigvæk og så til sidst jeg vil jo helst ikke købe en xbox 360 vis dvd disckene allerede er for små til spillene om 3 måneder jeg tænker kig bare på mgs 4 til sidst kan i anbefale og stå inde for at man vil blive ved med at ku få spil til xbox 360 i noget tid endnu og det ikke ender ligesom sidste xbox

hilsen simon


Nej :roll:

Det er nok det forkerte sted at lede efter en objektiv vurdering.

P.S. Nej'et var løgn
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf LiquiDelta^ » 24. nov 2008 23:58

Hvis vi nu siger vi står inde for den, og Ms så udgiver en ny til december, forventer du så at få refunderet pengene af os?

:P

Ej, jeg vil da mene den er anbefalelsesværdig. Kan godt være ps3 et eller andet sted er kraftigere end xboxen, men den kører på andet/tredje år og har endnu ikke bevist det.

Jeg køber sikkert selv en ps3 engang, men det er kun pga af blu-ray og evt. LA Noire og GT5.

Ellers er det Xboxen der dominerer mht eksklusive spil. (:
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf karstn » 25. nov 2008 00:03

Jeg har haft min xbox siden marts, og den har frosset i menuen/dashboard to gange i alt. RROD er heller ikke sket for mig. Derudover er xboxLIVE for nice!
Jeg ville aldrig bytte for en PS3...
Billede
karstn
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Crueltylizer » 25. nov 2008 00:04

Har begge konsoller.

Kan kun anbefale Xbox 360. Jeg købte den for Blu-ray og de par eksklusive titler der var.

I dag kan du få en standalone blu-ray afspiller + Xbox 360 bundle m. spil + 13 mdrs. Live til samme pris som en ny PS3.

Så den er desværre ikke det værd mere som den var engang. Og da prisen på den ikke rigtig falder ja så er det altså ikke nemt at følge med på markedet.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf tryllehans » 25. nov 2008 10:16

Jeg har også både en xbox360 og ps3. Min ps3 er helt degraderet til blu-ray afspiller og ikke andet.

Controlleren på xboxen er tungere at side med, men langt mere behaglig. de 2 analoge sticks ligger bedre for min hånd i forhold til PS3erens controller. Jeg syntes jeg får ondt i tommelfingrene efter noget tid. dette gør jeg ikke på xboxen.

Spillene syntes jeg er flottere på xboxen (har haft samme spil på og switchet frem og tilbage mellem de 2 boxe)

Efter opdateringen af xboxen der kom i sidste uge hvor man kan kopiere spillene ind på Harddisken støjer den ikke specielt meget mere så det minus er også væk fra min side af.

Live delen på xboxen koster penge. Men den er absolut alle pengene værd (igen efter min mening) Vil langt hellere betale lidt for at kunne alle de ting som så fungere end have ps3erens network som er gratis og er noget være skidt sammenlignet med xboen.

Jeg har svært ved at finde mange fordele ved PS3eren efterhånden. En af dem er dog at du selv kan skifte harddisken til en meget stor en hvis du har behov for dette. xboxen skal du købe microsofts harddisk hvilket absolut ikke har en billig MB pris.

PS3eren er født med trådløst netværk, det er xboxen dette kan dog tilkøbes.

Spil mæssigt kommer der nok ca lige mange nye titler til begge maskiner. xboxen ser dog ud til at have flere exklusive titler.

Arcade delen fungere rigtig godt. Givet nogle af arcade spillene kan også fåes på PS3network. Hvor du ser prisen i danske kroner. På xbox marketplace ser du prisen i Microsoft valuta (MSpoints) så det er ikke lige så gennemskueligt hvad tingene koster i starten, Dette venner du dig dog ret hurtigt til, desto mere du bruger deres market place.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Enyeez » 25. nov 2008 10:59

det er hip som hap.

jeg har haft 2 360'ere, og ikke oplevet nogle problemer med dem, (byttede til en elite)

det handler bare om hvilke eksklusive titler du ønske at spille.

men da tekken og final fantasy begge nu kommer til xboxen, ville det ikke være et svært valg for mig.

XBOX Live koster penge for at spille årligt, men du får jævnlige updates, og nye spil HVER uge.

PS-Online spil er gratis (som jeg har forstået det)

Xboxen er billigere.

PS3 har mere potentiale i form af bedre grafik muligheder og mere, MEN, så længe det er de samme titler der kommer ud vil de altid ligne hinanden.

PS3 har bluray

PS3 er der nogle spil man SKAL installere, på Xboxen er det et valg.

PS3 er ikke region-locked.

Xboxen har nogle spil der ikke er region-locked.

vil du spille

Little Big Planet, Motor Storm, Resistance, Drake's Fortune

eller

Gears of War, Mass Effect, Fable 2, Alan Wake og Halo ?

de er begge gode solide konsoller, men beslut dig ud fra eksklusive titler, eller hvad dine venner har.

hvis du har en ven med en PS3 så køb sådan en, hvis du har en med en xbox, så køb sådan en.

det er federe at spille sammen, og kunne låne hinandens spil.

Xboxen har også dette glimrende community. og det skal ikke undervurderes.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf hansen28 » 25. nov 2008 11:10

Enyeez skrev:det er hip som hap.

jeg har haft 2 360'ere, og ikke oplevet nogle problemer med dem, (byttede til en elite)

det handler bare om hvilke eksklusive titler du ønske at spille.

men da tekken og final fantasy begge nu kommer til xboxen, ville det ikke være et svært valg for mig.

XBOX Live koster penge for at spille årligt, men du får jævnlige updates, og nye spil HVER uge.

PS-Online spil er gratis (som jeg har forstået det)

Xboxen er billigere.

PS3 har mere potentiale i form af bedre grafik muligheder og mere, MEN, så længe det er de samme titler der kommer ud vil de altid ligne hinanden.

PS3 har bluray

PS3 er der nogle spil man SKAL installere, på Xboxen er det et valg.

PS3 er ikke region-locked.

Xboxen har nogle spil der ikke er region-locked.

vil du spille

Little Big Planet, Motor Storm, Resistance, Drake's Fortune

eller

Gears of War, Mass Effect, Fable 2, Alan Wake og Halo ?

de er begge gode solide konsoller, men beslut dig ud fra eksklusive titler, eller hvad dine venner har.

hvis du har en ven med en PS3 så køb sådan en, hvis du har en med en xbox, så køb sådan en.

det er federe at spille sammen, og kunne låne hinandens spil.

Xboxen har også dette glimrende community. og det skal ikke undervurderes.


giver Enyeez ret købte selv en ps3,.. men syns sku ikk jeg gad vente på de titler,.. så spurgte konen om hun vil have en xbox og købte så sådan en til os,,.. og lige siden er hun blevet så vild med uno og alle de arcade spil,,. så må ud og købe points til det hehe,.. men xbox er et godt bud på en nice maskine til en billig penge!!!
hansen28
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf EvilDingbat » 25. nov 2008 11:25

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle købe en xbox. Jeg har altid været 100% til PlayStation, og var ret sikker på jeg skulle have 3'eren. Men så fik jeg altså købt mig en 360'er i stedet og det er bare det bedste jeg har gjort! Og også noget af det ejg har brugt flest penge på, på det seneste.

Så helt sikkert 360'eren
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Stillads Leif » 25. nov 2008 11:48

Jeg har været en trofast bruger af den første PlayStation, samt PlayStation 2'eren, og troede aldrig at jeg ville have en xbox, så jeg ventede trofast på Ps3'eren, jeg blev slemt skuffet over den, den har mistet sin eneste Exclusive titel (The Getaway serien) som jeg ville have, den er alt for dyr i forhold til hvad man får for de penge, Så jeg ønskede mig en xbox 360 elite til min fødselsdag, og overaskende nok fik jeg den.
Og jeg er bestemt ikke blevet ked af det.

Xboxens controller er 10 gange bedre en PS3'erens
Man kan nu også installere Spil på 'Boxen
bedre feel, den føles mere gennemført og gennemtestet end sonys rival
En meget bedre online del.
Samt 'Boxens exclusive rights er bedre end dem der er til Ps3'eren
Den er pænere en Ps3'eren
Som mit XBL motto siger: "I'm a huge idiot".

Har fornyeligt afstøvet Xboxen efter laaaang tids pause.
Stillads Leif
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 76 gæster