Xboxlife forum

Happy NXE release

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf mr Oliver DK » 19. nov 2008 22:02

sunds skrev:Og forresten... er Avatars så ikke en pige-ting ? Det med påklædnings-dukker ?

De eneste dukker der er noget for (nogle) mænd, er dem med luft i.

jeg forstår stadig ikk at folk er så mugne over at vi er et par folk der er glade for opdateringen. Nytår sker jo hvert år, og der siger vi jo os' tillykke til hinanden, det jo lidt det samme smarte? ;)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf frostwolf » 19. nov 2008 22:14

For mit vedkomne er det jo ikke opdateringen jeg er sur over, det er da nice med noget forandring og at man kan installere spil på sin harddisk.
Jeg syntes bare at konseptet med at give os avatars som ikke kan fravælges og ikke give os mulighed for at vælge vores favorit person fra et spil er lidt lam. Come on de er jo fantastisk grimme at se på!
Jeg er også sikker på at de spil de vil lancere med avatars ville være en hel del bedre/sjovere hvis du kunne få lov til at spille med som master cheif eller kane fra kane & lynch.
Sådan som det er nu virker det for mig somom målgruppen mere er folk der måske er lidt yngre måske faktis endda under 10. Der er jo absolut ingen grund til at alt skal være så cute og nintendo agtigt!
http://share.xboxlife.dk/file/mdhkotq0m ... jk4yjg.jpg
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf KingHans » 19. nov 2008 22:33

G.I. Joe? eller er i for unge til at kunne huske dem...
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf magneX » 19. nov 2008 22:33

synes ikke det er sådan en "wow effekt"
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Carsten O » 19. nov 2008 22:34

frostwolf skrev:For mit vedkomne er det jo ikke opdateringen jeg er sur over, det er da nice med noget forandring og at man kan installere spil på sin harddisk.
Jeg syntes bare at konseptet med at give os avatars som ikke kan fravælges og ikke give os mulighed for at vælge vores favorit person fra et spil er lidt lam. Come on de er jo fantastisk grimme at se på!
Jeg er også sikker på at de spil de vil lancere med avatars ville være en hel del bedre/sjovere hvis du kunne få lov til at spille med som master cheif eller kane fra kane & lynch.
Sådan som det er nu virker det for mig somom målgruppen mere er folk der måske er lidt yngre måske faktis endda under 10. Der er jo absolut ingen grund til at alt skal være så cute og nintendo agtigt!
http://share.xboxlife.dk/file/mdhkotq0m ... jk4yjg.jpg


Det er også præcis min anke med den opdatering. Der er ingen af de avatarer der tilnærmelsesvis kommer til at ligne voksne mennesker. Alle sammen er små, nuttede bæster der bare ikke kan sparkes hårdt nok ud af min Xbox. Jeg hader virkelig det look, og jeg synes det er at se ned på Xbox-publikummet at reducere alle til lalleglade småbørnsidioter der kan bøvse.

Men det er måske bare mig.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf dakidski » 19. nov 2008 22:44

Det værste er at den booter til 'spotlight'. Jeg vil sgu se min 'my xbox' tab først... Men hvis man booter i offline tilstand hopper den måske direkte på 'my xbox' tabben?

Det er også nedtur at ingen nye spil er tilføjet BC listen.

Ellers 10/10.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf sLux » 19. nov 2008 22:46

Hvordan kan Nytår og NXE sammenlignes? Noget af det dummeste jeg har hørt i denne uge.
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2008 22:48

Carsten O skrev:
frostwolf skrev:For mit vedkomne er det jo ikke opdateringen jeg er sur over, det er da nice med noget forandring og at man kan installere spil på sin harddisk.
Jeg syntes bare at konseptet med at give os avatars som ikke kan fravælges og ikke give os mulighed for at vælge vores favorit person fra et spil er lidt lam. Come on de er jo fantastisk grimme at se på!
Jeg er også sikker på at de spil de vil lancere med avatars ville være en hel del bedre/sjovere hvis du kunne få lov til at spille med som master cheif eller kane fra kane & lynch.
Sådan som det er nu virker det for mig somom målgruppen mere er folk der måske er lidt yngre måske faktis endda under 10. Der er jo absolut ingen grund til at alt skal være så cute og nintendo agtigt!
http://share.xboxlife.dk/file/mdhkotq0m ... jk4yjg.jpg


Det er også præcis min anke med den opdatering. Der er ingen af de avatarer der tilnærmelsesvis kommer til at ligne voksne mennesker. Alle sammen er små, nuttede bæster der bare ikke kan sparkes hårdt nok ud af min Xbox. Jeg hader virkelig det look, og jeg synes det er at se ned på Xbox-publikummet at reducere alle til lalleglade småbørnsidioter der kan bøvse.

Men det er måske bare mig.


I har begge ret, Microsoft er begyndt at fokusere med måske 80% på casual gamers, og 20% på hardcore gamers.

Som verdenen ser ud nu, har de 14 millioner hardcore gamere, og nu er tiden så inde til at de vil jagte de såkaldte "casuals" som der er væsentligt flere af ude i de små hjem. For at nå denne målgruppe, har de måtte lave ændringer som disse folk synes er "nuttede" og sjove...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf FuzzyAzurik » 19. nov 2008 22:57

frostwolf skrev:For mit vedkomne er det jo ikke opdateringen jeg er sur over, det er da nice med noget forandring og at man kan installere spil på sin harddisk.
Jeg syntes bare at konseptet med at give os avatars som ikke kan fravælges og ikke give os mulighed for at vælge vores favorit person fra et spil er lidt lam. Come on de er jo fantastisk grimme at se på!
Jeg er også sikker på at de spil de vil lancere med avatars ville være en del del bedre/sjovere hvis du kunne få lov til at spille med som master cheif eller kane fra kane & lynch.
Sådan som det er nu virker det for mig somom målgruppen mere er folk der måske er lidt yngre måske faktis endda under 10. Der er jo absolut ingen grund til at alt skal være så cute og nintendo agtigt!
http://share.xboxlife.dk/file/mdhkotq0m ... jk4yjg.jpg


Kunne jo være man senere hen ville være i stand til at ifører sig ting fra vores helte.
F.eks. en Master Chief hjelm eller lign. det ville jo være fedt. Man kan jo godt sige hele idéen med Avartars er et ripoff fra Mircosoft side, men altså det virker jo fint og jeg ser ikke nogen grund til at klage.
Billede
FuzzyAzurik
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf Skramme » 19. nov 2008 22:59

JEg har ikke fået opdateret til NXE, men vil gerne vide om der er mulighed for at downloade film fra markedspladsen ligsom på den amerikanske server.
Skramme
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Carsten O » 19. nov 2008 23:00

Det er der ikke mulighed for.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf phijen » 19. nov 2008 23:06

KingHans skrev:G.I. Joe? eller er i for unge til at kunne huske dem...


Gal du tror du er gammel :P
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Juxer » 19. nov 2008 23:14

Hvor finder man Netflix?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf sunds » 19. nov 2008 23:21

mr Oliver DK skrev:jeg forstår stadig ikk at folk er så mugne over at vi er et par folk der er glade for opdateringen. Nytår sker jo hvert år, og der siger vi jo os' tillykke til hinanden, det jo lidt det samme smarte? ;)



Tror de fleste er enige i at det er OK med et make-up løft, og nogle nye features... men man må faktisk gerne være en kritisk forbruger, især når nu man betaler kassen for at få lov til at spille online på LIVE. Hvad betaler Playstation folket ? .. eller Wii folket ?

Du har da slet ikke noget liv, hvis du sammenligner en xbox opdatering med nytår... og hey siger du tillykke til nytår ? jeg siger "skål...godt nytår". men det kan være at jeg skal til at sige tillykke :lol:
Billede
sunds
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Nilsson. » 19. nov 2008 23:22

Min avatar kan ik bøvse ><

Det eneste han gør når jeg trykker RS er at vinke.. konstant..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster

cron