Xboxlife forum

Mit drev ridser mine spil:(

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Mit drev ridser mine spil:(

Indlægaf agersjov » 27. okt 2008 22:30

Her de sidste par dage er min Xbox begyndt at drille mig, de ridser mine spil og de går i hak, træls når man var igang med det endurancerace i forza :evil:
Andre der har oplevet noget lignede, tør næsten ikke købe Fallout3 og GOW2, hvis de også skulle blive ridset..

Indtil videre har det gjort sig gældende for Cod4, Forza2 og Doa4..

Jeg ringer ind til Microsoft support, men vil gerne høre om jeg er den eneste som har oplevet det..

Xboxen er knapt 1½ år gammel.

På forhånd tak
agersjov
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf TagEnKiks » 27. okt 2008 22:31

Nej. Du er ikke den eneste med en xbox der ridser spil. Ring til support og de løser det for dig.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf agersjov » 27. okt 2008 22:32

Super nederen :/
agersjov
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf Dr. Cropes » 4. nov 2008 11:19

Står din Xbox helt vandret? Nogle gange hvis den står lidt skævt, så ridser den spillene.. Prøvede det selv med Crackdown...
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf The Riddick » 4. nov 2008 11:27

eller hvis du har flyttet din xbox mens den var tændt, det kan osse risse dine spil
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf agersjov » 7. nov 2008 05:39

Har snakket med dem fra supporten. Han mente at det skyldes at jeg har placeret xboxen lodret på et tidspunkt, så står den vandret og venter med at sende den ind til rep. Umiddelbart har den ikke ridset nogle spil siden da. Så håber at det blot har været mig som ikke har passet godt nok på mine spil :/
agersjov
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf DemonSpawn » 10. nov 2008 10:49

Jeg ved ikke om der her har noget at gøre med dit problem men...

Jeg havde for et års tid siden et ligende problem

Nå man spillede spillet frøs de og hvis man derefter kiggede på dvd'erne så det ud som om der var riser på dem. Dette var dog ikke hel korrekt

Det er var sket var at dvd'erne have ramt et stykke plastik inde i drevet og pga den store omdrejnings hastighed smeltede det plastik og lage en tynd ring på dvd'en der lignede en risse. plastik ringen kunne fjernes med en negl og en smule vold (dvd'erne tog dog ikke skade). hvorefter de virkede fint igen

efter en uges tid ophørte problemet da dvd'erne åbenbart havde fået fjernet det plastik der var i vejen

Men en anden ting

Ham du har snakket med fra supporten lyder da som noget af et fjols da det er fuldt suppoteret at lade xboxen stå på højkant
DemonSpawn
Niveau 0
 
Indlæg: 17



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron