Xboxlife forum

Xbox fryser

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox fryser

Indlægaf KONG JERICO » 25. okt 2008 13:32

Når jeg starter min xbox så fryser den når den kommer i dashboard, har i nogle forslag hvad jeg kan gøre.
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf CaptainKicker » 25. okt 2008 13:35

Tag nettet fra, evt. størmledning osv. - lad den stå afkølet i nogen timer og prøv igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SkiCaver » 25. okt 2008 13:36

Fryser den helt eller står den bare med det der latterlige ur?
SkiCaver
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf KONG JERICO » 25. okt 2008 13:38

SkiCaver skrev:Fryser den helt eller står den bare med det der latterlige ur?

Nej den fryser når den kommer i dashboard og når jeg prøver navigere den så fryser den sgu.
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf tobey17 » 25. okt 2008 14:52

tror sgu du har fået en defekt box... hvor gammel er den?
tobey17
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf KONG JERICO » 25. okt 2008 14:56

tobey17 skrev:tror sgu du har fået en defekt box... hvor gammel er den?

2 måneder efter at den anden fuckbox havde fået rrod.
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf RazorOne DK » 25. okt 2008 15:20

Det kunne tyde på at du har "corrupted" data på harddisken.

Prøv at tage nettet fra og start den op, hvis det virker, gå ind system, memory og kig dine videoer/demoer/evt. igennem og søg efter en "gul trekant med et udråbstegn".

Fjern disse filer, hvis der er nogen, sluk boksen, sæt nettet til igen og start op.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf KONG JERICO » 25. okt 2008 16:18

CaptainKicker skrev:Tag nettet fra, evt. størmledning osv. - lad den stå afkølet i nogen timer og prøv igen.

Kicker din forslag virkede sgu ikke,så smed jeg den i køleskabet for den skal afkøle, det virkede ikke. Jeg blev pissesur og sagde no more mr nice guy så slog jeg den cirka 3 gange så virkede den sgu hehe.
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf C.C » 25. okt 2008 18:28

KONG JERICO skrev:
CaptainKicker skrev:Tag nettet fra, evt. størmledning osv. - lad den stå afkølet i nogen timer og prøv igen.

Kicker din forslag virkede sgu ikke,så smed jeg den i køleskabet for den skal afkøle, det virkede ikke. Jeg blev pissesur og sagde no more mr nice guy så slog jeg den cirka 3 gange så virkede den sgu hehe.


Det var den garanti, fandme ikke godt vis den går i stykker senere pga af din mishandling.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf CaptainKicker » 25. okt 2008 18:31

KONG JERICO skrev:
CaptainKicker skrev:Tag nettet fra, evt. størmledning osv. - lad den stå afkølet i nogen timer og prøv igen.

Kicker din forslag virkede sgu ikke,så smed jeg den i køleskabet for den skal afkøle, det virkede ikke. Jeg blev pissesur og sagde no more mr nice guy så slog jeg den cirka 3 gange så virkede den sgu hehe.


Jamen det var jo godt. Så havde jeg da lidt indflydelse til at du blev sur og slog den, så den virkede. Hurray!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf fneribyen » 25. okt 2008 19:24

CaptainKicker skrev:
KONG JERICO skrev:
CaptainKicker skrev:Tag nettet fra, evt. størmledning osv. - lad den stå afkølet i nogen timer og prøv igen.

Kicker din forslag virkede sgu ikke,så smed jeg den i køleskabet for den skal afkøle, det virkede ikke. Jeg blev pissesur og sagde no more mr nice guy så slog jeg den cirka 3 gange så virkede den sgu hehe.


Jamen det var jo godt. Så havde jeg da lidt indflydelse til at du blev sur og slog den, så den virkede. Hurray!


Hahaha! Det virker sku altid at slå på tingene. Ved godt det er anden snak men da jeg var i lyngby ville disse elektroniske døre heller ikke åbne da jeg prøvede at gå igennem. Så jeg sparkede bare lige til den et par gange og så skal du love for det gik hurtigt før den fik åbnede sine døre op. Men angående det med garantien hvordan vil Microsoft vide at du har slået på den? Det kan de vel ikke se.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster