Xboxlife forum

Hvad er din Gamer Zone? (Nu med afstemning!)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad er din Gamer Zone?

Afstemning sluttede 11. maj 2011 09:33

Recreation
36
64%
Pro
11
20%
Family
1
2%
Underground
8
14%
 
Afgivne stemmer : 56

Hvad er din Gamer Zone? (Nu med afstemning!)

Indlægaf phijen » 13. aug 2008 10:33

Overskriften siger det hele. Der er 4 forskellige zoner, hvilken en er din og vigtigst af alt: hvorfor?

Jeg har selv valgt Recreation for er det ikke det det er? Jeg spiller for sjov og det er fedt at vinde, men der er ingen skam i at tabe til en bedre spiller :)

Jeg har ofte smilet for mig selv når jeg ser folk som har valgt "Underground". Jeg mener... c'mon. Og "Pro"? Er det ikke når man bliver betalt for det man laver? Xbox har nu nogle andre forklaringer:

    Recreation:
    It's not whether you win or lose, but that everyone enjoys the game.
    Kick back, relax, be considerate, and have fun.

    Pro:
    You aren't going to settle for anything less that first place, but you respect the game and your competitors.
    Play clean, play hard, play to win.

    Family:
    You want a zone that you and your kids can enjoy. No mature language, no intimidation, no super-competitive egos.
    In short, fun for the whole family.

    Undeground (lol):
    If you aren't easily intimidated, the Underground is for you, not for the faint of heart.
    Your battle cry: take no prisoners!



EDIT: Nu med poll :o
Senest rettet af phijen 16. aug 2008 10:44, rettet i alt 2 gange.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Syro_Str0m » 13. aug 2008 10:37

Troede faktisk zonerne var lige meget :P mener jeg er i underground xD
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf CaptainKicker » 13. aug 2008 10:39

Jeg har valgt pro i sin tid, fordi jeg går efter at vinde, uanset hvad jeg spiller. Men jeg kunne også have valgt Reacreation, men "It's not whether you win or lose", har jeg svært ved at være enig i ;)

Selvfølgelig når det hele bare er for sjov man spiller, så er jeg ret ligeglad med om jeg vinder. Men når jeg går online i ranked matches, så går jeg efter at vinde, ligesom jeg gør når jeg spiller Singleplayer.

Så jeg er en blanding af "pro" og "reacreation". ;)

Og så måske også lidt "Family", når jeg tænker over det. Jeg har da spillet en del børnespil, med min lillebror på ca. 2, som synes det er sjovt at se f.eks. "Cars" og "Viva Pinata"... samt jeg spiller Guiter Hero, Rock Band, Party Animals, Scene it osv. med min familie.

Så jeg er faktisk det hele, undtagen "Underground" :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf CvKM » 13. aug 2008 10:42

Jeg er i Recreation, jeg synes også Pro og Underground er lallet.. Jeg kunne helt godt undvære de zoner, kunne ikke se hvad jeg skulle bruge dem til.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf tryllehans » 13. aug 2008 10:46

jeg er også i recreation da jeg spiller for at have det sjovt. hvis jeg vinder er det bare en bonus :D

jeg mener de zoner bliver brugt til at "parre" dig op i bla ranked matches osv. så folk der har valgt family ikke ramler sammen med en undergrund. bla pga det sprog der er accepteret.

Family som jeg ser det er ikke nødvendigvis børnespil men hvilken tone der skal holdes i chat osv. en anden form for PG rating plader :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf phijen » 13. aug 2008 10:46

Syro_Str0m skrev:Troede faktisk zonerne var lige meget :P mener jeg er i underground xD


Jeg tror heller ikke de betyder det helt store. Den zone man vælger er vel bare sådan lidt statement-agtig ;)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf phijen » 13. aug 2008 10:48

tryllehans skrev:jeg mener de zoner bliver brugt til at "parre" dig op i bla ranked matches osv. så folk der har valgt family ikke ramler sammen med en undergrund. bla pga det sprog der er accepteret.

Family som jeg ser det er ikke nødvendigvis børnespil men hvilken tone der skal holdes i chat osv. en anden form for PG rating plader :)


Helt enig. Der er ingen der synes at det er fedt at blive flamet af en 14-årig italiener :oops:
Senest rettet af phijen 13. aug 2008 10:58, rettet i alt 1 gang.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf CvKM » 13. aug 2008 10:50

tryllehans skrev:jeg er også i recreation da jeg spiller for at have det sjovt. hvis jeg vinder er det bare en bonus :D

jeg mener de zoner bliver brugt til at "parre" dig op i bla ranked matches osv. så folk der har valgt family ikke ramler sammen med en undergrund. bla pga det sprog der er accepteret.

Family som jeg ser det er ikke nødvendigvis børnespil men hvilken tone der skal holdes i chat osv. en anden form for PG rating plader :)


Yeah, men de fleste båtnakker kan ikke finde ud af at indstille det, så er tit endt sammen med en amerikaner der ikke har kunne tåle at tabe en match, hvorefter vedkommende har skreget ind i headsettet: "FU u im gonna fuck u up, cuz you shot me, u frekin idiot looooollz noob" :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf devilboy » 13. aug 2008 10:51

hvad er der i vejen med dårlige tabere 8)
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf CvKM » 13. aug 2008 10:53

devilboy skrev:hvad er der i vejen med dårlige tabere 8)


Intet, jeg kan godt selv tåle at tabe, men det kan største delen af amerikanerne på Xbox Live åbenbart ikke, da slet ikke når de får sådan et flip. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Syro_Str0m » 13. aug 2008 11:14

Det kunne være jeg skulle hoppe over i afslapning og prøve saints row online igen :P hvis man bliver matched up via hvilken zone man sidder i ;P
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf tryllehans » 13. aug 2008 11:38

CvKM skrev:
tryllehans skrev:jeg er også i recreation da jeg spiller for at have det sjovt. hvis jeg vinder er det bare en bonus :D

jeg mener de zoner bliver brugt til at "parre" dig op i bla ranked matches osv. så folk der har valgt family ikke ramler sammen med en undergrund. bla pga det sprog der er accepteret.

Family som jeg ser det er ikke nødvendigvis børnespil men hvilken tone der skal holdes i chat osv. en anden form for PG rating plader :)


Yeah, men de fleste båtnakker kan ikke finde ud af at indstille det, så er tit endt sammen med en amerikaner der ikke har kunne tåle at tabe en match, hvorefter vedkommende har skreget ind i headsettet: "FU u im gonna f*ck u up, cuz you shot me, u frekin idiot looooollz noob" :D


Yeap det sker også derfor systemet fejler :) men jeg er sikker på tanken fra m$ har været den at folk selvfølgelig godt kan finde ud at at ligge sig i den rigtige zone :D
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Beatwolf » 13. aug 2008 11:52

betyder det overhoved noget som helst i praksis med de zoner?
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf CvKM » 13. aug 2008 11:55

tryllehans skrev:
CvKM skrev:
tryllehans skrev:jeg er også i recreation da jeg spiller for at have det sjovt. hvis jeg vinder er det bare en bonus :D

jeg mener de zoner bliver brugt til at "parre" dig op i bla ranked matches osv. så folk der har valgt family ikke ramler sammen med en undergrund. bla pga det sprog der er accepteret.

Family som jeg ser det er ikke nødvendigvis børnespil men hvilken tone der skal holdes i chat osv. en anden form for PG rating plader :)


Yeah, men de fleste båtnakker kan ikke finde ud af at indstille det, så er tit endt sammen med en amerikaner der ikke har kunne tåle at tabe en match, hvorefter vedkommende har skreget ind i headsettet: "FU u im gonna f*ck u up, cuz you shot me, u frekin idiot looooollz noob" :D


Yeap det sker også derfor systemet fejler :) men jeg er sikker på tanken fra m$ har været den at folk selvfølgelig godt kan finde ud at at ligge sig i den rigtige zone :D


Så må de da tro om igen... Ihvertfald noget af det. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Cerialbox » 13. aug 2008 12:00

Er åbentbart professionel 8) 8) 8)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster

cron