Xboxlife forum

Hvor stabil er du?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Juxer » 10. maj 2008 14:38

Jeg synes stabilitet er en af mine stærke sider. Falder sjældent HELT ud, og hvis jeg gør er det som oftest med en del assist. Jeg spiller dog klart bedst klokken lort om natten af en eller anden grund.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf TagEnKiks » 10. maj 2008 15:26

Counter Heroes skrev:I shooters og bil spil er jeg meget stabil og kommer 75 procént sikkert altid på en første =)
Men i fodbold spil og lign. Er jeg fortabt :P


Det kan da heller ikke være svært, at vinde så meget når du ikke har haft et eneste rigtigt shooter i din Xbox ;)
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf vat69 » 10. maj 2008 16:27

når jeg har tømmermænd owner jeg totalt
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Silkepot » 13. maj 2008 03:48

Jeg spiller klippe stabilt. Men det sker da, at jeg møder nogen der er dårligere end mig :lol:
Silkepot
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf tryllehans » 13. maj 2008 09:59

Det svinger sku meget hvordan jeg spiller.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Homer00 » 13. maj 2008 10:08

Det svinger også en del for mig. Især hvis man kommer ind i en dårlig stime.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf christianmp » 13. maj 2008 10:08

Min ustabilitet er meget stabil.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Dark x Crow » 13. maj 2008 10:14

In game: svinger det meget.
IRL: Mentalt Ustabil. ;)
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Underdog Dude » 13. maj 2008 16:47

Min stabilitet bukker under for mit rørstrømske ego.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Rahbek » 13. maj 2008 16:55

ER da Sådan stabil, men det sker nogle gange netop at jeg bliver hidsig eller lign. når jeg dør grumt hele tiden og så går det bare ned ad bakke fordi jeg ikke tager mig ordentlig sammen :S

(og brokker mig way 2 much! til gud og hvermand år jeg bliver sur :lol:)
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Underdog Dude » 13. maj 2008 17:20

Rahbek skrev:(og brokker mig way 2 much! til gud og hvermand år jeg bliver sur :lol:)


Ja, så er det da mærkeligt, at du ikke bliver bedre af det.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Metamedic » 19. maj 2008 11:00

soeren0 skrev:jeg svinger rigtig meget i multiplayer, oplever lidt det samme som dig, dog i cod4. Nogle gange virker jeg bare hurtigere og bedre end de andre, og andre gange kæmper jeg for ikke at virke pinlig dårlig.

Dog tror jeg også det for mig personligt har meget med hvem man spiller imod. Nogle typer har jeg nemt ved at forudse, mens andre læser mig som en åben bog. Det gælder sådan set i all spil for mig..


True /\
!

Har det lidt på samme her!....
Metamedic
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf PepperDude » 19. maj 2008 19:37

BadaBing DK skrev:Hvis jeg har gamet for mange timer, så begynder jeg tit at blive ringe/ustabil. Det er mest fordi at jeg bliver irriteret over at jeg dør steder hvor jeg sagtens kunne være overlevet, hvis jeg ikke havde haft hovedet oppe i røven.

Når man så er inde i en dårlig stime, så bliver man sgu automatisk ramt af flere random 'nades, offer for lag osv. Jeg bearbejder mig selv mega meget hvis jeg spiller ringe, hvorimod at det ikke rigtig rører mig at mine teammates spiller ringe (så længe at de ikke smider granater på mig :P ).


Er fuldstændig enig! (med det der er markeret med sort)
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Krisgebis » 19. maj 2008 19:46

Jeg svinger ikke så VILDT meget i CoD4 og BF2 plejede jeg også at være stabilt blandt top 5.
Men alt andet svinger jeg meget i som så mange andre, måske på nær SF2 der sutter jeg altid :'(
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf TerrificFalcon » 19. maj 2008 20:00

Jeg plejer at køre nogenlunde stabilt. I Guitar Hero 3 kommer jeg næsten altid ud på toppen - medmindre jeg spiller Expert og at de simpelthen er bedre end mig. Jeg plejer ikke lige pludseligt at faile på nemme ting og lignende.

I Call of Duty 4 kører jeg også bare derudaf med en masse FFA wins. Jeg taber sjældent - og når jeg gør det er det enten fordi at førstepladsen har 20+ kills (Og at jeg joiner det imens det er igang) eller simpelthen fordi de andre er bedre end mig. Jeg spiller kun holdbaseret med mine venner, da jeg ellers bare bliver teamet op med nogle n00bs... Og når jeg spiller med mine venner, kører det også bare perfekt - igen, medmindre de simpelthen er bedre eller at vi laver alt for mange fejl.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster