Xboxlife forum

Samme Gamertag på mere end én konsol?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Samme Gamertag på mere end én konsol?

Indlægaf propagandapanda » 20. apr 2008 10:31

Hurtigt spørgsmål:

Kan man have sit gamertag på mere end én XBOX 360 på samme tid?

Tænker på at hvis man f.eks. har lavet "Recover Gamertag" på en ny maskine, bliver det så fjernet fra den gamle maskine?
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf Vinterbird » 20. apr 2008 10:39

Nej, det bliver ikke fjernet. Men du skal lave recover på den gamle maskine for at tage gamertag'et i brug igen på den,
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf propagandapanda » 20. apr 2008 10:48

Vinterbird skrev:Nej, det bliver ikke fjernet. Men du skal lave recover på den gamle maskine for at tage gamertag'et i brug igen på den,


OK tak for svaret :D
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf JazzAss » 20. apr 2008 18:52

Jeg tror du kan lægge din profil på et memory card, og så stikke det i den boks du skal spille fra, hvis det er et spørgsmål om at bruge profilen på flere forskellige bokse (dog ikke samtidig)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf lukehanobi » 26. maj 2008 16:26

Hey. Jeg genoptager lige denne tråd.

Jeg har en xbox, og har nu købt en Elite. Hvordan gør jeg, så jeg kan logge ind med samme profil på begge konsoller (ikke samtidig) men bare så jeg automatisk logger ind med samme profil på begge maskiner, når de kører hver for sig?

Og hvad med DLC som ligger på den gamle box - hvordan overføres de til den nye`??

Tak for hjælpen
Billede
lukehanobi
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Ostehaps » 26. maj 2008 16:59

lukehanobi skrev:Og hvad med DLC som ligger på den gamle box - hvordan overføres de til den nye`??

Tak for hjælpen



alt DLC som er tilknyttet din konto kan du hente på hvilken som helst maskine du vil... så længe du er logget ind.
when there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph
Ostehaps
Niveau 3
 
Indlæg: 264



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 101 gæster