Xboxlife forum

Nye Xboxlive! priser...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nye Xboxlive! priser...

Indlægaf il gigolo » 29. aug 2005 15:36

På Gamereactor kan man læse følgende om ændringerne af Xboxlive!'s priser i forbindelse med den kommende konsol:

"Xbox Live har unægteligt været et af Microsofts største og vigtigste våben i deres første forsøg på at vinde indpas på konsolmarkedet. Selvom abbonementsservicen stadig kun når ud til to millioner Xbox ejere, så er det ikke desto mindre en succes og har givet Microsoft et forspring i forhold til konkurrenterne på det område.

Med Xbox 360 sker der naturligvis store ting med Xbox Live, der nu for første gang vil være gratis i form af Xbox Live Silver. Dog skal man fortsat ud og investere i et abbonement, hvis man ønsker at sparke røv i næsten samtlige spil, og nu er de første priser sluppet på Xbox Live Gold.

Hvis man ikke har Xbox Live i forvejen, så er der masser af pakker, der bliver tilgængelige i butikkerne. Den største af disse er "12 Month Premium Gold Pack" til 70 dollars, der inkluderer et 12-måneders abbonement, et headset, Xbox Live Arcade spillet Billiards, 20 dollars rabat på et valgfrit spil og ikke mindst 200 points til at spendere på det nye Xbox Live Marketplace.

Den mindre pakke giver i modsætning kun tre måneders spilletid, 10 dollars rabat på et spil og 100 point at bruge på Marketplace. Her følger Headset'et dog samtidig med samt Xbox Live Arcade spillet Joust til en pris af 40 dollars.

Udover dette er der naturligvis simple abbonementskort for både 12, 3 og 1 måned, der koster henholdsvis 60, 20 og 8 dollars. Her kan det måske lyde lidt mystisk, at 12 måneders kortet ligeledes inkludere en måned ekstra - så hvorfor skriver de ikke bare 13 måneder?

Vi følger naturligvis op, når der kommenteres på de danske priser."
Kilde: Gamereactor


Da jeg ikke selv er på Live!, ved jeg ikke om dette er dyrere eller billigere, især fordi de danske priser ikke er offentliggjort endnu, men jeg regner da med at de holder samme niveau...

Ydermere har jeg læst et sted, at i Premium-pakken, følger et 3 måneders Guld-abonnement med... dette må i dog ikke hænge mig op på, da jeg ikke huske hvor den nyhed var henne... :roll:
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Mr Alean Smith » 30. aug 2005 16:13

ikke mindst 200 points til at spendere på det nye Xbox Live Marketplace.


Hvarfor en Marketplace?!
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Rechain » 30. aug 2005 16:15

Xbox Live MarketPlace hedder det nye sted på konsollen, hvor man ka downloade nye:

Spildemo'er
Trailere
Diverse ting til spil, nye maps, skateboards, tøj, biler m.m. (alt)

Og mere til :)

Xbox Live Marketplace: Keep your favorite games fresh with instant access to new content. Xbox Live Marketplace is a one-stop shop to download new game trailers, demos, and episodic content, plus new game levels, maps, weapons, vehicles, skins, and more. Accessible to everyone who establishes a broadband connection with their Xbox 360, Xbox Live Marketplace lets you personalize and extend your experience, on demand.

Kilde: Xbox.com

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf il gigolo » 30. aug 2005 19:31

fesent... troede at sådanne ting var frit tilgængelige...

hvordan tjener man så point? kan man købe sig til tingene i stedet? meget lækkert at kunne hente de nyeste demoer inden spillene kommer... hvem sagde gears of war? :P
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 30. aug 2005 21:00

hehe, jeg har Live! nu, jeg kan vel bruge den.. bare uden alle de der extra ting man faar med premium Live!.. ik?
Life's not a game, play it! - TxC -
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf L1 Solid » 31. aug 2005 18:10

Din nuværende Live account, vil automatisk blive til en Gold account...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Rechain » 3. sep 2005 12:40

Dvs. at folk som har Xbox Live, og betaler ca. 500kr om året, de vil auto. blive til GOLD når man har købt Xbox 360 og har sat den til nettet...

Går ud fra at man bare ska logge ind på konsollen med sit nuværende gamertag, og så sker det hele per automatik...

(or what?) :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf L1 Solid » 3. sep 2005 17:34

Det eneste jeg ved er at din nuværende acc. automatisk bliver til en Gold, hvordan det sker ved jeg ikke...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Rechain » 3. sep 2005 22:34

il gigolo fik lige hentet nogen facts (+ om det du snakker om The Guardians)

Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?p=41980

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster