Xboxlife forum

Kun PS3 spil på biblioteket...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kun PS3 spil på biblioteket...

Indlægaf il gigolo » 11. feb 2008 14:54

Hej alle,

har lagt denne tråd i Xbox forummet, da jeg er Xbox bruger. Og jeg er træt fortørnet over følgende:

Hvordan kan det være at hele danmarks biblioteksvæsen har besluttet sig for kun at indkøbe PS3-spil til udlån? Der er ikke ét eneste Xbox360 spil at låne, på trods af at Xbox360 har været på markedet i 1½ mere end PS3?

Jeg siger ikke at PS3-ejerne ikke har fortjent, slet ikke, kun godt for dem, men hvorfor fanden skal man som Xbox360 ejer overses?

Er jeg den eneste som føler at det er lidt unfair?

Og ja, jeg er løbet tør for tudekiks... Men tænk over at i faktisk betaler for at folk GRATIS kan låne PS3 spil... auch, ikke?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf TagEnKiks » 11. feb 2008 14:59

Har de da nogle gode ps3 spil? Ellers er det jo damn ligemeget...

Alle deres computer spil plejer at være noget bræk. Sidst jeg prøvede at låne, hvilket nok er 2-3 år siden :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf il gigolo » 11. feb 2008 15:13

COD4, Kane & Lynch, GH3, Lego Star Wars, Harry Potter, Assasins Creed, Ratatouille, Sega rally, Ghost Recon AW2, The Darkness, Ninja Gaiden Sigma, NFS Carbon, FEAR, Godfather, Dej Jam Icon, Oblivion, Spiderman 3, Motorstorm, R6 Vegas, Tony Hawk, Splinter Cell, Blazing Angels,
Virtua Fighter 5, Virtua Tennis 3, COD 3, Marvel UA...

+ Samtlige sportsserier fra EA: Tiger, Fifa, NFL, NHL, NBA...

MEN IKKE ET ENESTE XBOX360 SPIL... BØR VI SOM XBOX COMMUNITY FINDE OS I DET?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Qvikzand » 11. feb 2008 15:15

Jeg tror ikke det kun er op til biblioteket. Måske er det den danske importør af xbox, der ikke vil have nogen 360 titler til låns på bibliotekerne? Eller også forlanger de meget høje priser...
Qvikzand
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Morten Skou » 11. feb 2008 15:22

Spurgte lige Microsoft om det:

"Hvad jeg selv har hørt fra repræsentanter fra nogle af de danske biblioteker, så findes der Xbox 360 spil på bibliotekerne.

Microsoft (MGS) spil findes ikke derude pga. Microsoft generelle licensregler som ikke tillader udlejning."
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf iBROKEN » 11. feb 2008 15:26

Foregår der ikke det samme med PS2 og den gamle Xbox?

Alle biblioteker, jeg har besøgt, har kun PS2 spil liggende. Ikke nogen Xbox spil.
Det er kinda weird...
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf Tommyas » 11. feb 2008 15:38

Jeg stillede spørgsmålet til www.bibliotek.dk (Altså hvorfor der ikke var xbox 360 spil på bibliotekerne).

De fortalte at de som oftest er et stort problem at lave en aftale med distributørene (Eller hvem de nu laver aftaler med) fordi de har en ide om at mange biblioteksspil kun lånes for at folk kan kopiere dem o.lign.

Ikke desto mindre er der nu lavet en aftale. Hvis man søger på xbox 360 på www.bibliotek.dk vil man som resultat få en række spil, og nogle rimeligt nye nogle af slagsen, herunder Mass Effect.

Jeg har forsøgt at reservere nogle, men det kan ejg ikke få lov til fordi spillene endnu ikke er ankommet til biblioteket.

Ikke desto mindre er der dog lys forude hvis man har lyst til at låne et spil i ny og næ.
Tommyas
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf macho » 11. feb 2008 15:45

desværre er det kun det kongelige biblotek der har spillene, så e det ikke så fedt at bo på fyn:(
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Psymatiq » 11. feb 2008 15:58

godt man har begge
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf PeLeF » 11. feb 2008 16:11

Så ville man udnytte spillens funktioner (achievements osv.)

Fuldstændigt latterligt..
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf il gigolo » 11. feb 2008 16:11

Ok, lækkert... tak til Tomyas...

Macho, de kan jo bestilles og bringes til dit lokale bibliotek helt gratis...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf macho » 11. feb 2008 16:14

kan, de os det hvis jeg bor på fyn?
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Valeur » 11. feb 2008 18:06

Der er sikkert også en del penge i alle de spil med nemme achievements, tænk på alle de superman returns spil coolshop ikke ville ha solgt hvis man bare kunne låne det fra et bibliotek.. :wink:
Følg gerne med på Eventyrmand.dk's rejseblog for rejser, eventyr og friluftsliv.
Valeur
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Indlægaf Faith » 11. feb 2008 18:11

Sikke da noget og gå ned over.... Køb dog dine spil some alle os andre ,.Sikke da en engang flæberi fordi du ikke kan låne et xbox spil på dit bibliotek HOLD DA OP
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Indlægaf devilboy » 11. feb 2008 18:15

Faith skrev:Sikke da noget og gå ned over.... Køb dog dine spil some alle os andre ,.Sikke da en engang flæberi fordi du ikke kan låne et xbox spil på dit bibliotek HOLD DA OP


så enig :lol:
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster