Xboxlife forum

Ønsker måske at sælge min Box

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ønsker måske at sælge min Box

Indlægaf MORP DK » 8. feb 2008 08:59

Hello

Er begyndt at overveje kraftigt at skifte min box ud med en PS3'er.

Grunden er den klassiske med at jeg ikke bruger den nok, og i og med at Blu-Ray vist efterhånden har vundet kampen om HD-skiver, er jeg lissom kommet det den konklution at xboxen nok ryger en tur.

Desuden har BlockBuster jo dette tilbud
Billede hvilket jeg må sige lyder rigtig godt!!

Men spørgsmålet er så, hvor meget kan jeg få for min box plus tilbehør, og hvor er det mest fordelagtigt for mig at sælge den, dba.dk, qxl.dk guloggratis.dk eller er der en helt 3. som jeg har overset.

hvad har folk af erfaringer, og hvor kan man få den højeste pris?

Jeg har droppet at sælge den i EB eller GAME, da jeg synes de er for nærige med priserne de tilbyder...

kan frisk med jeres input
MORP DK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf lummerkrog » 8. feb 2008 09:03

Nu er det ikke for at være en lyseslukker... Men hvis du endelig skal have en PS3 skal det så ikke være den med 60gb? Har ikke den store forstand på det, men har en m8 der fortalte mig at 40gb'eren er blevet stripped fuldstændig, således at alt det der skulle være godt ved ps3 ikke er med i den model. Men skal ikke sige det med sikkerhed, mener blot det er værd og undersøge :D

ang. det tredje sted og sælge... har du prøvet og smide den til salg her på sitet?
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf jujutsu » 8. feb 2008 09:08

Du bruger den ikke nok. Hvad vil det hjælpe med en PS3?

ellers held og lykke :)
jujutsu
Niveau 4
 
Indlæg: 468


Indlægaf EvilNinjaMoby » 8. feb 2008 09:18

lummerkrog skrev:Nu er det ikke for at være en lyseslukker... Men hvis du endelig skal have en PS3 skal det så ikke være den med 60gb? Har ikke den store forstand på det, men har en m8 der fortalte mig at 40gb'eren er blevet stripped fuldstændig, således at alt det der skulle være godt ved ps3 ikke er med i den model.

Hvis han ikke skal bruge den til andet end PS3-spil og Blu-ray-afspilning, så er 40GB-udgaven længe fin. Den skulle efter sigende også være mere støjsvag end 60GB-udgaven (Som dog også er ret støjsvag).

At der er røget 2 USB-stik, kortlæser, SACD-afspilning, 20GB og bagudkompatibilitet ser jeg ikke som det store minus, hvis anvendelsesområdet er som nævnt herover...

Så din kammerat vrøvler lidt, vil jeg tillade mig at sige... ;) Har selv lige skudt min 60GB af... Brugte den udelukkende til Blu-ray-afspilning.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf MORP DK » 8. feb 2008 09:24

jujutsu skrev:Du bruger den ikke nok. Hvad vil det hjælpe med en PS3?

ellers held og lykke :)


Nej det er rigtigt at jeg ikke bruger den meget, men vil stadig gerne have muligheden for at spille ing i mellem, og så tiltaler det med med en HD afspiller til min PX70 skærm... og nej jeg tror ikke på HD-DVD længere.

--> Lummerkrog

Jeg har ikke set nogen steder med tilbud på 60gb. Nu du siger den er total stripped, hvor meget "mangler" den så??

Og jeg har bevist ikke sat mit grej til salg her inde, da det hele ofte bliver splittet mellem 50 forskellige købere, det besvær ønsker jeg ikke!
MORP DK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf MORP DK » 8. feb 2008 09:26

EvilNinjaMoby skrev:Hvis han ikke skal bruge den til andet end PS3-spil og Blu-ray-afspilning, så er 40GB-udgaven længe fin. Den skulle efter sigende også være mere støjsvag end 60GB-udgaven (Som dog også er ret støjsvag).



Lige mit behov!!
MORP DK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf POWER-XBOX360 » 8. feb 2008 09:39

EvilNinjaMoby skrev:
lummerkrog skrev:Nu er det ikke for at være en lyseslukker... Men hvis du endelig skal have en PS3 skal det så ikke være den med 60gb? Har ikke den store forstand på det, men har en m8 der fortalte mig at 40gb'eren er blevet stripped fuldstændig, således at alt det der skulle være godt ved ps3 ikke er med i den model.

Hvis han ikke skal bruge den til andet end PS3-spil og Blu-ray-afspilning, så er 40GB-udgaven længe fin. Den skulle efter sigende også være mere støjsvag end 60GB-udgaven (Som dog også er ret støjsvag).

At der er røget 2 USB-stik, kortlæser, SACD-afspilning, 20GB og bagudkompatibilitet ser jeg ikke som det store minus, hvis anvendelsesområdet er som nævnt herover...

Så din kammerat vrøvler lidt, vil jeg tillade mig at sige... ;) Har selv lige skudt min 60GB af... Brugte den udelukkende til Blu-ray-afspilning.



ja du har ret i at 60 version larmer lidt mere end 40gben grunden til dette er så at 60gb har en gamel cpu nemlig 90nm og 40gb har en 65nm og derved bruger den mindre størm og mindre varme udvikling :)
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Rasmusdc » 8. feb 2008 11:20

håber den er mere støjsvag end 60gb for den larmer, og det er ikke bare min..

derudover er der ingen grund til ikke at købe 40gb den er mere lydsvag, den har dog ikke kortlæser og kan ikke klare ps2 spil og har kun 2 usb udgange, det sidste bliver kun et problem med rockband, hvor man kan købe en usb hub til få penge, så er problemet løst..

personligt synes jeg ikke PS3 er brugbar til Bluray da den larmer, nåede kun at købe 2 film, nu står den bare og samler støv..
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf Tzmir » 8. feb 2008 11:28

2 USB stik kan være et problem når rock band engang kommer. Der skal man jo bruge alle 4 stik for at spille som band
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf EvilNinjaMoby » 8. feb 2008 11:42

Rasmusdc skrev:personligt synes jeg ikke PS3 er brugbar til Bluray da den larmer, nåede kun at købe 2 film, nu står den bare og samler støv..

Min 60GB sagde intet under BD-afspilning...

@ Tzmir:
USB-hub - som Rasmusdc også nævner. ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf foo » 8. feb 2008 12:05

hmm... Det er vidst lummerkrog der har overfortolket hvad jeg engang har fortalt ham... :)

40GB er stripped for bagudkompabilitet og lidt andre ting som der også nævnes herover...

Problemet er bare at de (så vidt jeg er informeret) stopper (eller er måske stoppet) med at producere 60GB udgaven, så ønsker man en PS3 der kan betales med penge tjent i dette liv, så er man nød til at nøjes...

Men hvorfor vil man overhovedet overveje at komme af med sin box? det kan man da ikke... :)
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf lummerkrog » 8. feb 2008 13:00

foo skrev:Men hvorfor vil man overhovedet overveje at komme af med sin box? det kan man da ikke... :)


True :D
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf MORP DK » 8. feb 2008 13:44

lummerkrog skrev:
foo skrev:Men hvorfor vil man overhovedet overveje at komme af med sin box? det kan man da ikke... :)


True :D


Godt ord igen godt ord igen!!

Som spille maskine, vil jeg helt sikkert helst have 360'eren, men netop fordi jeg ikke spiller så meget mere, vil jeg hellere have PS3'eren, som en HD afspiller...
MORP DK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf foo » 8. feb 2008 13:59

MORP DK skrev:
lummerkrog skrev:
foo skrev:Men hvorfor vil man overhovedet overveje at komme af med sin box? det kan man da ikke... :)


True :D


Godt ord igen godt ord igen!!

Som spille maskine, vil jeg helt sikkert helst have 360'eren, men netop fordi jeg ikke spiller så meget mere, vil jeg hellere have PS3'eren, som en HD afspiller...


hehe... :)
Min kommentar bunder i at jeg ikke ville bytte min box for en ps3, syntes slet ikke om ps3'eren...

Personligt har jeg den holdning at når jeg engang skal have en HD afspiller, så skal det være en decideret afspiller. Ydermere syntes jeg stadig at DVD gør det helt fint, da jeg ikke har et TV hvor jeg får nok ud af at skifte til HD fremfor god gammeldags DVD...

Men der er vi jo så forskellige alle sammen... Med det du skriver kan jeg for dig godt se en mening med en PS3 fremfor en 360'er (selvom jeg som sagt aldrig ville bytte), men syntes stadig at 40GB versionen er et utroligt dårligt alternativ til den PS3 som har fuld funktionalitet...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf tango » 8. feb 2008 20:18

Blockbusters tilbud er ganske fremragende, så få bare den Xbox afsat, og vælg Ratchet & Clank + Uncharted. Så har du underholdning nok i et stykke tid.
tango
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster