Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2014 08:06

Muggs skrev:Og du husker at ændre postnummer og by til noget i det land du skifter til?


Jeps, fuld adresse i det land jeg har skiftet til
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 8. nov 2014 09:45

Okay, men kan se i en anden tråd at der har været problemer med at købe på storen de sidste par dage
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf SaintRasmus » 8. nov 2014 09:48

MS har problemer med køb fra deres Store lige nu. Der kan ikke bruges nogle form for betalingskort( VISA osv..)lige nu http://support.xbox.com/vi-VN/xbox-live-status

Man kan købe et 60 $ gift card f.eks på Amazon.com. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... f=pd_ybh_1
Jeg har fået mine koder inden for et minut.
Jeg har købt Far Cry 4, Assassins Creed og Dragon Age på den måde.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2014 13:02

SaintRasmus skrev:MS har problemer med køb fra deres Store lige nu. Der kan ikke bruges nogle form for betalingskort( VISA osv..)lige nu http://support.xbox.com/vi-VN/xbox-live-status

Man kan købe et 60 $ gift card f.eks på Amazon.com. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... f=pd_ybh_1
Jeg har fået mine koder inden for et minut.
Jeg har købt Far Cry 4, Assassins Creed og Dragon Age på den måde.


Svedigt, er der prepaid cards til den Indiske store også?

Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Morten Skou » 8. nov 2014 16:05

Når jeg prøver at starte COD:AW op og spille multiplayer, så fryser den bare ved "connecting to Xbox Live". Er der andre der oplever det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 8. nov 2014 16:19

Nej men jeg havde en kamp for at komme online igår i BF4, FH2, Fifa15 og Titanfall. Kunne godt sidde i party. Men måtte resette router og fjerne IP på xboxen før det lykkedes at komme online i noget spil.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2014 19:48

Det er under al kritik at man ikke kan købe på storen, guld giver halv pris på Thief... i Canadiske Dollar bliver det 20, omregnet til danske = 105 kr.... men man kan ikke købe! Vil også bestille Far Cry 4 Gold edition på den Indiske store(428 kr) men igen er det umuligt... får lange boller!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 8. nov 2014 19:50

Rolig det skal nok komme til at virke i løbet af et par dage :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Morten Skou » 8. nov 2014 19:51

Jake242 skrev:Det er under al kritik at man ikke kan købe på storen, guld giver halv pris på Thief... i Canadiske Dollar bliver det 20, omregnet til danske = 105 kr.... men man kan ikke købe! Vil også bestille Far Cry 4 Gold edition på den Indiske store(428 kr) men igen er det umuligt... får lange boller!


Hvis det er fordi de har spærret af for det, så er det jo fair nok... Men bryder jo altså stadig deres betingelser, når man angiver falsk adresse i et land som man ikke bor i.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 09:44

Morten Skou skrev:
Jake242 skrev:Det er under al kritik at man ikke kan købe på storen, guld giver halv pris på Thief... i Canadiske Dollar bliver det 20, omregnet til danske = 105 kr.... men man kan ikke købe! Vil også bestille Far Cry 4 Gold edition på den Indiske store(428 kr) men igen er det umuligt... får lange boller!


Hvis det er fordi de har spærret af for det, så er det jo fair nok... Men bryder jo altså stadig deres betingelser, når man angiver falsk adresse i et land som man ikke bor i.


Nej Nej Nej Skou :lol: Hvad de skulle gøre var at gøre alle lande så billige som det billigste land.

Hvorfor kan man spare 200 kr med Indisk adresse I forhold til dansk?(og ja jeg er med på at vi har 25% moms men det er stadig ikke 200 kr)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2014 10:21

Jake242 skrev:Hvorfor kan man spare 200 kr med Indisk adresse I forhold til dansk?(og ja jeg er med på at vi har 25% moms men det er stadig ikke 200 kr)


Jeg er enig i at det er noget bæ at alt er dyrere her, men så må folk stemme på en anden regering, så kan jeg også få mig en ny bil uden at betale 180% i afgift :mrgreen: . Derudover så tjener vi nok lidt mere her i Danmark, end de gør i Indien og jeg gætter på at de også prissætter ud fra den parameter.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Into the Wild » 10. nov 2014 16:44

Nogen, der ved hvornår man kan købe på Store igen? Har sat et par dage af til at spille Halo :)
Into the Wild
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Zeh » 10. nov 2014 17:03

Personligt tror jeg ikke på at de har blokeret. Ville være dumt at skrive en fejlmelding på det, hvis ikke det er en fejl som problemet skyldes. Og et spils pris bliver sat udfra gennemsnit indkomsten i et land.
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf iPwnd94 » 11. nov 2014 09:45

Into the Wild skrev:Nogen, der ved hvornår man kan købe på Store igen? Har sat et par dage af til at spille Halo :)


Brug Smartglass + Hola det virker.

Og under tråden: "MS blokeret køb fra US"
Der ligger en masse guldkorn som i/du kan bruge :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Into the Wild » 11. nov 2014 20:50

Jeg har forsøgt at købe Halo både med kreditkort og Paypal, men jeg får fejlmeldingen: PBR9002 hver gang.. ?
Into the Wild
Niveau 0
 
Indlæg: 34


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster