Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf IkkNico » 5. nov 2014 19:12

Adampantic skrev:Hmm... Jeg får en something went wrong meddelelse. Det gør jeg med alle spil jeg ikke har på disc.. Kan i logge ind på xbox live?

Jeg kan ikke logge på Live, men godt på min profil lokalt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Burnie.dk » 5. nov 2014 19:25

Houston! We're in business!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf MrBruun » 5. nov 2014 19:38

Mit virker også nu. Men support siger den ikke gør :)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf pgrundl » 5. nov 2014 20:53

Burnie.dk skrev:
Adampantic skrev:Hmm... Jeg får en something went wrong meddelelse. Det gør jeg med alle spil jeg ikke har på disc.. Kan i logge ind på xbox live?


Jeg oplever det samme - jeg kan heller ikke spille mine digitale spil. Jeg kan ikke engang komme ind i dem.


Er spillene købt med den profil, som du logger ind med? For de virker kun for alle på konsollen, hvis du er online, ellers er de låst til den specifikke profil.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 6. nov 2014 22:20

Oplever at jeg ikke kan forud bestille på us store
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Vestergaard » 6. nov 2014 22:39

Jeg havde en kode jeg var nødt til at skrive ind to gange, før det virkede. Den anerkendte koden første gang og skrev sågar, hvad det var, men at der var en fejl og jeg skulle prøve igen. Jeg vil råde dig til at prøve igen.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Elgar » 7. nov 2014 13:05

Jeg får en fejl meddelelse når jeg prøver at købe over US store med mit mastercard. Har aldrig haft problemer før.

Kan dog købe over Xbox.com når min region er DK og betalingen står i danske kr. I've got a baad feeling about this.

EDIT: Ah, nu er der en alert på siden om at purchasing osv. er limited lige nu. Godt, for sveden dryppede nærmest af mig ved tanken om at betale EU priser igen. Iøvrigt godt for microsoft, for min aktivitet på deres store har været meget højere end den ville have været hvis jeg kun havde adgang til DK.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Vestergaard » 7. nov 2014 14:55

Elgar skrev:Jeg får en fejl meddelelse når jeg prøver at købe over US store med mit mastercard. Har aldrig haft problemer før.

Kan dog købe over Xbox.com når min region er DK og betalingen står i danske kr. I've got a baad feeling about this.

EDIT: Ah, nu er der en alert på siden om at purchasing osv. er limited lige nu. Godt, for sveden dryppede nærmest af mig ved tanken om at betale EU priser igen. Iøvrigt godt for microsoft, for min aktivitet på deres store har været meget højere end den ville have været hvis jeg kun havde adgang til DK.

Same! Har nydt godt af de amerikanske priser.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Atomichippo » 7. nov 2014 15:59

Elgar skrev:Jeg får en fejl meddelelse når jeg prøver at købe over US store med mit mastercard. Har aldrig haft problemer før.

Kan dog købe over Xbox.com når min region er DK og betalingen står i danske kr. I've got a baad feeling about this.

EDIT: Ah, nu er der en alert på siden om at purchasing osv. er limited lige nu. Godt, for sveden dryppede nærmest af mig ved tanken om at betale EU priser igen. Iøvrigt godt for microsoft, for min aktivitet på deres store har været meget højere end den ville have været hvis jeg kun havde adgang til DK.


Prøvede også lige at købe COD på US store, men fik en fejl om at jeg ikke kunne bruge min nuværende betalings middel ( VISA) håber ikke det er slut med at købe på US nu :(

Hvor fandt du den alert ???
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2014 16:49

Er der nogen der kan købe noget online?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf IkkNico » 7. nov 2014 19:02

Så er skidtet åbenbart nede igen.
Jeg kan ikke få en kamp i AW, men bliver i stedet præsenteret for; communication with the xbox live servers has ben interrupted

Synes aldrig vi havde så mange problemer på 360
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Vestergaard » 7. nov 2014 20:02

IkkNico skrev:Så er skidtet åbenbart nede igen.
Jeg kan ikke få en kamp i AW, men bliver i stedet præsenteret for; communication with the xbox live servers has ben interrupted

Synes aldrig vi havde så mange problemer på 360

Folk glemmer hurtigt. Hvor mange indlæg er der i denne tråd og hvor mange omhandler Xbox One?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf IkkNico » 7. nov 2014 20:52

Vestergaard skrev:Folk glemmer hurtigt. Hvor mange indlæg er der i denne tråd og hvor mange omhandler Xbox One?

Ja, meget hurtigt.
Side 1-36 dækker 2007 til 2013 (XB1 release). Altså 6 års problemer og nedetid. De sidste 9 sider dækker primært XB1. Check evt. også Downdetector. De går godt nok kun tilbage til sommeren 2013, men bemærk, hvornår antallet af XBL problemer eksploderer
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2014 07:18

hmmm har fundet den fedeste side http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=da-DK&search= (der fortæller hvilket land det er billigst at købe spil fra) men jeg kan ikke købe noget som helst online!
Har prøvet med Indisk, Chilensk og Canadisk adresse.... intet virker. Den vil ikke tage mit visa, og Canada tager heller ikke min paypal.

Undrer mig om det er et generelt problem? eller mit om visa/paypal er fucked.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Muggs » 8. nov 2014 07:24

Og du husker at ændre postnummer og by til noget i det land du skifter til?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster