Xboxlife forum

Bortgivningstråden for LIVE-tid: 48 timer, 1 md. osv.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Hanzo » 20. aug 2010 21:51

Er måske lidt frækt at spørge om, men har desperat brug for en kode til Snowblind-pakken til Gears of War 2, hvis nogle kunne være i det helt gavmilde hjørne. :S
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf SnoobyFreddy » 21. aug 2010 15:39

Hanzo skrev:Er måske lidt frækt at spørge om, men har desperat brug for en kode til Snowblind-pakken til Gears of War 2, hvis nogle kunne være i det helt gavmilde hjørne. :S


Er det muligt at dele sine indkøbte add-ons, spil osv. med andre?? Ligesom man kan på PS3'eren.. Altså, hvis jeg f.eks. køber et spil på Xbox Live, kan jeg så dele det med en ven? Spørger, da jeg stadig er ret ny på Xbox-fronten :P
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf M60 » 21. aug 2010 16:05

SnoobyFreddy skrev:
Er det muligt at dele sine indkøbte add-ons, spil osv. med andre?? Ligesom man kan på PS3'eren.. Altså, hvis jeg f.eks. køber et spil på Xbox Live, kan jeg så dele det med en ven? Spørger, da jeg stadig er ret ny på Xbox-fronten :P

SVJV er det muligt hvis man "genskaber" sin account på sin vens Xbox, der er dog visse ting som kun kan downloades til den Xbox det er købt på. Jeg ved dog ikke hvorvidt dette er imod reglerne for Xbox Live.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Danny Beyer » 21. aug 2010 16:20

Hanzo skrev:Der er vel ikke mulighed for at tråden også omhandler Microsoft Points? :v


Er det fordi du gerne vil ha' micosoft points eller gerne vil give dem væk? Det svarer jo næsten til at give rede kontanter væk, hvilket er tåbeligt og enormt tigger-agtigt hvis man søger dette.
MS points kan man jo altid bruge, hvorimod de Guld Trials dukker gratis op i spil, og har man guld i forvejen, så har man jo ikke rigtig noget at bruge det til.

Jeg har iøvrigt en måneds guld til en der mangler. Kravet er dog at du ikke har fået før. PM mig.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Hanzo » 22. aug 2010 01:05

SnoobyFreddy skrev:
Hanzo skrev:Er måske lidt frækt at spørge om, men har desperat brug for en kode til Snowblind-pakken til Gears of War 2, hvis nogle kunne være i det helt gavmilde hjørne. :S


Er det muligt at dele sine indkøbte add-ons, spil osv. med andre?? Ligesom man kan på PS3'eren.. Altså, hvis jeg f.eks. køber et spil på Xbox Live, kan jeg så dele det med en ven? Spørger, da jeg stadig er ret ny på Xbox-fronten :P


Ikke, hvad jeg ved af.

Danny Beyer skrev:
Hanzo skrev:Der er vel ikke mulighed for at tråden også omhandler Microsoft Points? :v


Er det fordi du gerne vil ha' micosoft points eller gerne vil give dem væk? Det svarer jo næsten til at give rede kontanter væk, hvilket er tåbeligt og enormt tigger-agtigt hvis man søger dette.
MS points kan man jo altid bruge, hvorimod de Guld Trials dukker gratis op i spil, og har man guld i forvejen, så har man jo ikke rigtig noget at bruge det til.


Hvis muligheden for gratis points skulle dukke op, ville det udelukkende være til eget brug, ellers var det bare et lille spørgsmål.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf Mitzurugi » 22. aug 2010 11:24

Hvis der er nogen som har en 48-timers kode til overs, så ville jeg være mere end glad for at modtage den :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf xsoenx » 25. aug 2010 14:37

har 2XSkate3 share pack vis nogen er intresseret?
For a jeg ikke bare gir til 2 random som ikke har brug for den skal man ha Skate 3 som et af sine sidst spillet spil (kan se ikonet på hans GT.)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf Haugboelle » 6. sep 2010 10:26

Har en kode liggende til Lost Planet 2 (mulitplayer maps) tror det map pack 1... Hvis nogen kan bruge den, kravet er at LP2 figurer i din last playes liste :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 6. sep 2010 17:25

Tak til Danny Beyer for 1 måneds live! :)

(Også lige til info at den er brugt)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf wuhuuu » 6. sep 2010 21:16

nogen der ligger inde med en trial? ;)
wuhuuu
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf Jeppe Rasmussen » 10. sep 2010 15:58

Kunne godt bruge en kode, hvis der er nogen der ligger inde med en :D
Jeppe Rasmussen
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf tbaglioni » 10. sep 2010 17:27

Ja jeg ville da heller ikke sige nej til at modtage noget gratis. :-)
Shine can never replace Attitude..
tbaglioni
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Cloudy » 14. sep 2010 11:56

Don Drift skrev:2 dages gold trial (fra Halo REACH)

K6VPT-TCQC4-PD38R-CQCBM-HKHY3


Enten er koden allerede taget eller den er forkert.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Cloudy » 14. sep 2010 12:53

Don Drift skrev:Har lige rettet den, havde skrevet et C i stedet for G :)

K6VPT-TGQC4-PD38R-CQCBM-HKHY3


Så siger jeg mange tak :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf d-resse » 15. sep 2010 16:31

Ville være meget taknemmelig hvis der er en som kan undvære en kode :) Er simpelthen nødt til at få fat i fifa 11 demoen! :D
d-resse
Niveau 0
 
Indlæg: 22


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 86 gæster

cron