Xboxlife forum

Bortgivningstråden for LIVE-tid: 48 timer, 1 md. osv.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf tobias1690 » 10. nov 2009 21:24

hvor det sjovt at folk tigger om de koder der ;D
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Spankey103 » 11. nov 2009 18:52

Hej :)

- Er der nogle som vil sende mig en kode over PB :) ? Skal have et par hurtige spil i Halo mod 2 gutter i aften, men har ikke mere gold :P
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Spankey103 » 11. nov 2009 19:47

slet ingen :\ ?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf BK-GRUPPEN » 14. nov 2009 16:17

Er der nogle der har noget 48 Timer Trial til mig :-)
BK-GRUPPEN
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf fr1lund » 20. nov 2009 07:46

Har lige en 48 timers trial jeg ikke bruger til noget. G7PK9-28X3C-BCRK6-HTC9R-9WTF6
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf paNk » 20. nov 2009 10:45

siger mange tak til fr1lund - min lillebror ville prøve mw2 uden at spille min acc så kan han hygge sig i weekenden :D
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Indlægaf fr1lund » 20. nov 2009 17:51

paNk skrev:siger mange tak til fr1lund - min lillebror ville prøve mw2 uden at spille min acc så kan han hygge sig i weekenden :D


Det var så lidt ;)
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf Divi » 23. nov 2009 17:32

Nogen der har en 48? kunne virkelig godt bruge en.

Hvis nogen har kunne de lige pb mig. tak!!
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf The EagleDK » 23. nov 2009 19:42

Hvis der er nogen der ligger inde med en 48 timers trial kode, så må I gerne sende den i en PB til mig :-)

På forhånd tak :)
tue69 skrev:Velkommen til Xboxlife.dk - worlds leading 1 on 1 Xbox Live bookie... :lol:
The EagleDK
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Dinz » 30. nov 2009 20:16

First of all, syntes denne tråd er en skide god idé, med først til mølle princippet.

Men hvor er det dog fladt at der er så mange som direkte tigger om at få en kode tilsendt.

Kunne sagtens finde på at smide en kode op som jeg ikke selv skal bruge, men så absolut ikke når der ligefrem bliver tigget om det.

At man skriver tak fordi man er den heldige er super, men at man tigger om dem, det er ikke lige mig.

No flaming til nogen specielt, syntes bare generelt ikke det er ret god stil at tigge om noget så billigt som en 48-timers gold kode, eller bare at tigge i det hele taget :P
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Indlægaf CvKM » 1. dec 2009 22:48

Er der en der har en kode liggende? Jeg skal bruge den til en ven, hans guld abonnement er udløbet. ;) (Send evt. i en PB, så der ikke er en eller anden røv der tager den.)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Vestergaard » 4. dec 2009 09:35

Jeg har et par stykker liggende. skriv her, så sender jeg pb til de to første.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Zerofl » 4. dec 2009 12:50

Jeg synes også det er LATTERLIGT at folk tigger efter sådanne koder, især hvis det blot er fordi de er for dovne til at købe og lige har en smule lyst til at spille over live en halv times tid!

Denne tråd var først lavet for at folk kunne skrive en post hvis de havde en kode som de ville give væk, og så kunne vedkommende som var hurtigst til at tage den svare med et tak! Ikke det pis med, "åhh kan jeg lige få en kode mit guld er udløbet og skal spille med en gut i aften, åhhh, send mig en pb!".

Stop med at tigge, det er latterligt!

CvKM skrev:Er der en der har en kode liggende? Jeg skal bruge den til en ven, hans guld abonnement er udløbet. ;) (Send evt. i en PB, så der ikke er en eller anden røv der tager den.)


Så man han jo købe noget nyt.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf CrawzR » 4. dec 2009 13:09

Zerofl: Jeg er helt enig, en måned koster? Hvad, 50 kr?
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf DeeHawk » 4. dec 2009 13:12

Zerofl skrev:Jeg synes også det er LATTERLIGT at folk tigger efter sådanne koder, især hvis det blot er fordi de er for dovne til at købe og lige har en smule lyst til at spille over live en halv times tid!

Denne tråd var først lavet for at folk kunne skrive en post hvis de havde en kode som de ville give væk, og så kunne vedkommende som var hurtigst til at tage den svare med et tak! Ikke det pis med, "åhh kan jeg lige få en kode mit guld er udløbet og skal spille med en gut i aften, åhhh, send mig en pb!".

Stop med at tigge, det er latterligt!

CvKM skrev:Er der en der har en kode liggende? Jeg skal bruge den til en ven, hans guld abonnement er udløbet. ;) (Send evt. i en PB, så der ikke er en eller anden røv der tager den.)


Så man han jo købe noget nyt.


Det var da et enormt surt opstød.
Hvorfor er det lige pludselig dig der dikterer reglerne for hvordan tråden skal fungere? Du nævner hvordan tråden "først blev lavet". Men dit postulat holder ingen vegne.
Trådstarter skrev:Man kan selvfølgelig selv vælge om man skriver koden i tråden eller ordner det gennem PB.

Desuden vil jeg personligt hellere give koden til en der står og mangler den lige nu, istedet for en der skynder sig at snuppe den uden rigtigt at have brug for den. Desuden vil jeg også prioritere folk herinde jeg "kender" frem for en helt nyoprettet bruger.
Så jeg synes det er helt fint at efterspørge koder her. Det er nemlig det tråden er lavet til. At du så betragter det som ynkeligt tiggeri er jo dit eget problem.
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster