Der er da kun 3 reklamer fra Xbox360 MTV Showet?
Hmm....eller er det mig der ik kan finde det?
JO! FANDT DET!
Ok, det var vist bedre....lidt mindre og kan bedre ses nu...
Der var lidt mere på siden ved siden af, så er ved at skrive hele lortet ned
For dem der ik har MetroXpress, det er da lidt spændene aligevel, selvom vi har hørt det meste.
Det tager sku tid at skrive af...puha...
Tekst fra MetroXpress Xbox360 Artikel:
Microsoft er klar med sin nye generation af spilkonsoller: Xbox360.
It-mastodonten satser på at sælge en kvart milliard maskiner.
Microsoft regner med, at den nye generation af spilkonsoller vil være uden fortidens fejl. Det siger hovedudviklerne af den nye Xbox.
I verdensomspændende eksklusive email-interview med metroXpress og dens søsteraviser fortæller hovedudviklerne af Xbox360 for verdens største software producent, at de sigter imod, at den mere strømlinede netværkskonsol skal blive et midtpunkt i 250millioner hjem. Konsollen blev afsloret i aftes på MTV.
>Prisen, de første spil, distribution, design....vi indrømmer at det hele ikke var perfekt i første omgang, men det vil vi have at det skal være denne gang.< sagde Peter Moore, vicepræsident for den verdensomspændene markedsføring og udgivelse af Microsoft Xbox.
Prisen er hemmelig
Han ville dog ikke afsløre hvilke spil, der vil ledsage den nye Xbox, eller anden vigtig information såsom prisen. Nogle af disse detaljer ventes at blive afsløret i næste uge på E3 Electronic Entertainment Expo i Los Angeles i Californien, USA, hvor konkurenterne Sony og Nintendo forventes at løfte sløret for deres nye generation af spillekonsoller.
Microsoft talsmænd bekræftede, at Xbox360 vil blive sat i handelen med et fantasy-eventyr-spil ved navn
"Kameo" og
"Project Gotham Racing 3". Kilder antyder, at action-skyde-bilspillet
"Full Auto", udviklet af det uafhængende firma fra Totonto Pseudo Interactive også vil være en af de første titler. Selv om den originale Xbox er blevet solgt i mere end 22millioner eksemplarer over hele verden, siden den blev sat i handelen 22. November 2001, så har salget været rigtig dårligt på det meget vigtige japanske marked.
Her sælges der kun 100 om ugen, hvorimod konkurrende firmaer sælger omkring 10 gange så mange. Det oplyser det japanske markeds-research-firma Media Creative. Kommentatorer mener, at manglen på succes skyldes Xbox'ens ydre. >Den første Xbox var primært en spillemaskine, og det var det, den skulle fortælle i sit design< fortalte Xbox-design-manager Jonathan Hayes, og tilføjede >Det kunne de japanske kunder ikke lide. Xbox 360 er derimod et strømlinet elegant konsoldesign, som primært er udviklet af designteam i Japan.<
>Forbedringen af konsollens ydre er en afspejling af de mere raffinerede egenskaber, som er krystalliseringen af en vision for samhængende personlig underholdning, vi udviklede tilbage i 1999.< fortalte Microsoft's vicepræcident og hoved-XNA-arkitekt J.Allard.
Alt skal arbejde sammen
>Microsofts kundestrategi er, at alt - Xbox360, digitale kameraer, mp3-spillere, og pc'er - skal kunne arbejde sammen og have sin egen rolle. Mens vores vision som sådan er større end summen af delene, har hvert et produkt, som Xbox360, sin egen identitet< sagde J. Allard.
Xbox'ens Bagmænd
Peter Moore,
vicepræsident for den verdensomspændene markedsføring og udgivelse af Microsoft's Xbox.
Q: Hvilken indflydelse har computerspil på vores samfund og kultur, hvordan udvikler den sig, og hvordan vil den påvirke næste generation?
A: Jeg er ikke i tvivl om, at spilmediet er ved at blive voksent som underholdning. Gennemsnitsalderen for spillerne er nu 26 år i Europa, og det påvirker spillernes status i vores arsenal af underholdningsmuligheder.
Spil, film og andre medier påvirker også hinanden gensidigt, og det betyder at spillene nu når et meget større publikum end før.
Q: Der tales meget om, at spilindustrien nu har overhalet Hollywood. Aligevel virker det som om, at spil opfattes som mindre værd. Hvad skal der til, før det ændres?
A: Historien viser, at det tager tid. Talefilmen blev kalgt for filmmediets død, moderne litteratur bedømmes som mindre fin end klassisk litteratur, moderne kunst bliver ofte hånet i forhold til de gamle mestre.
Xbox'ens Bagmænd
J. Allard,
vicepræsident og hoved-XNA-arkitekt, Microsoft.
Q: De fleste mennesker på jorden har aldrig prøvet at bruge en telefon for slet ikke at tale om et videospil. Hvorfor er det her overhovedet vigtigt?
A: Vi slipper en ny verden af digital underholdning løs.
Vi ønsker at se mere end en kvart milliard mennesker spille og få en oplevelse, de aldrig før har fået af noget medie.
DET ER SKREVET AF: SALEEM KHAN FRA METRO XPRESS!
Og det var så slut for teksten i artiklen....PUH! JEG ER UDMATTET!
Bær over med mig, hvis der er forkommet stavefejl...[/b]
/Rechain