Xboxlife forum

Fyr fra MTV showet taler ud.. :p

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Fyr fra MTV showet taler ud.. :p

Indlægaf Buktu » 11. maj 2005 14:24

http://forums.gamespot.com/gamespot/sho ... 960&page=0


Han skulle angiveligt have deltaget i MTV showet.. =) Og så begyndt at skrive alt muligt på Gamespot, på trods af hans NDA... Han fik vidst et brev fra Microsoft som advarede ham, efter han havde skrevet alt det.. =)
Dum så han er fortsatte han så vidst nok efter han havde fået brevet (har ikke læst hele tråden endnu).

Men hvis han er legit, siger han en masse interessant:

Konsollens styrke har gjort alle udviklerne mere end tilfredse, og den er faktisk endnu mere kraftfuld end nogle af de japanske havde forventet.
Igen bekræfter han to verisoner.. En basic version, og en High end version. Basic versionen er bare en normal spillemaskine.. High-end verisonen har harddisk, TiVo funktioner, og en DVD-brænder.

Controllerne skulle virke perfekt, den glatte overflade skulel på en måde give en rigtig god følelse af "grip", og de er lige så responsive som almindelige controllere med ledninger.. Han siger det virker som om Microsoft har brugt masser af midler på at gøre controllerne perfekte.

Han siger han har spillet PDZ, og siger det ser utroligt flot ud =) Rusten ser virkelig ud, bolte i væggene, og maling der skaller af, er i fuld 3D og ikke bare en simpel texture. Græs er smukt. Og da han blev spurgte om der var destructable enviroments, skrev han følgende:

" imagine how it could look. could the 360 do destuctable envorments? and make it look so real you feel your watching a movie? can it? wink wink ."

Det var så efter han havde fået brevet.. :)


Billede

Kaldte det for "very ingame" =)
Og den grafik er jeg sq personligt rimeligt godt tilfreds med.. :) Hvis det næste GTA kommer til at se sådan ud, then count me in... ;)

Og desuden var han meget imponeret over Oblivion.. =)

Tag det som i vil, man kan selvfølægelig ikek være sikke rpå at han taler sandt, men han virker ganske troværdig.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 11. maj 2005 14:50

Jeg stoppede med at læse ret hurtigt.
Den slags kan enhver komme og sige, og da han ikke har beviser af nogen art kan det vel være det samme.
Playkid
 


Re: Fyr fra MTV showet taler ud.. :p

Indlægaf Nezio » 11. maj 2005 22:21

Lad os nu bare vente til imorgen, hvor xbox360 bliver vist frem på tv. :wink:
Nezio
Niveau 0
 
Indlæg: 17

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 12. maj 2005 08:24

UPDATE! Fandt lige en side med 15 billeder fra Showet.
Godt nok kun så man kan se nogen som var med til det, IKKE noget med info eller billeder af Xbox360.

Måske ik så vigtigt, men aligevel?!? Lidt gammelt måske...
http://www.totalvideogames.com/pages/ar ... le_id=7667
http://www.totalvideogames.com/pages/ar ... shot=42629


Jeg glæder mig ihvertfald ;)
Og det sku være meget troværdigt... (det lyder ihvertfald rigtig godt!)

Har I tjekket hos GameSpot og det sku meget gerne holde.
Og tror helt sikkert også at de næste konsoller ka klare sådan en grafik.
Det sku vist ik være noget problem 8)
http://www.gamespot.com/x360/action/2da ... index.html

Med flere billeder af det spil der "2 Days To Vegas"
Billede
Billede
Billede
Billede

Og det Buktu linkede til (Også GameSpot jo)
Billede

Det ser fedt ud, og glæder mig til at se om det holder stik! :D
Hva jeg tror det gør!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Anastacio » 12. maj 2005 10:58

Det er gamle billeder af "2 Days to Vegas", men fint nok at du poster dem :) Dog er de billeder pre-rendered og ikke fra selve spillet ifølge udviklerne.

Man mener dog at XBOX360 vil kunne klare denne slags grafik.

------------------------------------------------------------

Og i de der 15 billeder fra showet afslører egentlig et spil. Man kan se Marion står med en trådløs controller i hånden og spiller Perfect Dark Zero :)

::EDIT::
Når, de 15 billeder var så meget gamle så det var noget helt andet jeg snakkede om hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 12. maj 2005 11:29

Det håber jeg da den kan, ellers er det lige før jeg ville blive skuffet.
Playkid
 


Indlægaf Fnord » 12. maj 2005 12:58

de er måske næsten lidt for overpolerede de biler ;)

og btw. var det noget med at showet først blev sendt senere på EU MTV?
Fnord
 


Indlægaf Gamemakerman » 12. maj 2005 13:53

Ja kl 22 fredag
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Vinterbird » 12. maj 2005 16:37

Faktisk er det klokken 21.00 på MTV Europe, kl.22 er US tid.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf thewoet » 12. maj 2005 16:43

det kommer da klokken 22.00 imorgen
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 12. maj 2005 17:03

vinterbird skrev:Faktisk er det klokken 21.00 på MTV Europe, kl.22 er US tid.


(i pressemeddelsen fra MS står der :
EW YORK — 11. april 2005 — MTV: Music Television og Microsoft Corp. annoncerer i dag et globalt marketingsamarbejde i forbindelse med lanceringen af den næste generation af Xbox-konsollen via MTV i USA, Asien og Europa. Lanceringen løber af stablen i hele verden inden for 24 timer. Den længe ventede spillekonsol bliver præsenteret for gamers, musikelskere og MTV-seere i særudsendelsen “MTV Presents: The Next Generation Xbox Revealed.” Programmets vært er skuespiller og Xbox-fan Elijah Wood, kendt fra Ringenes Herre-trilogien. Las Vegas-gruppen The Killers sætter musisk strøm til udsendelsen, der har premiere torsdag den 12. maj kl. 9:30 (EDT) i USA. Fredag den 13. maj vises programmet på MTV-kanaler i resten af verden, i Danmark klokken 22:00.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 12. maj 2005 18:12

[quote="vinterbird"]Faktisk er det klokken 21.00 på MTV Europe, kl.22 er US tid.[/quote]
nu har vi (Danmark) MTV nordic, eller lign. navn^^ :D
Life's not a game, play it! - TxC -
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Buktu » 12. maj 2005 18:36

Ja, der står også klokken 22 i de reklamer jeg så i Urban avisen i dag.. =)

Ret cool egentlig.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster