Xboxlife forum

Wireless Controller uden port Headset

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Wireless Controller uden port Headset

Indlægaf Devel One » 24. mar 2005 16:04

jeg har lige været ude og købe en Mad Catz MicroCON Wireless Control Pad,
men da jeg fik åbnet parken opdagede jeg at man ikke kunne sætte headset til Controlleren og så kan man jo ikke bruge den til at spille på xbox-live hvis man vil kunne snakke med sine med spillere.
Der var kun en port men den siddder på modtageren som skal sættes i xbox'en, så enten skal man sidde ved siden af xbox'en eller skal man have en forlænger ledning til headsettet som jeg ikke ved om man kan få da det er nogle små stik den bruger, så er ideen med en Wireless ikke så meget vær når man vil spille på live.

Men er der nogle der ved om kan få en Wireless Controller hvor du kan sætte headsettet i den, hvor porten er på Controlleren og ikke på modtageren som man sætter i xbox'en ?
og om de har nogle erfaringer med Wireless Controller, gode og dårlige da jeg nok vil prøve at få den byttet på lørdag
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2005 16:06

Logitech's wireless har samme problem.

Men der kommer så et logitech headsæt som løser problemet, men som naturligvis skal købes seperat (mon ikke det har ligget i strategien fra Logitech hele tiden).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Devel One » 24. mar 2005 16:45

ok så det er ikke kun den model jeg har købt der har det problem, det er rart at vide, så vil jeg nok prøve at få det byttet til en med ledning da den gamle er godt brugt og ikke så godt mere. tak for hjælpen
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf GrillBillerDK » 24. mar 2005 16:51

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster