Xboxlife forum

min nye Xbox 360 premium er med HDMI

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf lordlort79 » 17. okt 2007 10:52

OK, syntes og selv det lød noget underligt, hvis billedet skulle "hakke" når man køre over HDMI.
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf mulvad » 17. okt 2007 19:18

Efter at have læst tråden smuttede jeg forbi Blockbuster ved Randersvej i Århus, og kunne til stor tilfredsstillelse konstatere at de også havde premiums med HDMI udgang.

Der var vidst nogen der spurgte hvor man kunne se det på æsken så tog et billede af den:
Billede

Den var fra lot 733, team FDOU og havde et BenQ drev.
mulvad
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf JazzAss » 17. okt 2007 19:57

Og BenQ er støjsvagt?

Jeg var i øvrigt også nede i min lokale Blockbuster, er den eneste 360 de havde, var en fra juli 2006, i smadret indpakning - men jeg kunne selvføligelig godt få den til tilbudspris. Nej tak.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf Stinger » 18. okt 2007 10:17

mulvad skrev:Efter at have læst tråden smuttede jeg forbi Blockbuster ved Randersvej i Århus, og kunne til stor tilfredsstillelse konstatere at de også havde premiums med HDMI udgang.

Der var vidst nogen der spurgte hvor man kunne se det på æsken så tog et billede af den:
Billede

Den var fra lot 733, team FDOU og havde et BenQ drev.


Super godt billede - jeg ringede selv til Xbox support og spurgte hvor det stod på boxen. De fortalte at der skulle stå "Includes HDMI-port" På en liste over indholdet på siden. Det passer jo slet ikke, og det der HDMI logo er nemt at overse, det er jo bare et trademarklogo.

Anyway, har tjekket drevet på min ud fra dette foto:

http://crunchgear.com/2007/02/14/do-you ... -xbox-360/

Og det er klart et Ben-Q - det er langt fra lydløst og larmer stadigvæk. MEN slet ikke så meget som mine tidligere 3 boxe.
Stinger
 


Indlægaf mojo » 18. okt 2007 16:25

Har skrev mail til blockbuster...

Fik vide at hvis man købe online, så har alle xbox 360 med hdmi.... hvis man køber i butik, så det ikke sikke, der er hdmi på det, nogen butik har stadig det "gamle" på lager...

har bestilt min på blockbuster netshop idag, forhåbenlig med lot.#734 og derefter med falcon chipset, 65nm cpu... :)
mojo
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf shadowhunter » 18. okt 2007 19:06

min er kun LOT 0733 og købt i blockbuster med HDMI
Xbox 360 og PS3
shadowhunter
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf lordlort79 » 19. okt 2007 07:13

Hvordan er det lige man kan tjekke om det er LOT 0734 eller LOT 0733? :?
Senest rettet af lordlort79 19. okt 2007 08:36, rettet i alt 1 gang.
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf mipeha » 19. okt 2007 07:39

Et hurtigt spørgsmål til dem, der har købt en xbox 360 med HMDI i blockbuster.

Jeg forstår at der 'mangler' et digitalt lydadapter lige det som åbenbart følger med til xbox 360 elite. Betyder det, at der KUN er et HDMI kabel med i boxen eller er der stadig det sædvanlige component kabel som i det 'ældre' udgaver?
mipeha
Niveau 3
 
Indlæg: 263


Indlægaf Stinger » 19. okt 2007 09:21

Lot nummeret står på det hvide klistermærke på boxen. Men at det er 34 er ingen garanti for en falconchip. Den lot 33 jeg har nu er støjsvag og virker perfekt, skulle den gå ned en dag kan jeg bytte den til en ny og på det tidspunkt vil alle nok have den nye chip.

Ang. kabler. I premium HDMI følger der KUN komponent kabel med, hverken HDMI eller lydadaptor. Du kan i blockbuster købe en godt HDMI kabel til PS3 som virker fint på 360 for 199kr
Stinger
 


Indlægaf mipeha » 19. okt 2007 09:28

Tak for svaret om kablerne. Så blev jeg så klog. Tilbuttet hos Blockbuster er jo rimelig godt, så det ville være ærgeligt hvis jeg lokkede nogen til at købe den og de så ikke kunne bruge maskinen med deres COMPONENT TV.
mipeha
Niveau 3
 
Indlæg: 263


Indlægaf Keras » 2. nov 2007 21:34

Hej alle. Nu har jeg endeligt fået købt mig en xbox360 her for 10 minutter siden i blockbuster, den har lot 735, hvad betyder dette?, på forhånd tak
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf tuxx » 3. nov 2007 17:23

Jeg overvejer kraftigt om jeg skal forsøge mig med en Premium igen - har haft en tidligere men leverede den tilbage pga. støjen - det er nok 6-7 måneder siden.

Kan man regne med denne her nye udgave er mere støjsvag?
tuxx
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster

cron