Xboxlife forum

Rainbow Six 3 crasher

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Rainbow Six 3 crasher

Indlægaf Goose Fraba » 7. feb 2004 15:37

Nu er det sket to gange indtil videre for mig, at spillet er gået bananas mens jeg har siddet og spillet Import/Export banen i campaign mode. Spillet går lige pludseligt i sort, så viser det et still billede, hvorefter jeg bliver sparket direkte ud i hovedmenuen. :evil:

Er der andre, som har haft det problem? :?:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 7. feb 2004 15:49

Jeg har ikke, men nogle englændere har vidst haft det samme problem så det sker vel ikke kun hos dig.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf stuckpizza » 7. feb 2004 16:25

Jeg har samme problemer med mit RS3 i banen import/export
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Raphael DK » 7. feb 2004 16:27

Jeg har også prøvet det før, den sagde bare også at jeg ikke ville kunne læse mine statestiker i denne bane!
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Goose Fraba » 7. feb 2004 16:51

Så lykkedes det at komme igennem i tredie ombæring, men problemet er der igen i Penthouse banen. Sådan noget burde patches. *Suk* :roll:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf stuckpizza » 18. mar 2004 17:18

det sker også for mig i meat packet plant.

Jeg ringede så til xbox support, som så sagde at jeg skulle bytte spillet der hvor jeg havde købt det.
så jeg ringede til EB games på fisketorvet, jeg forklarede det til en kvindelig medarbejder som sagde "jeg prøver at finde en du kan snakke med" så gik der 20 minutter, så lagde jeg på. ringede igen op, så var der optaget :roll: det var der så i ca. 10 minutter.
så fik jeg fat i en som hed Oliver. han ville så snakke med sin chef om det(fordi jeg ikke havde nogen bon, som var fordi jeg havde købt spillet før december, og så lang tid kan jeg ikke holde på en bon).
der gik så 15 minutter så fik jeg det ordnet, så nu skal jeg i EB games og få spillet byttet.
hvis det igen går i kage (så må jeg få den sendt til xbox support)
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 17:39

Jeg har nu også prøvet at blive sparket tilbage til hovedmenuen der jeg prøvede at joine en server, jeg røg faktisk helt ud af LIVE.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Goose Fraba » 18. mar 2004 17:43

Har det virkeligt noget med spil eksemplaret at gøre? Jeg synes nogen fortalte mig, at det typisk sker når man skifter rundt mellem normal/night/thermal vision, hvilket jeg desværre gør ret tit i spillet. Meat Packaging Plant skulle være særligt slemt m.h.t. at gå ned på den måde.

Fortæl lige om dine erfaringer med det nye spil, når du modtager det. Hvis det hjælper at få det skiftet, så tror jeg også lige jeg skal et smut forbi EB Games med mit eksemplar. :P
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 17:51

Det har vidst ikke noget med eksemplaret at gøre, men prøv bare at bytte det. Det at nogle singleplayer baner skulle gå i stå er sket efter den sidste auto update kom ud.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf acidburn dk » 18. mar 2004 20:43

game killer skrev:Jeg har nu også prøvet at blive sparket tilbage til hovedmenuen der jeg prøvede at joine en server, jeg røg faktisk helt ud af LIVE.


det har jeg også prøvet et par gange :evil:
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Goose Fraba » 19. mar 2004 16:32

Problemet er der både i singleplayer og online for mit vedkommende. :?
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf stuckpizza » 19. mar 2004 16:46

jeg har fået byttet spillet, men det hjalp ikke.
så fik jeg snakket med xbox support, og de sender mig en kasse til min xbox og spillet så de vil reparere den.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf GreenBeast DK » 19. mar 2004 18:05

Har selv haft STORE problemer i MeatPackagingPlant - specielt hvis du kigger igennem en dør med infrarød aktiveret - og så åbner døren og slår tilbage på normal-syn.. *KLASK* - og xboxen genstarter :-/
GreenBeast DK
 


Indlægaf Goose Fraba » 19. mar 2004 19:07

Stuckpizza, jeg er sgu bange for at de ikke finder noget ved din Xbox, og at du så bare skal undvære den i et stykke tid, hvilket jo heller ikke er fedt. Det er Ubi, som har klokket i det med deres spil...så må vi håbe SC: Pandora Tomorrow ikke lider samme skæbne. :(
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf stuckpizza » 19. mar 2004 20:32

lad os alle sammen bede til at Slinter Cell Pandora Tomorrow ikke lider den samme skæbne. [-o<

Jeg vil endda gå i kirke på søndag og bede.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster

cron