Xboxlife forum

Score i Anmeldser falder?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Score i Anmeldser falder?

Indlægaf BladeZ » 21. dec 2004 14:24

Nu sad jeg lige og Kiggede på Nogle af de Gamle Anmeldser, af spil som Counter-strike og Medal of Honor Rising hvorfor er de faldet i Karekter siden sidste gang jeg så på det, samme med Halo2 det er faldet til 9,8 fra 9,9?

eller er de tbare mig som har set syner sidste gang?
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Buktu » 21. dec 2004 14:35

Med Halo2 skal jeg ikke kunne sige det, men nogle af de ældre kan godt være ændret.
Siden vi har skrevet dem, er vi gået over til en anden karakterskala.. Som er betydeligt hårdere. Det er også derfor man nu ser titler få karakterer under 5, mens de ældre meget sjældent kom ned i nærheden af den karakter. Så kan forestille mig nogle af de gamle anmeldelser er blevet tilpasset.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf BladeZ » 21. dec 2004 14:37

okay lyder fornuftigt :)
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Minihippo » 21. dec 2004 14:45

Hårdere?

Ville i have givet HALO 2 10 med den gamle?
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Anastacio » 21. dec 2004 14:47

Vi ville ikke have givet Halo2 10 med den gamle.

Halo2 karakteren er rigtig nok ændret en smule, men vi har den stadig til debat.

Ellers har Buktu forklaret resten fint :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 21. dec 2004 14:58

"Det gamle" var lidt sløret.. Vi fik aldrig rigtig noget hvor der stod "det og det skal gives hvis spillet er det og det". Det var mere bare kvalificeret skøn fra Anmelderen :)
Men nu har vi ordentligt styr på det.
Og så er det eneste rigtige at ændre på de gamle karakterer. For det første gik vi på et tidspunkt fra bare at have lige tal (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) til at have kommatal (1.1, 1.2, 1.3 osv). Men hvis man nu læser en af de gamle anmeldelser, og det så har fået et 6.5 eller 7 dengang, så får det måske 5 nu. Og så er det jo ikke særligt vejledende, eller brugbart, for læseren, da de så ikke rigtig har nogen idé om hvad der er godt at få netop på det her site.
Fx er det almindeligt kendt at Gamespot generelt er hårdere med karaktergivningen end IGN er.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 21. dec 2004 15:05

Og så er det jo ikke særligt vejledende, eller brugbart, for læseren, da de så ikke rigtig har nogen idé om hvad der er godt at få netop på det her site.


Hvis brugerne bare går ud fra vores karakterer, som de er nu skal det skam nok komme dem til hjælp.

Hvis det er du vil diskutere karakterer vil jeg med glæde gøre det bag lukkede døre :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 21. dec 2004 15:14

Nej nej, det var ikke sådan ment.
Jeg mener bare at hvis vi ikke ændrede de gamle karakterer, så de er i overensstemmelse med den nye skala, så er de gamle karakterer for høje. Og så har folk for det første svært ved at finde ud af hvor hårde vi er, og for det andet er de gamle vel så på en måde misvisende? For så er et 7 tal jo lige pludselig meget bedre end det var meningen.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron