Xboxlife forum

Xbox Crasher ! NU RING OF DEATH !! ARGH!"#¤%

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf pgrundl » 18. jun 2007 16:40

Min tog samme tur i dag. Det var åbenbart for stressende for den at vise 1080p. Jeg skal have fat på MS support imorgen (den lavede også det med lydene). Dit billede ligner faktisk enormt meget mit, når jeg er så heldig, at der kommer billede på.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Gold Dragon » 18. jun 2007 16:45

Havde også det samme billede ved min første 360 lige inden den crashed.

Nu skal jeg til og have sendt den anden 360 ind (Men ikke for ROD).
Billede
Gold Dragon
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf plykmadsen » 18. jun 2007 18:19

Held og lykke med ms' service. De har nu haft min 360'er i 40 dage og de aner ikke en dyt om hvornår jeg får den igen. Bortset fra den 3. "vent 5 dage" standard kommentar.
Havde jeg ikke ringet ind havde jeg aldrig fået den igen. De troede den var sendt. UPS syntes noget andet. Idiot-ms.
Coruage lost - all lost
plykmadsen
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Partyboy » 18. jun 2007 18:22

plykmadsen skrev:Held og lykke med ms' service. De har nu haft min 360'er i 40 dage og de aner ikke en dyt om hvornår jeg får den igen. Bortset fra den 3. "vent 5 dage" standard kommentar.
Havde jeg ikke ringet ind havde jeg aldrig fået den igen. De troede den var sendt. UPS syntes noget andet. Idiot-ms.


De havde også min i 6 uger.
GAL, hvor kan man blive arrig på dem! :evil:

Helt seriøst:
Man burde sende problemet ind til Operation Y.
"Goddav! Mit navn er Torben Diegeldauer"
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf plykmadsen » 18. jun 2007 18:31

Partyboy skrev:
plykmadsen skrev:Held og lykke med ms' service. De har nu haft min 360'er i 40 dage og de aner ikke en dyt om hvornår jeg får den igen. Bortset fra den 3. "vent 5 dage" standard kommentar.
Havde jeg ikke ringet ind havde jeg aldrig fået den igen. De troede den var sendt. UPS syntes noget andet. Idiot-ms.


De havde også min i 6 uger.
GAL, hvor kan man blive arrig på dem! :evil:

Helt seriøst:
Man burde sende problemet ind til Operation Y.
"Goddav! Mit navn er Torben Diegeldauer"


Har tænkt på det. 15 dages reparationstid my ass! Det kan sgu ikke være meningen man skal være over dem for at få sin 3000 dkr konsol retur, som DE fra starten har solgt defekt.
I øvrigt fik jeg i fredags en mail fra dem, hvor der stod at de netop havde modtaget min konsol hos deres service-center i Tyskland. Akkurat samme mail som jeg modtog for over en måned siden. Har de modtaget min konsol 2 gange? Eller er den igen blevet registreret til reparation?Amatørnisse-organisation. Håber jeg får en gratis livekode. Rimeligt formålsløs at betale 45 dkr pro mdr uden en box.
Coruage lost - all lost
plykmadsen
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf magneX » 18. jun 2007 19:49

Kan godt være at jeg ikke har læst det grundigt nok igennem, men skal man sende sin adresse med i den æske man sender? :oops:
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Kalleruphaven66 » 19. jun 2007 08:37

magneX skrev:
Partyboy skrev:Det ligner en færdig Xbox, desværre. :(


ARGH det er virkelig hvad jeg frygtede, og så en uge efter Forza 2 launch :(

EDIT ringer lige til MS nu og får deres dom.


Fik Ring Of Death igår, men jeg vente maskinen så den lå ned, sat min Ekstern blæser på og fyrede op i blæseren, prøvede mange gange at få liv i den men nej, indtil jeg tænkte, jeg prøver lige nu inden jeg går i seng, og vupti så virkede den igen, kørte hele natten uden problemer af nogen som helst art, fremover er min eksterne blæser altid tændt, det vilde er at den normalt kan lave lidt LAG, men i nat, ikke en eneste gang...
Kalleruphaven66
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Partyboy » 19. jun 2007 10:18

plykmadsen skrev:
Partyboy skrev:
plykmadsen skrev:Held og lykke med ms' service. De har nu haft min 360'er i 40 dage og de aner ikke en dyt om hvornår jeg får den igen. Bortset fra den 3. "vent 5 dage" standard kommentar.
Havde jeg ikke ringet ind havde jeg aldrig fået den igen. De troede den var sendt. UPS syntes noget andet. Idiot-ms.


De havde også min i 6 uger.
GAL, hvor kan man blive arrig på dem! :evil:

Helt seriøst:
Man burde sende problemet ind til Operation Y.
"Goddav! Mit navn er Torben Diegeldauer"


Har tænkt på det. 15 dages reparationstid my ass! Det kan sgu ikke være meningen man skal være over dem for at få sin 3000 dkr konsol retur, som DE fra starten har solgt defekt.
I øvrigt fik jeg i fredags en mail fra dem, hvor der stod at de netop havde modtaget min konsol hos deres service-center i Tyskland. Akkurat samme mail som jeg modtog for over en måned siden. Har de modtaget min konsol 2 gange? Eller er den igen blevet registreret til reparation?Amatørnisse-organisation. Håber jeg får en gratis livekode. Rimeligt formålsløs at betale 45 dkr pro mdr uden en box.


Haha, Forpulede Amatører!

Jeg mener det!, skriver ind til Kontant eller Operation X.
DET kan man sku' godt lave en sag ud af!
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf auerbach dk » 19. jun 2007 20:07

Mit problem er, at de ikke kan finde ud af at sende en fragt sedel på min email. :evil:
Billede
auerbach dk
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster