Xboxlife forum

Hvorfor valgte du at købe en Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Aalborg » 9. sep 2004 09:52

tjaaa... der kom ikke rigtig nogle ordentlige ps2 eller GameCube spil på det tidspunkt... så jeg købte en xbox og HALO og det var fedt.. min ps2 er pakket væk nu... finder den nok først frem når Halflife 2 kommer
Aalborg
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf Buktu » 9. sep 2004 12:29

Half-Life 2 kommer kun til Xbox og PC, så det er heller ikke der den bliver pakket frem.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Aalborg » 10. sep 2004 07:59

ha ha du har ret... ved ikke hvorfor jeg troede den kom til ps2... men det er da godt jeg ikke skal til at støve min ps2 af så... nå jo.. til den nye gta selvfølgelig...
Aalborg
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf stuckpizza » 11. sep 2004 14:21

Wahay, min tråd lever stadig...
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Minihippo » 11. sep 2004 16:23

Fordi jeg synes HALO, SW: KOTOR og morrowind lige var min stil.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Emagdrac » 11. sep 2004 17:21

Hmm....købte min Xbox mest på grund af online muligheden, plus spil som Ninja Gaiden, Fable, Halo osv.
Havde en Gamecube før i tiden, men følte ikke spilene var gode nok, og det var kun Zelda spillene kunne holde på mig.
Og da jeg ikke er den som bor tæt på vennerne, så brugte jeg sjældent muligheden for multiplayer, som er lidt trist. Så valgte at skifte til Xbox, så jeg kunne få spillet noget online multiplayer, plus jeg kunne få set mig nogle film med dvd'en.
Emagdrac
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 17:14

Jeg købte min xbox d. 28/7 år 2003... det støvregnede og jeg havde plaget min far om at komme i electronic world.. han sagde ja til sidst :D..

I mellemtiden havde jeg ringet til min nabo.. Han skulle med!!

Jeg gik ud i skuffen og hentede nogle af mine konfirmationspenge.. i alt hentede jeg 2500 kr. Vi kørte derud. Turen tog ca. en halv time. Og så stod vi ude foran døren. Vi gik ind og igennem de der grimme svingdøre.

Jeg gik målrettet hen mod konsolafdelingen da min far trak mig til side. Han spurgte mig hvilken konsol jeg villr have. Jeg svarede med det samme: IKK EN PS2!! Han spurgte hvorfor og jeg svarede: fordi den er rådden og fordi jeg er imod PS2. Vil meget hellere have en GameCube. Min far var imod en GmeCube.

Vi gik hen og fandt en medarbejder. Vi spurgte hvilken konsol der passede. Han sagde en PS2, men der svarede jeg nej tak, og sagde helst en GameCube. Min far skævede til ham med et eller andet mærkeligt blik, manden forstod det og sagde: Hvad med en XBOX??.. Jeg stod sådan: HVAD!! hva f*nden er en xbox. Han svarede at det var den kraftigste konsol man kan købe i dag. Han havde selv en stående derhjemme.

Han fik lokket os hen til en stander hvor der stod en XBOX med en Halo demo i. Jeg begyndte at spille banen (kan ikke lige huske hvilken) og var total hooked på det. Manden hentede så en kopi af Halo og pluggede det i boxen og vi fik lov til at spille lidt multi imod hinanden. Mega sjovt. Efter det var jeg omvendt.. det skulle være en xbox. Jeg så at sige løb hen efter en xbox. Samlede den op og stoppede ved standeren med spil, og så: Midtown Madness 3. Damn det ser fedt ud tænkte jeg (spillede vildt meget 2eren til PC) så det smed jeg lige op på disken plus en ekstra controller. Xboxen kostede 2000 og spillet 500 så havde lige råd.

Damn nice køb synes jeg selv. Min nabo og jeg spillede Co-op i flere timer og derefter tog vi en hurtig match i Halo MP i banen Blood Gulch (stadig min yndlingsbane hehe) vi spiller sjovt nok næsten ikk andet en Halo. Kun lidt T.h.u.g og selvfølgelig LIVE.. for det har eg oss lige købt!!

Er XBOXFANBOY for vildt, men har stadig lyst til en GameCube :D... men er glad for min XBOX!!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Don-Karpe » 4. nov 2004 17:23

nu mangler jeg bare en xbox :D så skal det nok blive sjovt nabo stoffer :wink:
Hmm snart kommer Halo 2 heeh
___________________________
ugly_monkey3@hotmail.com <- min msn bare add mig
Don-Karpe
Niveau 0
 
Indlæg: 6

Brugeravatar

Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 17:24

Få dig nu købt en Xbox, Karpedreng...
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf l| ©®© |l » 30. nov 2004 14:30

heh.. en dag hvor jeg var ude i en spille forretning ( da xbox lige var udkommet ). Men jeg stod og spillede Halo: Combat Evolved, Syntes det var det fedeste spil nogensinde og så det kun var til X-box, men jeg måtte simpelthen bare eje det spil. På den måde blev jeg nød til og købe en X-box, og siden da har jeg være vildt glad for den...
Gamer-Tag : torpo TX ADD MIG :D
l| ©®© |l
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Stoffer » 30. nov 2004 14:37

HEY TORPO :D ska nakke dig i halo 2 en dag ;) og i B3 Takedown :P muhahahaaaaa!!! MUUUUH!!!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Cramzor » 30. nov 2004 15:12

Jeg købte min xbox dels fordi 3 af mine venner havde købt en og fordi jeg synes Fable så sejt ud...

En af mine venner har dog spurgt mig hvorfor jeg ikke købte en PS2 i stedet... tja... så havde jeg ik muliughed for at låne spil af vennerne og havde ik prøvet Fable....

Dog kan man da godt ævre sig over at man ikke kan gå ud og købe spil som GTA San Andreas, Gran Turismo 4 og Tekken 5...

Der er sq både fordele og ulember ved det... :D
Cramzor
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster