Xboxlife forum

Worms download står stille ved 1% :/

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Worms download står stille ved 1% :/

Indlægaf DuGi » 12. mar 2007 17:07

Hej alle,

Jeg købte Worms igår, men da den skulle downloade spillet og gemme det på min harddisk, så står den stille på 1%. Jeg tænkte det måske var pga. Xbox Live var overbelastet eller lign. men nu har jeg lige sat den til igen og den gør det samme.

Jeg har prøvet at "cancel" den aktive download og begynde forfra, men igen topper den når den når 1%.

Nogen som har været ude for det samme, eller som evt. har et godt råd eller et trick? Nedern jeg har betalt så mange point, for noget som jeg ikke kan engang kan spille :(

På forhånd tak,
Morten
DuGi
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf WheelerDK » 12. mar 2007 17:12

Har du andre downloads der kører i baggrunden. Hvis ja og den bare sat i kø og starter når de forgående er færdige. Se evt. i Live menuen under aktive downloads om der er andre.
WheelerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf DuGi » 12. mar 2007 17:15

Nej har ingen andre downloads igang. Men nu er den lige for første gang poppet op og sagt: "Can't download Worms" ..

Nu har jeg så prøvet downloade det igen, men endnu engang kommer den ikke længere end 1%.
DuGi
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf spif2001 » 12. mar 2007 17:18

Din Harddisk er ikke fuld vel?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf xpshark » 12. mar 2007 17:43

DuGi skrev:Nej har ingen andre downloads igang. Men nu er den lige for første gang poppet op og sagt: "Can't download Worms" ..

Nu har jeg så prøvet downloade det igen, men endnu engang kommer den ikke længere end 1%.

Har oplevet det før. Min computer deler forbindelsen ud til X360, så den er påvirket af min firewall, som godt kan opføre sig mærkeligt en gange imellem.
Har slået min firewall fra når der var problemer og så vil den hente fra XBL igen.

Evt. cancel download, slet spillet fra "filhåndtering" og prøv igen.
-= XpSh@rkz World =-

Billede
xpshark
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf Graugaard » 14. mar 2007 19:03

Jeg har prøvet det samme, bare med Traileren til Pirates of The Caribean og med Phantasy Star Online Demo... der hentede den også 1 % og så kom den frem og sagde at den ikke kunne downloade den alligevel... fik aldrig problemet løst.
Billede
Billede
Billede
Graugaard
Skribent
 
Indlæg: 396



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster