Xboxlife forum

Dashboard/maintance update 080107???

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Dashboard/maintance update 080107???

Indlægaf Tupilak » 9. jan 2007 11:49

Nogen der også er blevet bedt om, at doxnloade en update i dag?
Senest rettet af Tupilak 9. jan 2007 11:56, rettet i alt 1 gang.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Tbigum » 9. jan 2007 11:50

Tror du ikke bare at det er et spil som der var en update til??
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Vinterbird » 9. jan 2007 11:54

Der er ingen annonceret Xbox 360 Dashboard update i dag.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Tupilak » 9. jan 2007 11:54

hhmm... tvivler stærkt på det. Der var Football Manager 2006 inde i skiven da jeg tændte for min box samt at jeg har valgt startup settingen til dashboard..
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf skitzofraen » 9. jan 2007 11:59

hmm.....er det længe siden du har været online med din 360?? kunne jo være derfor.....jeg har lige tjekket og jeg fik ingen update....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Tupilak » 9. jan 2007 12:01

skitzofraen skrev:hmm.....er det længe siden du har været online med din 360?? kunne jo være derfor.....jeg har lige tjekket og jeg fik ingen update....


Var sidst online for små 9-10 timer siden og nej jeg har ikke fået en update til GOW endnu... måske er det den?
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Novotex » 9. jan 2007 12:03

Jeg har også lige fået en dashboard update, mit dashboard er nu version: 2.0.4552.0

Har ikke kunnet finde info på nettet om den endnu.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Tupilak » 9. jan 2007 12:08

Novotex skrev:Jeg har også lige fået en dashboard update, mit dashboard er nu version: 2.0.4552.0

Har ikke kunnet finde info på nettet om den endnu.



Nemlig ja! :D min har også den samme kode.. hhm, har ikke bemærket noget som helst ændring. Måske er det bare noget vedligeholdelses-noget.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Dr_Gonzo » 9. jan 2007 12:08

jeg har også lige fået en update ;)
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Rechain » 9. jan 2007 12:17

Min har også lige fået en update da jeg tændte min X360...så der er vel noget om det?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf skitzofraen » 9. jan 2007 12:20

jeg prøvede lige igen og får stadig ingen update.....jeg vil også have en update, damn it

edit: hvordan ser man hvilken version dashboard man har?? kunne jo være den har updatet og jeg bare har overset det.....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Tbigum » 9. jan 2007 12:31

Kunne være det har noget med firmware på DVD-drev at gøre?? De plejer jo at skrive inden der kommer en ny update.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Tupilak » 9. jan 2007 12:32

skitzofraen skrev:jeg prøvede lige igen og får stadig ingen update.....jeg vil også have en update, damn it

edit: hvordan ser man hvilken version dashboard man har?? kunne jo være den har updatet og jeg bare har overset det.....



Du går ind under System/Console Settings/System Info hvor der vil står øverst til højre på skærmen "Current Setting Dashboard:x.x.xxxx.x"

Tvivler dog på at du evt. kunne have overset den, fordi man ikke kan updatere noget uden at først godkende den. :D
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf skitzofraen » 9. jan 2007 12:37

maliko skrev:
skitzofraen skrev:jeg prøvede lige igen og får stadig ingen update.....jeg vil også have en update, damn it

edit: hvordan ser man hvilken version dashboard man har?? kunne jo være den har updatet og jeg bare har overset det.....



Du går ind under System/Console Settings/System Info hvor der vil står øverst til højre på skærmen "Current Setting Dashboard:x.x.xxxx.x"

Tvivler dog på at du evt. kunne have overset den, fordi man ikke kan updatere noget uden at først godkende den. :D


jeg har ihvertfald ikke godkendt nogen updates, såee jeg har nok bare ikke fået den.....

tak for infoen.....vil lige prøve at tjekke hvilken version jeg har
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Dr_Gonzo » 9. jan 2007 12:46

Jeg håber det er den update der skulle rette problmmerne med lyden på HD-drevet.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster

cron