Xboxlife forum

Kan I li' os som vi er?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf thermalgeek » 11. jun 2004 16:24

Ja Jeg vil da også lige give lidt ros med på vejen, siden er rigtig god, og nem at overskue!

MEN!!! (dette har ikke noget med siden som sådan at gøre..)

Hvis i nu tog, og kontaktede forskellige andre sites, så kunne det jo være at i kunne reklamere lidt for siden, for der er trods alt ikke overflod af members herinde. Hvis det self. koster penge, skal i ikke gøre det for jeg tror ik der overhovdt er nogen indtjening på dette site.

Så alt i alt. Reklamere mere på den ene eller anden måde, så at vi kan få mange flere members herind.


Over and out - ///ThermalGeek
thermalgeek
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf Fire-Jolle » 11. jun 2004 17:22

Siden er rigtig god! Og den er i aller højeste grad i blandt mine yndlings sites..

Savner også lidt flere konkurrencer, det kunne jo være man var heldig at vinde endnu engang ( Splintercell : PT ;) ) ..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf PsykopatGamer » 11. jun 2004 18:54

Hva' skal jeg sige........... GO XboxLife GO XboxLife\:D/

Jeg kan kun sige godt om den her side, og hvis jeg skulle sige det blev jeg først færdig om 1000 år :P

Jeg besøger den dagligt...hmmmmm 10 gange om dagen!!!! mindst!!!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 11. jun 2004 19:08

1 eller 2 stavefejl skader altså ikke, altså jeg har ikke lagt mærke til nogle stavefejl af hvad jeg kan huske..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Buktu » 11. jun 2004 20:32

Du mener i Nyheder Soqrates? :)
Så længe det ikke er sindssygt store fejl, og fuldt ud forståeligt, så er det vel ikke det store problem.. Anmeldelser har vi korrekturlæser på, men der kan jo altid lige slippe en fejl igennem... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf HopeyS » 11. jun 2004 21:56

Her er en rigtig god atmosfære! *S*

I øvrigt til dem der nu har siden. Jeg skal da gerne smide et banner ud på de mange steder jeg er. Kunne være jeg så også kunne få hevet flere ind i Xbox samfundet *S*
Kan da selv lave et. Men hvis i har nogen. Så stik mig dem *G*

KH HopeyS :shock:
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf raabhimself » 11. jun 2004 23:21

Soqrates.....

Hvad skulle den her xbox side gøre uden dig?. Jeg mener din konstruktive kritik og dine geniale synspunkter som er helt fri for bitterhed, er som plukket fra et træ i Edens have...
*HOST* *HOST*
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf sec dk » 11. jun 2004 23:43

If it ain't broken... :wink:

Svært at sætte en finger på noget her, efter min mening. Se bare på Soqrates, som ikke kan andet end måske påpege stavefejl, det siger ligesom alt...

Det eneste ekstra ønske jeg kunne have var flere anmeldelser :) Overvej evt. gæsteskribenter som selv har købt et spil og gerne vil give sit besyv med? Giv folk muligheden for at smide en anmeldelse i jeres indbakke uopfordret, så kan i altid vurdere om anmeldelsen er for farvet eller whatever og forbeholde jer retten til ikke at udgive den.

Eller alternativt, lav et reviews/anmeldelses forum, hvor folk kan smide deres anmeldelser og få feedback fra andre på dem? Det kunne jo være der dukkede fremtidige skribenter op på sådan et forum :)

Jeg synes ikke det skal være et krav, at spillene som anmeldes SKAL være på live, der er tonsvis af fede spil derude som ikke har live understøttelse, og måske ingen opmærksomhed får...

///

Ellers har jeg ikke så meget at sige, synes jeres design og indhold holder max, keep up the good work! :)
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Buktu » 12. jun 2004 11:09

Det med gæsteskribenter ville nok være rimeligt besværligt, da vi har bestemte retningslinier der skal følges...

Men et anmeldelses forum kunne da være en ide, tror bare det er meget begrænset hvor brugt det vil være, og hvor seriøst det kunne blive.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Beatwolf » 12. jun 2004 11:26

også mest ros her fra, rigtig fed side..den blive besøgt af mig mange gange om dagen..
en ting der dog skal rettes op på hvis i vil have siden til at fremstå mere prof, er stavefejlj og grammatiske fejl.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Rechain » 12. jun 2004 11:36

Der er i hvertfald 100% Ros fra mig af ;)
Utrolig godt arbejde folkens...

Hvis I aldrig have startet denne side op, ville jeg ikke have så godt et Xbox Netværk som det har jeg det har netop nu :)
Keep Up The Really Really Really Good Work!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf acidburn dk » 12. jun 2004 20:25

Rechain skrev:Der er i hvertfald 100% Ros fra mig af ;)
Utrolig godt arbejde folkens...

Hvis I aldrig have startet denne side op, ville jeg ikke have så godt et Xbox Netværk som det har jeg det har netop nu :)
Keep Up The Really Really Really Good Work!

/Rechain


kan kun give rechain ret :wink:
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster