Da sidste års titel, Call of Duty: Infinite Warfare blev afsløret, blev spillet haglet ned af gamere over hele verden, hvilket også resulterede i det største antal dårlige stemmer på spillets annonceringstrailer på YouTube. For at kaste salt i såret, så blev Electronic Arts Battlefield 1 modtaget med rekord mange gode stemmer til dennes annonceringstrailer.
I år hedder spillet Call of Duty: World War 2, og det lader til at spillere igen kan se det positive i serien, som indtil videre er blevet modtaget langt bedre end forgængeren. Dette kan blev andet ses på antallet af forudbestillinger, som Activision selv siger er "off to a very strong start".
Bobby Kotick, der er direktør hos Activision Blizzard har udtalt følgende i forbindelse med et investormøde:
The reveal trailer has become the most liked video in Call of Duty history, and also now has the most organic views of any Call of Duty reveal trailer we've ever made. We also set a new high watermark with the views of the live stream. That's both for Call of Duty and for Activision overall. And the livestream also was extremely positively received, with a 95 per cent like to dislike ratio.
Dermed lader det til, at turen tilbage i tiden til Anden verdenskrig, er mere interessant for gamere end besøgene et stykke ud i fremtiden, men hvad synes I om at vi igen skal kæmpe en krig der forlængst er overstået?
Har du endnu ikke fået set annonceringstraileren fra det kommende Call of Duty: World War II, så kan du se den herunder.