Xboxlife forum

DOA4 - 200,- kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

DOA4 - 200,- kr.

Indlægaf CookieMonster » 21. mar 2007 15:33

Som sagt her jeg set Dead or Alive 4 i A-Z til 200,- ... er det billigt? og hvis det er, er det så et godt beat'em'up? (har aldrig spillet DOA, kun tekken og Virtua fighter)
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf PonyArne » 21. mar 2007 15:37

Tjah.. personligt synes jeg det er noget skrammel. Kampsystemet er underligt og jeg fatter hat af det.. måske fordi jeg altid kun har spillet tekken før det. :) og prisen.. det er vel hvad man kan forvente.. det er jo et 'gammelt' spil efterhånden.. :)
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf Maltéz » 21. mar 2007 15:42

Spillet er det bedste på platformen IMO. Køb, køb, køb.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf CookieMonster » 21. mar 2007 15:45

Burde jeg jo nok, om ikke andet så bare for at få tiden til at gå før der kommer Virtua Figther ;)
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf PonyArne » 21. mar 2007 15:46

den tid du for til at gå er højest en halv time.. :D det var det hvertfald ved mig.
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf CookieMonster » 21. mar 2007 15:51

:D, forbinder også lidt DOA med cheesy karakterer og piger i bikini og ikke gode combo systemer eller dybt gameplay :D

er bare begyndt at mangle noget beat'em up ;)
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf tmlilja » 21. mar 2007 20:26

DYBT Gameplay...

Så er vi vist havnet i den forkerte genre - det er nok lige i overkanten at påstå at NOGEN spil indenfor beat-em up-genren har et DYBT GAMEPLAY...

Den var i hvert fald ny for mig...

Men gode Combos - så er jeg enig i, at Virtua Fighter er det rigtige at vente på... :)
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692


Indlægaf Sarbaek » 21. mar 2007 20:32

Tror jeg må holde mig fra den slags spil til Xbox 360. Har en tendens til at afreagere på mine controllere og trådløse controllere flyver meget bedre :D
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf palnatoke » 21. mar 2007 20:32

Kan du lide gigantiske animerede bryster, som hopper op og ned selvom man staar stille?

Saa koeb spillet :D
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Da Senzai » 21. mar 2007 20:45

Dead or Alive 4 er i mine øjne det bedste spil til Xbox 360.

At sige, at DoA 4 ikke indeholder Dybt Gameplay er lidt til grin, især, når det kommer fra en, der spiller Tekken, hvilket ikke er andet end Poking og nemme Juggles, der fjerner 50% af livet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf CookieMonster » 21. mar 2007 20:52

tmlilja skrev:DYBT Gameplay...

Så er vi vist havnet i den forkerte genre - det er nok lige i overkanten at påstå at NOGEN spil indenfor beat-em up-genren har et DYBT GAMEPLAY...

Den var i hvert fald ny for mig...

Men gode Combos - så er jeg enig i, at Virtua Fighter er det rigtige at vente på... :)


ok, det var måske en overdrivelse, men i ved forhåbentligt hvad jeg mener :D
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Da Senzai » 21. mar 2007 21:12

tmlilja skrev:DYBT Gameplay...

Så er vi vist havnet i den forkerte genre - det er nok lige i overkanten at påstå at NOGEN spil indenfor beat-em up-genren har et DYBT GAMEPLAY...

Den var i hvert fald ny for mig...

Men gode Combos - så er jeg enig i, at Virtua Fighter er det rigtige at vente på... :)


http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 928#301928

Nederst. Gider ikke High-Jacke.



Iøvrigt er DoA ikke et Beat em up, men et Fighting Game.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster