Jeg ved heller ikke om det er nyskabende ting man skal lede efter i Halo 2. Det er det gode gamle gameplayer der skal bevares fra Halo, men selvfølgelig ikke uden ændringer.
Nu kan man så ikke nappe en Warthog mens den er i fart, den skal holde eller køre meget langsomt
Det jeg ser frem til i Halo 2, er specielt historien. Jeg glæder mig til at udforske gennem campaing delen, og prøve alle de ting som Bungie har implementeret.
Vehicle boarding er en af disse ting, men også at skyde dropships ned, blive kørt af mine marines mens jeg selv bemander gunneren, prøve de mange nye fartøjer, bemærke hvordan lydsiden er blevet ændret samt selfshadowing.
Der er så utroligt meget man har lavet om på, og de føles garanteret helt naturligt når man prøver spillet for første gang. Alt det som de ikke nåde i Halo, bliver implementerer de i Halo 2.
CO-OP er bekræftet, det vides endnu ikke om der er online CO-OP.
Og så er der jo live, system link.
Det er jo ingen hemlighed at mp delen i Halo ikke blev gennemarbejdet, den blev lavet fordi man forventede den var der i sådan et spil.
Alligevel blev den en succes, og der findes flere hundrede servere på xbc dagligt.
Det er ikke underligt hvorfor så mange ikke kan vente på at spille Halo 2 på live.
En MP del som er gennemarbejdet, tweeket og tunet. Det geniale ved online serverene, er at hvis hosten forlader spillet, går serveren ikke ned, men en anden får kontrollen over den.
Dem som joiner slipper for den delay som opstod da de spillede Halo igennem tunnelprogrammet.
Der er mange forbedringer, og jeg er spændt på at prøve Halo 2.
Jeg håber virkelig at spillet lever op til forventningerne.
Senest rettet af Playkid 8. jul 2004 18:58, rettet i alt 1 gang.