normann skrev:Jeg kommer nok også har lige fået internet igen sjovt som går i stå når nettet er væk
Mvh Teddy
normann skrev:Det var da i aften der var træning eller er det mig der er galt på den
Mvh Teddy
mnygaard89 skrev:Fedt med en trænings session med nogle af jer andre, nåede ned på 1:08:764 så det må siges at være en succes!
Nygaard skrev:mnygaard89 skrev:Fedt med en trænings session med nogle af jer andre, nåede ned på 1:08:764 så det må siges at være en succes!
Det er en god tid Jeg nåede lige akkurat under 1:09 inden jeg hoppede af, og det kræver et par ekstra runder for at jeg kan holde tiderne omkring 1:09 stabilt.
Tak til bobleren og shumway for tips til setuppet.
mrnybroe skrev:Desværre kom jeg ikke ud og træne i aftes. Min sponsor (læs: kone) havde lavet et andet arrangement som jeg skulle deltage i. Og man skal jo sørge for at sponsoren er glad, når en løbsserie spænder over en del uger
Men nåede da lige at træne lidt. Fik den tunge Corvette ned i 01:10:5xx - så der er stadig en masse tid at hente.
Skal også have fundet ud af, hvordan pokker jeg sørge for den røv i Corvetten ikke kommer svingende, når jeg bremser ned i et sving!
Der håber jeg min team-mate på Pais holdet har løsningen, ellers kommer man til at kalde Pais-holdet "team drift" !
BoblereN skrev:mrnybroe skrev:Desværre kom jeg ikke ud og træne i aftes. Min sponsor (læs: kone) havde lavet et andet arrangement som jeg skulle deltage i. Og man skal jo sørge for at sponsoren er glad, når en løbsserie spænder over en del uger
Men nåede da lige at træne lidt. Fik den tunge Corvette ned i 01:10:5xx - så der er stadig en masse tid at hente.
Skal også have fundet ud af, hvordan pokker jeg sørge for den røv i Corvetten ikke kommer svingende, når jeg bremser ned i et sving!
Der håber jeg min team-mate på Pais holdet har løsningen, ellers kommer man til at kalde Pais-holdet "team drift" !
Jeg vil anbefale dig et sænke dit bremsetryk lidt, og rykke bremsebalancen længere frem... Ud fra hvad du skriver lyder det som om at du har hårdt bremsetryk bagpå siden bagenden kommer... Du kan eventuelt også skrue lidt op for brake mapping (så motoren bremser lidt under nedbremsning) det giver dig også lidt stabilitet under nedbremsning på bekostning af lidt brændstof.
Du kan også prøve at øge dit deacceleration slip i differentiale setup'et.
Et par ting jeg også ville prøve i forhold til overstyring ved indgang til sving/nedbremsning (Et forsøg på at undgå for hurtig vægt flytning til forenden under nedbremsning for at undgå overstyring):
Øg din bagerste camper og toe in. (Mere greb på bagenden hvis du track-braker)
Gør din slow bump foran lidt stivere, og gør din fast bump foran stivere samtidig med at du også gør din sway bar foran stivere. (Dine forreste dæmpere bliver stivere ved langsom og hurtig kompression, altså ved nedbremsning hvor du ligger vægt på forenden, og vægtbalancen forbliver tættere på center med lidt mere greb på bagenden...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster