Jeg er slet ikke enig i Stegelmann´s betragtninger.
"I modsætning til mange andre kampspil der fokuserer på flydende bevægelser og combo'er der fortsætter i evigheder, så er Tekken en mere abrupt oplevelse. Man kan nemlig ikke bare være offensiv hele tiden, og håbe på at modstanderen ikke får slag ind. Der er hele tiden pauser i mellem de tricks man laver og de kan vare lang nok tid, til at modstanderen kan gøre gengæld."
Det lyder lidt som om, at den gode Stegelmann trænger til en tur i min Juggle-Maskine. Når jeg spiller mod gode spillere, der bruger f. eks Law, Hwoarang, Christie, Beak, Xiaou, osv, så er min umiddelbare reaktion oftest "Oh God! It never ends!", når deres bølge af angreb hagler ned over mig, og ikke." Hehe, nu venter jeg lige på, at han holder op med at angribe, så det bliver min tur til at slå"
Er Tekken ikke også den eneste fighter, hvor ALLE figurer har minimum to 10-hit komboer strings/comboer, hver?
Det er også sjovt, at hans største kritikpunkt mod DOA var, at deres mundbevægelser godt kunne havde været lidt bedre i cutscenes, og at historien ikke gav mening. Det er altså en fighter, det her.
Also, at det i DOA bedst kan betale sig at være offensiv hele tiden. WTF?! Det er da i Tekken, at man kan blive ved med at lave de samme sikre slag og spark, hvor, at hvis man gør det samme i DOA, så bliver man ramt af et hold, da alle figurer i castet, kan counter! En god teknik i DOA er ofte "do nothing", og vent og så, hvad modstanderen gør.
Hvorfor hidser jeg mig sådan op? FORDI; AT PROGRAMMET BLIVER SENDT PÅ FUCKING LANDSDÆKKENDE TV!
Der var en gang en, der fortalte mig. At med store kræfter følger stort ansvar.