Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
Rasbred skrev:Synes det er ringe de helt fjerner muligheden for at dræbe named-elites i singleplayer.
Skal self ikke være som nu hvor man kan dræbe bullet-King igen og igen. Men helt at fjerne respawn på dem er latterligt. Måske nulstille dem hver 24 timer eller lign.
Er det her jeg tænker på.Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
Wizup skrev:Rasbred skrev:Synes det er ringe de helt fjerner muligheden for at dræbe named-elites i singleplayer.
Skal self ikke være som nu hvor man kan dræbe bullet-King igen og igen. Men helt at fjerne respawn på dem er latterligt. Måske nulstille dem hver 24 timer eller lign.
Er det her jeg tænker på.Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
Jeg kan godt se din pointe, og syntes faktisk at den ville god nok Måske nogle har en spawn time på 6 timer andre på 24 og måske nogle større grupper har en på 48. Syntes du skal smide den til Ubisoft/Massive. Dette ville også give de folk der kun vil spille det som singleplayer noget at lave
KingHans skrev:Godt de ændre mængden man taber ved at dø i Dark Zone, det var jo også grotæsk højt.
WEZL_DK skrev:Tror jeg helt sikker de gør, og måske også en roll back. Folk farmer rogue kills sammen og derved opnår de rank 50 vildt hurtigt. Og hvis der er en stor del af spiller basen der alle får adgang til alle rank 50 blueprint kan det godt give et lidt skævt end game.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster