Xboxlife forum

Mini løbsserie - Mix Class

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2017 19:06

Løb #1 - 20-09-2017 21:00 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjEz ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, BulletEyeDK, GT Ninja, Smolle DK, Chokofanten, Racing Bull Dk

Løb #2 - 20-09-2017 21:30 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjE0 ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, BulletEyeDK, GT Ninja, Smolle DK, Chokofanten, Racing Bull Dk

Oversigt over de manglende løb:
http://pcars.dk/user_series.php


Lige nu siger vejrudsigten "Light cloud" for onsdag kl.20.00
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 18. sep 2017 19:11

Chokolade og Norman har vist også meldt sig til her i forummet.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 18. sep 2017 19:17

Jep jeg er bare så klar tror jeg
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 19. sep 2017 19:42

Jeg har endnu ikke fået opdateret de seneste 2 løb resultater (statistik + skill) - jeg venter til efter morgensdagens løb med denne totale opdatering...

Dog har jeg netop opdateret stillingen for vores mixclass serie som ser således ud:
Billede
http://pcars.dk/race_series_standings_mixclass1.php

BoblereN har i vanlig stil lagt ret godt fra land i toppen, men ellers er intet absolut afgjort endnu :mrgreen:

Da onsdagens løb bliver sidste løb i pCARS1, har jeg trukket lidt statistik fra pcars.dk siden...

- I alt 37 forskellige kørere har deltaget i minimum et løb.
- Der er inden onsdagens to løb, i alt kørt 91 løb
- Der er registreret 527 enkeltstående træningstider (lap) i pCARS databasen (nogle formentlig opdateret med bedre tider, dette kan ikke ses)
- Der har været 4647 logins på hjemmesiden...

Vi ses på grid'en onsdag... og så håber jeg, at vi fremadrettet kan bibeholde vores lille community - nu må vi se hvad pCARS2 byder på af statistik osv. internt i spillet... ellers regner jeg med at få opdateret pCARS.dk, så den igen kan bruges...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 19. sep 2017 21:04

Der er dukket noget op så jeg måske ikke nå at deltage i
Morgen, jeg håber jeg kan nå det ,ellers kører i bare.
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 20. sep 2017 19:30

Jeg kommer desværre til, at melde afbud i aften. Jeg beklager det sene afbud, men der er kommet noget op IRL.

Håber, at kunne deltage i løb igen, når Project Cars 2 er klar, men min førsteprioritet er, at købe en Xbox One X, så før jeg får fat i den, så køber jeg ikke Project Cars 2 :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 20. sep 2017 19:36

Smolle skrev:Jeg kommer desværre til, at melde afbud i aften. Jeg beklager det sene afbud, men der er kommet noget op IRL.

Håber, at kunne deltage i løb igen, når Project Cars 2 er klar, men min førsteprioritet er, at købe en Xbox One X, så før jeg får fat i den, så køber jeg ikke Project Cars 2 :)


Helt i orden.... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BoblereN » 20. sep 2017 19:50

Jeg melder også delvist klar.. syg dreng så må måske parkere i siden undervejs.. men sidste løb i pcars er jo vigtigt
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BoblereN » 20. sep 2017 21:25

Drenge, tak for al selskabet og timerne tilbragt sammen i pcars!
Foruden Jer havde jeg nok lagt spillet på hylden efter 3-6 måneder, arrangerede løb med ligesindede danskere giver bare det hele en ny dimension, træningstider på pcars.dk hvor man løbende har kunne følge med op med et løb, og hvor man kan blive afsindig overrasket over hvor hurtigt der bliver kørt, når man ellers lige mente man sikkert var godt med :)

Jeg tror sku aldrig før jeg har kørt et bilspil en hel aften alene på en bane for mig selv, det virker jo komplet idioti set udefra... Simuleringer af løb for at få kendskab til dækkenes holdbarhed, bilens karakteristik med fuld tank vs. tom tank, hvor på banen der er størst risiko og hvor overhalinger bedst kan sættes ind...
Det har været en fed oplevelse, og jeg er sikker på der her på xboxlife er en god solid bund for at få noget godt op at køre med pcars 2, såfremt SMS har formået at lave en mere komplet pakke.

Vi ses derude!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 20. sep 2017 21:59

Sidste løb i pCARS1 er kørt, som vanligt godt humør i chatten og intenst ræs.... i front køres der alt for hurtigt for os, der møder knap så forberedt op, haha :mrgreen: :mrgreen:

BoblereN viser lige hvordan man vinder en serie, med max point, inkl. hurtigste kval. tider på de 2 løbsdage, der tæller for hans vedkommende, det er vanvittig stærkt, når nu der er andre hurtige kørere i feltet..., men lige pt. ingen på niveau med BoblereN

Tillykke med sejren... =D> =D>

Stillingen efter sidste løb:
Billede
http://pcars.dk/race_series_standings_mixclass1.php

Som jeg nævnte på chatten efter løbet, så må vi se hvor pCARS2 lander, og hvad der er af features mht. de features vi er vant til på pcars.dk

Jeg har ingen planer om at nulstille statistikken for vores kørte løb, og skal selvfølgelig nok få opdateret aftenens 2x løb samt de 2 løb fra sidste løbsdag som endnu ikke er opdateret...

pcars.dk skal have en overhaling, hvis vi skal bruge den til pCARS2 - i første omgang venter jeg og ser hvad der er behov for.

Tak til alle kørere for de mange timer på asfalten i pCARS1...

Vi ses i pCARS2 8) 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Chokofanten » 21. sep 2017 08:45

Tak for en spændende løbserie.
Tak til @bullet for initiativet.
Tillykke med titlen til Brian.

For første gang havde jeg muligheden for at slå Brian i en direkte duel.
Desværre laver jeg en dum kørefejl på sidste omgang. Æv.
I andet løn, lå jeg nr. 1, da jeg kørte i pit for at skifte dæk.
Det gjorde Brian og Lars ikke. Min indikator sagde, at jeg burde skifte. Jeg fik ikke en mærkbar fordel af Det, da både Lars og Brian kørte lige så hurtigt som mig. Så kunne jeg også have ladet være med at skifte, så havde jeg måske haft en chance.

Tak for denne gang.
Vi ses i 2'eren.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf GTninja » 21. sep 2017 08:56

En helt rolig og afdæmpet GT3ninja melder klar til i aften;) Tak fordi jeg lige har nået at køre lidt med jer her i pcars1. Håber "succen" fortsættet i nr 2..!
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Chokofanten » 21. sep 2017 08:57

GTninja skrev:En helt rolig og afdæmpet GT3ninja melder klar til i aften;) Tak fordi jeg lige har nået at køre lidt med jer her i pcars1. Håber "succen" fortsættet i nr 2..!


Vi ventede på dig i går aftes.
Har du taget fejl af dagene?

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf GTninja » 21. sep 2017 08:58

F... Ja sorry det er sku en total misser!
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf GTninja » 21. sep 2017 09:00

Skriver speciale, så dagene har det lidt med at flyde sammen!
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron