Xboxlife forum

Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 9. nov 2016 22:57

Kommer her. Jeg har dog ikke billede fra kval'en:

Løb 1:
Billede

Løb 2:
Billede
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 10. nov 2016 00:35

Dugfrisk stilling...

http://pcars.xbl.dk/race_serie_ruf_standings.php
Billede

Jeg kommer først til at opdatere rang/skill point samt selve løbet her i weekenden, er ikke hjemme de næste 2 dage...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf dalingo » 10. nov 2016 14:38

Ja tak for løb.

Jeg fik første løb spoleret af en selvforskyld snurretur på første omgang hvor jeg måtte lade hele feltet komme forbi. Senere gik det galt igen og jeg fik en defekt på styretøjet. jeg kunne derfor ikke holde fast i den tilkæmpede 5. plads og måtte se Tiger smutte forbi.

I andet løb blev jeg på første omgang ramt bagfra af Kemme tror jeg det var. Mistede vist et par pladser og skulle igen kæmpe mig op. Fik kørt en række gode omgange bed Choko tror jeg og i pit stop runden kom jeg forbi både Choko og Grabovac. Og som Choko skriver var kun lige at det lykkedes. Jeg havde faktisk ikke fuldt overblik hvor du var henne på din vej ud af pitten. Grabovac og jeg trækker fra Choko og Grabovac nærmer sig stille for hver omgang. På næstsidste omgang er vi vist inden for sekundet og jeg laver en dum kørefejl og får 10 sekunders penalty og så var det slut. Godt og stabilt kørt af dig Grabo!

Spænding om den sidste podieplads i den samlede stilling. Målet er at holde 3. pladsen!

Mht. Bobleren så så jeg han fortsatte ligeud i et sving. Kort efter røg chatten og som det er nævnt bliver der meget stille! Vi har heller ikke hørt noget fra ham her så håber han er OK (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 10. nov 2016 15:17

Hej drenge! Ja tak for godt ræs i går. Må indrømme det var den sværeste sejr i løb #1 til dato.
Jeg kunne slet ikke få setup'et til at passe med banen, og kæmpede stort set med ethvert sving med en ubehagelig ond stemme der sagde: "Nu kører du galt!"...

Det lykkes dog alligevel at trække det længste strå :)

Løb 2 blev lidt en anden historie, og lad os starte med at sige jeg er helt ok :)

De første par omgange forløb planmæssigt, tog det stille og roligt med at komme igennem feltet.. Nåede forbi nogle stykker, hvorefter bilerne begyndte at opføre sig mærkværdigt. Grabo, som jeg på daværende tidspunkt stadig ikke var kommet forbis bil sprang lidt rundt og jeg blev forsigtig med at gå efter en overhaling.. Det lykkes at komme side om side med ham af baglangsiden og komme på indersiden ind i svinget før bakken... På det tidspunkt er jeg så oppe bag ved Tiger, og hans biler kokser rundt og springer pludselig tilbage på banen, lige ind i min linje så jeg rammer ind i den og tager stor skade.. Det minder om noget jeg har oplevet før, så jeg regnede med at blive disconnected få sekunder senere, det skete ikke... Så jeg prøvede at fortsætte, og på det tidspunkt havde jeg på min skærm kørt forbi tiger da han forulykkede i vores sammenstød... Pludselig spoler alle bilerne tilbage, så jeg kører lige bagved shumway, til trods for jeg ved han var 4-5 sekunder foran, da han var bedre til at komme igennem trafikken... og med et spoler de frem, så han er ude af syne igen... jeg kan ikke høre nogen på chatten... og omgangen senere stopper bilerne igen og kører baglæns på banen ind i mig med en totalskadet bil til følge.. jeg vælger så selv at trykke på "Exit session" da jeg fornemmede jeg muligvis kunne lave en del ravage for jer andre..

Det var sørens, og nu er jeg desværre ikke selv i stand til at sikre et eventuelt mesterskab :P ... Men på den konto vil jeg lige gøre bullet opmærksom på at jeg vidst mangler et enkelt point, som jeg håber kan redde mig på stregen... 40 for løbssejr løb1, 1 for pole, 1 for hurtigste omgang :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf KemmeR89 » 10. nov 2016 16:59

Beklager meget dalingo. Var ikke sikker på om jeg ramte dig. Havde samme problem som Brian i starten. Kunne ikke mærke noget på min så troede faktisk ikke jeg ramte dig. Men ellers tak for et godt ræs drenge
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 10. nov 2016 19:13

Lidt klip fra Løb 2.

Allerførst må vi lige vise Bullet's snurretur på installationsomgangen :lol:


Så er der BoblereN's tekniske defekt set fra mit replay. Det ser voldsomt ud, men du var da heldigvis på radioen umiddelbart efter uheldet og melde ok. :D


Og så har jeg lavet et klip over starten på løb 2.
Selvom starten er gået da klippet starter, så synes jeg godt nok ikke, at der ligefrem bliver trampet i pedalerne. :D
Der er noget røg undervejs fra folk der spinner rundt. Den oppe ved Zippo svinget var jeg godt nok i tvivl om ville komme uden for raceline :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 10. nov 2016 19:35

Super video Lars.. De første omgange er spændende med så mange biler :)

Hvis man ser ved 3.17, hvor vi kan skimte i baggrunden, først kommer tiger, så jeg og derefter Ivan... Der får jeg mit første sammenstød med tiger, og man kan nærmest se bilen (uden at være i nærheden af tiger) reagere mærkeligt, som om den pludselig hopper lidt...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 10. nov 2016 19:45

BoblereN skrev:Super video Lars.. De første omgange er spændende med så mange biler :)


Det var det. Og så med kolde dæk og bremser. Det var faktisk fedt!

Egentligt går det jo galt for dig allerede ved 0:59, hvor du prøver at skubbe mig af banen. :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 11. nov 2016 07:05

Ville gerne have været med, men har simpelthen haft for meget arbejde denne uge :( Det virker til, at have været et begivenhedsrigt og underholdende event! Når jeg kigger på tiderne, der er blevet sat, så ser det ellers ud til, at jeg godt kunne have konkurreret med om en af de sidste tre pladser, hvilket jo bare gør det endnu mere ærgerligt, men jeg håber og tror på, at jeg er klar den 23.! Desværre skal jeg også arbejde i weekenden og er bortrejst næste weekend, så det bliver ikke meget tid til træning jeg får...
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2016 10:59

Det er helt okay Smolle. Jeg har også svært ved altid at finde tiden til både træning og løbene. Men bare det at man er lidt med bidrager godt til at der er gang i fællesskabet. Nogle gange er det skide hyggeligt at være få kørere, hvilket også kan betyde bedre tid til at snakke om opsætning osv. Så ingen ko på isen der ;-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 11. nov 2016 11:33

Ja helt sikkert.
Og for dem der måtte have lyst er der jo 2 timers endurance næste onsdag, startende fra kl 20.00 med 1x 12 måneders xbox live på højkant, lodtrækning mellem alle deltagere...! Tjek tråden i pcars forummet.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 11. nov 2016 16:16

BoblereN skrev:Det var sørens, og nu er jeg desværre ikke selv i stand til at sikre et eventuelt mesterskab :P ... Men på den konto vil jeg lige gøre bullet opmærksom på at jeg vidst mangler et enkelt point, som jeg håber kan redde mig på stregen... 40 for løbssejr løb1, 1 for pole, 1 for hurtigste omgang :)


Taget ad notam... du har helt ret... det ene point ekstra får du selvfølgelig , det har jeg misset... :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 13. nov 2016 18:06

Takket være Niki's fine tip med at streame replays til Twitch, så er det lykkedes mig at lave replay af mit 2. løb fra Snetterton.

Det er hele løbet. Det er sikkert ganske uinteressant for jer andre, men for mig er det sjovt at gense, da det var et af de mest intense løb jeg har haft, og I andre skal da have mulighed for at se det også. :D

ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. nov 2016 11:07

Hvordan har du fået to billedskærme i samme klip - er det selve replayet fra spillet der har den funktion ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 14. nov 2016 11:26

Nej.
Jeg har streamet replay'et to gange til Twitch. Så har jeg downloadet begge replays og redigeret det i iMovie på min Mac, som kan lave Picture-in-Picture.

Hvis det er korte klip på under 5 minutter, så er det nemmere at bruge Upload Studio på xbox'en som også har en template til PIP. Det er det jeg har brugt til starten fra løbet på Watkins Glen lidt højere oppe i tråden.

Jeg havde sådan set regnet med at Twitch løsningen ikke rigtigt ville virke, da jeg troede video'erne ville blive for komprimerede. Men der blev jeg heldigvis positivt overrasket. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster