Xboxlife forum

pCARS efter løbsserie #2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 21. maj 2016 19:52

Fede baner, og fedt med tørvejr! Det skal nok blive godt!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf dalingo » 21. maj 2016 21:00

Super! dagene er lagt i kalenderen!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 21. maj 2016 21:25

Jeg kan ikke deltage i løb 2 og 4
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 21. maj 2016 22:12

normann skrev:Jeg kan ikke deltage i løb 2 og 4
Mvh Teddy


Det bliver som vanligt mht. antal af gældende løb, at det dårligste løb ikke tælles med, så reelt set er du "kun" ude i et enkelt... du må bare levere varen som vanligt i alle de resterende... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 21. maj 2016 23:22

Jeg har en bror der også er på xbox vognen, og han er efterhånden ved at bukke under for presset i forhold til at få købt et rat og project cars 8)

Er der mulighed for at han kan støde til i løbet af serien hvis ikke han når at have det klart til første løb?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. maj 2016 06:33

Ja. Eneste minus er bare at han er bagud på point når han starter.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Chokofanten » 22. maj 2016 07:43

Nygaard skrev:Jeg har en bror der også er på xbox vognen, og han er efterhånden ved at bukke under for presset i forhold til at få købt et rat og project cars 8)

Er der mulighed for at han kan støde til i løbet af serien hvis ikke han når at have det klart til første løb?


Jeg kan ikke se noget problem.
Hvis der kommer så mange tilmeldinger til serien, at der bliver udsolgt, så kan der være et problem.
Der har været flere spillere, som har tilmeldt sig, og kun kørt 1 måske 2 løb.

Det er kun hvis vi bliver for mange.

Men, han skal være hjertelig velkommen.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 22. maj 2016 07:53

Jeg tænkte mere at det kunne være et problem i forhold til hold inddelingen. Men der er selvfølgelig også stadig pointstilling for den enkelte, han kan vel køre solo :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 22. maj 2016 09:10

Vi har tidligere tilføjet nye kørere til igangværende serier, så det kan vi nok også finde ud af igen... eneste hage for ham, vi være at han kan ende med at køre på sit eget hold, og at han ift. stillingen er noget bagud fra starten af.

Hvis vi i forvejen er et ulige antal går han jo bare ind på det hold, der mangler en 2.kører....

Men han skal være mere end velkommen, altid rart når der er tilgang af nye kørere ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Benja190782 » 23. maj 2016 14:56

Jeg har fri imorgen, så der skal virkelig testes GT3 biler!
Det er slut med, at tage den på rutinen - der skal intensiv træning til, for at slå BoblereN i kampen om mesterskabet.

Hvornår er der deadline for bilvalg til næste sæson?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 23. maj 2016 15:08

Jeg vil nu alligevel høre om det var muligt at flytte løb 2 enten en dag frem eller tilbage og selvfølglig kun hvis der er
Stemning for det blandt alle
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BoblereN » 23. maj 2016 15:10

Benja190782 skrev:Jeg har fri imorgen, så der skal virkelig testes GT3 biler!
Det er slut med, at tage den på rutinen - der skal intensiv træning til, for at slå BoblereN i kampen om mesterskabet.

Hvornår er der deadline for bilvalg til næste sæson?


Skal vi ikke lige blive enige om at ingen af os to har tid til så meget træning? :lol: Og så holde os til maksimum 1-2 timers træning mellem hvert løb haha...
Vi har jo også familier :)
Har lige smidt et keyboard på xboxen... nej hvor er det godt man kan justere sædepositionen!! :)

Edit: Men sig mig lige, hvor skal jeg justere det henne og skal man gemme ens indstillinger nogen steder?? Har lige prøvet at gå ud i menuen efter jeg havde justeret nogle kameravinkler, og ind i en session igen.. Så er de tilbage på "default"
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 23. maj 2016 17:59

Benja190782 skrev:Hvornår er der deadline for bilvalg til næste sæson?


Jeg har et håb om at få styr på koden til den nye sæson (holddelen osv.) så vi forhåbentlig senere i denne uge, kan foretage tilmelding for derefter at finde første og anden kørere til bilvalg
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. maj 2016 21:18

Jeg vil gerne lige opfordre folk til at smide deres practice-tider ind på vores side, så der er lidt at sammenligne med når der skal justeres. Det er selvfølgelig frit om man har lyst, men det er med til at peppe stemningen op og løfter generelt niveauet for de løb der trænes op til.

Jeg har i øvrigt fået tæmmet Ruf'en endnu mere og den bider sig rigtig godt fast i asfalten rundt i sving og henover bakker nu, i forhold til standardopsætningen hvor den smider røven alt for ofte. Den kan godt bruge lidt mere power til de lige strækninger, men det er svært at finde det da den meget nemt mister greb igen når man letter på downforcen, som jo ellers er en nem måde at fordele vejgreb/fart på. Det er så der man er nødt til at finde alternativer og kompromiser, hvilket jeg synes er enormt fedt at lege med i det her spil - specielt når det lykkes :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Chokofanten » 24. maj 2016 04:36

Niki Lauda DK skrev:Jeg vil gerne lige opfordre folk til at smide deres practice-tider ind på vores side, så der er lidt at sammenligne med når der skal justeres. Det er selvfølgelig frit om man har lyst, men det er med til at peppe stemningen op og løfter generelt niveauet for de løb der trænes op til.

Jeg har i øvrigt fået tæmmet Ruf'en endnu mere og den bider sig rigtig godt fast i asfalten rundt i sving og henover bakker nu, i forhold til standardopsætningen hvor den smider røven alt for ofte. Den kan godt bruge lidt mere power til de lige strækninger, men det er svært at finde det da den meget nemt mister greb igen når man letter på downforcen, som jo ellers er en nem måde at fordele vejgreb/fart på. Det er så der man er nødt til at finde alternativer og kompromiser, hvilket jeg synes er enormt fedt at lege med i det her spil - specielt når det lykkes :D


Jeg har ikke fået trænet endnu.
Regner med at køre lidt i aften.
Jeg skal nok lægge tider ind.
Også for min egen skyld.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster