Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 3/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Nygaard » 8. mar 2016 21:11

Jeg regner med at prøve at støde til jer indenfor den næste halve time - har lige en madpakke der skal ordnes!

Bliver dog ikke en længere tur for mit vedkommende, føler mig halvvejs influenza ramt, så må hellere prøve at komme i seng i ordentlig tid i aften..

Længe leve baktusser og virus fra daginstitutionerne, vi havde 2 syge børn hele sidste uge :shock:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 8. mar 2016 21:29

Nygaard skrev:Længe leve baktusser og virus fra daginstitutionerne, vi havde 2 syge børn hele sidste uge :shock:


Ja det er noget skrammel, har selv haft 3 unger der på skift de sidste 3 uger har været pænt ramt af sygdom... det orker man bare ikke :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf mrnybroe » 9. mar 2016 10:27

Her på selve løbsdagen til løbet på Brands Hatch, så melder taxa selskabet Protrade ud at de forventer en top7 placering fra vogn #47.
Efter de sidste 2 løb håber vi på at mrnybroe kan komme længere frem i feltet. Det er et stærkt felt, men alt kan ske - især når der er udsigt til Rain/light rain.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf normann » 9. mar 2016 16:07

Jeg ved ikke lige hvor du vejr meldinger fra bullet
Men nu har jeg kigget 2 steder hvor de melder tørvejr
Hele dagen
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 9. mar 2016 17:24

normann skrev:Jeg ved ikke lige hvor du vejr meldinger fra bullet
Men nu har jeg kigget 2 steder hvor de melder tørvejr
Hele dagen
Mvh Teddy


Beklager Teddy... jeg burde have lagt noget kode ind, der ville give solskin 90% af tiden, ha ha...

Jeg har dobbelt checket vejrudsigten hvorfra jeg trækker mine vejrdata, og det er som det skal være, hvis du ser på pCARS siden, så står der et bynavn hvorfra vejrdata er trukket... disse byer har jeg selv manuelt lagt ind da jeg søgte de forskellige baner frem, de valgte byer er tætteste by hvorfra der kunne trækkes vejr.

Jeg har indsat et billede der viser det lidt...

Øverst del af billedet er "Brands Hatch Circiut" søgt frem med google earth, her ses byen "Eynsford" tættest på.. denne by er således den der leveret dagens vejr.

Nederste billede er det vejr kort hvorfra vores vejr i dag trækkes, som du ser, er alle de nærmeste prognoser alle pt. med regn, personligt ville jeg også hellere køre i solskin 8)

Billede

EDIT: og så var det faktisk fint nok vi lige fik vendt det, da jeg kunne se at "longfield" lige var en anelse tættere på Brands Hatch end "Eynsford", det har jeg så lige rettet... det ændrer dog ikke noget for i aften, desværre...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf normann » 9. mar 2016 17:33

Det var godt nok et fyldestgørene svar
Takker men jeg synes stadig de siger tørvejr her i amg lejeren he he
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 9. mar 2016 17:33

Solen skinner også her ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf mrnybroe » 9. mar 2016 18:42

Om ikke andet står der nu 4 x "light rain" - fremfor tidligere idag, hvor der stod 2 x rain og 2 x light rain.
Rain lyder slet ikke rart !!!

Husker dog vores kvalifikation i "thunderstorm" på et tidspunkt
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Morten Skou » 9. mar 2016 19:08

Er det nødvendigt med regndæk på "light rain" ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf ShumwayDK » 9. mar 2016 19:23

Yep. Det er det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Morten Skou » 9. mar 2016 19:27

Ok tak :) Nu må vi se om min Xbox når at opdatere... den har arbejdet på det i snart 45 minutter og er kun nået til 92%... derefter kommer selve opdaterings processen :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf normann » 9. mar 2016 20:05

Ja det tror jeg godt du regne med
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 9. mar 2016 20:18

I og med vi er 13 på grid'en i aften, og xbox opdateringen vedr. flere i party ikke er landet, så er max stadig "kun" på 12... har vi en frivillig, der godt kan leve med at sidde udenfor chatten ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Morten Skou » 9. mar 2016 20:23

Har sgu lige brug for nogle råd... jeg har tunet min bil ifølge den her guide:
http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/13443983 (har også prøvet en del andre setups, men det er værre).

Det er som om, at den slet ikke vil dreje ordentligt i svingene. Er der noget jeg kan tweake for at få den til at gøre andet end bare køre lige ud? ;-)

Jeg kan godt sidde uden for chatten i øvrigt... hvis ellers jeg kan få bilen til at dreje.

Edit: Jeg er ked af det, men jeg bliver sgu nødt til at melde fra. Bilen vil simpelthen ikke dreje og jeg orker ikke mere ind og ud af et løb, ind i garagen osv. for at prøve at lave et nyt setup som kan styre bedre. Har brugt en lille time på det, og ryger stadig ud i alle svingene. Ville ellers sindsygt gerne være med :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Nygaard » 9. mar 2016 20:38

Bil #3 bliver desværre nødt til at blive i pitten i aften.

Chaufføren har hovedet fuld af snot, og en knaldende hovedpine..

Jeg er virkelig ked af at måtte melde fra i sidste øjeblik, men havde håbet på at kunne nå at blive oplagt i løbet af dagen :cry:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster