Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 2/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Benja190782 » 24. feb 2016 19:48

Jeg er på! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 24. feb 2016 20:46

Jeg er også ved at være varm - synes ikke lige at jeg kan se TigerJax online? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 24. feb 2016 22:26

Ok, jeg var vidst ikke helt varm nok - men skide sjovt, jeg må kaste nogle flere timer i spillet inden næste ræs om 2 uger :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Chokofanten » 24. feb 2016 22:58

Tak for et fedt løb i aften, hvor jeg ellers havde tilkæmpet mig en plads i midten af feltet til start.
Blev så overrasket over, at da det blev grønt kørte (jeg tror, at det var Niki) ikke, så op i røven af ham.
På yderbanen i første sving. En påkørsel og en tur i græsset.
Så lå man sidst.
Efter et par omgange havde jeg kæmpet mig op på 6 pladsen (Undskyld Bullet, jeg var lidt fræk da jeg overhalede dig. Du holdt svinget åbent og jeg bremsede lidt senere og tog den inden om) og var oppe som nr. 5 indtil den fatale afkørsel på vej ned af bjerget.
Ikke mindre en 40 sekunder og 3 placeringer tog det at få vendt bilen, for den holdt med bagenden nedad og der var tæt trafik bagfra og de forreste kom samtidig.
En tur i pitten, hvor jeg ikke fik lavet det som jeg skulle, så det kostede også lige en placering mere.
Pyt der er kun 14 dage til næste løb.
Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. feb 2016 23:00

Tak for løb gutter.... vanvittigt tempo den forreste del af feltet kører med i dag :shock:

Stillingen er opdateret...
Billede

Og her er tiderne: (beklager den lidt ringe kvalitet)
Billede

Jeg har sikret data fra løbet, disse kan anvendes med replay enhanceren, hvilket jeg regner med at se lidt på 8)

EDIT: @skou - der er kun halve point til dig, da du ikke klarede 90% af løbslængden..
Spændingen i front, ser ud til at være intensiveret med BoblereN, der også laver 41 point, det kan kun blive nogle vanvittige løb de 4 resterende.

Endvidere er det pt. kun point for løbsserien der er opdateret, rang/skill point, kører data samt løbsresultatet opdateres i løbet af de næste par dage, når jeg får tid (har et lidt hektisk program det næste par dage)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf normann » 24. feb 2016 23:05

Tak for et super løb spændende afslutning
Super sammendrag du havde lavet af sidste løb bulleteye
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. feb 2016 23:46

Chokofanten skrev:Efter et par omgange havde jeg kæmpet mig op på 6 pladsen (Undskyld Bullet, jeg var lidt fræk da jeg overhalede dig. Du holdt svinget åbent og jeg bremsede lidt senere og tog den inden om) og var oppe som nr. 5 indtil den fatale afkørsel på vej ned af bjerget.


Det skal du sgu ikke undskylde, det var vidst bare et race incident, jeg lod døren stå åben fordi jeg havde set dig, og var ret usikker på, hvor meget plads der var til dig....

At du så rammer mig gjorde vidst ikke det store, i den situation tog jeg ikke skade 8)

Men en FED bane Bathurst, der er godt nok betaling ved kasse 1 hvis man viger fra race linjen :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 25. feb 2016 00:11

Chokofanten skrev:Blev så overrasket over, at da det blev grønt kørte (jeg tror, at det var Niki) ikke, så op i røven af ham.


Jeg kørte skam for fuld hammer da de grønne lamper lyste, men det gjorde bilen foran mig ikke og så var jeg nødt til at hugge bremsen i for at undgå en smadret front, da der ikke var plads eller tid til at komme fornuftigt udenom :x . Det beklager jeg naturligvis, men som min kørelærer sagde i tidernes morgen (imens han svirpede mine blege fingre med en vinduesvisker), så skal man holde god afstand i trafikken da bagvedkørende altid har skylden :lol:

Men tak for et fedt og udfordrende løb, hvor man blev straffet hårdt når det ikke gik som planlagt. Håber at vi stadig er venner alle sammen :)
Senest rettet af Niki Lauda DK 25. feb 2016 00:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BoblereN » 25. feb 2016 07:44

Tak for ræs i går.
Jeg var godt nok ved at sætte sejren over styr da jeg ikke var opmærksom på, at dæktemperaturen var faldet 15-20°C på de sidste 3-4 omgange, hvilket resulterede i at jeg fik parkeret bilen i den forkerte kørselsretning ned af bjerget... Jeg kunne så ikke rigtig bestemme mig for om jeg skulle prøve at vende den ved en 100-punkts vending eller prøve at få den smidt rundt med hjulspin.. :P

Husk hvis I har haft nogle spektakulære episoder at nævne dem i Løbserie #2 Highlight tråden, så de muligvis kan komme med i et sammendrag af hele serien :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Chokofanten » 25. feb 2016 08:50

BoblereN skrev.

Tak for ræs i går.
Jeg var godt nok ved at sætte sejren over styr da jeg ikke var opmærksom på, at dæktemperaturen var faldet 15-20°C på de sidste 3-4 omgange, hvilket resulterede i at jeg fik parkeret bilen i den forkerte kørselsretning ned af bjerget... Jeg kunne så ikke rigtig bestemme mig for om jeg skulle prøve at vende den ved en 100-punkts vending eller prøve at få den smidt rundt med hjulspin.. :P

Det var lige nøjagtig hvad der skete for mig.
Jeg vendte med bagenden nedad bjerget og havde ikke plads til at vende mig.
Så det blev en 6 punkts vending med en masse trafik ind imellem.
Det skete på 17 omgang og mistede 4 placeringer på det.
Havde ellers trænet et løb med alle indstillinger, og der var der ingen problemer.
Så det var ikke noget jeg havde tænkt over.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BoblereN » 25. feb 2016 11:30

Tror endda det var på samme omgang som dig choko. Du holdte vist bare 10m længere nede af bjerget end mig i en grå/grøn 190e'er? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mortnDK » 25. feb 2016 11:35

Havde et virkelig dårligt løb, blev allerede ud sving 1 fanget i balladen med Chokofanten tror jeg det var hvor han stod på tværs efter et skub, derefter kæmpede jeg hele løbet med at finde en ordentligt rytme og det lykkedes mig ikke rigtig igår aftes desværre.. Men fed og krævende bane
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf normann » 25. feb 2016 11:44

Jeg havde et udemærket løb ,mit mål var at holde tiger bag mig og det lykkedes fint
Så alt i alt ganske udemærket
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 25. feb 2016 11:57

Efter at have kigget replay'et igennem og har set starten med min nødopbremsning og efterfølgende påkørsel bagfra, så ser det helt anderledes ud end da man sad inde i bilen med spændte nerver. Ulykken forløber over et par sekunder, men under selve løbet føltes det som en meget længere hændelse. Men det er vel bare et udtryk for skærpede sanser i en farlig situation, hvor man registrerer langt mere end normalt. Det bekræfter ihvertfald spillets intensitet og ikke mindst kvalitet. Fedt !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Benja190782 » 25. feb 2016 12:24

Ja manglende forberedelse kostede mig dyrt denne gang. Jeg undskylder til Shumway, for det var en kæmpe fejl fra min side. -og selvom jeg frivilligt gav placeringen tilbage, så kostede det nok Shumway den 2. Plads igår.

Det beklager jeg, men har simpelthen problemer med, at motoren sætter ud, når jeg bremser - så jeg kunne ikke motorbremse, som jeg plejede at gøre i det sving hvor jeg ramte dig, Lars.

Det er 100 gange sjovere at kører med gear og kobling, men det gør mig bestemt ikke konkurrencedygtig.

Jeg må ha' lært det "Heel and toe" så motoreren ikke sætter ud.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster