Xboxlife forum

Løb 20-01-2016 20:30

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf ShumwayDK » 20. jan 2016 10:05

Jeg nåede desværre ikke at teste Toyota'en til aftenens løb. Det var ellers min mening, men jeg lagde desværre ud med at bruge tid på Rapide hybrid bilen.
Lad være med det. Det er ren tidspilde. Den er bare tung og langsom.


Op til GT3 serien testede jeg Ginetta, og ville egentligt gerne have kørt i den, men jeg kunne simpelthen ikke få den til at køre hurtigt, selvom den virker hurtig. Men i GT4 udgaven, der kan jeg åbenbart finde farten i den. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf mrnybroe » 20. jan 2016 10:52

Ja - må da sige de 3 Ginetta'er som der er i pCARS er meget forskellige:
- GT3 = langsom ifht. til de andre
- GT4 = hurtig nok selvom stats siger noget andet
- GT5 = den bil vil bare køre af banen. Kort process hvis man laver køre fejl
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. jan 2016 12:05

Mit spil crashede lige og jeg fik denne lækre popup-meddelelse frem:
Billede

Når jeg trykkede på 'YES' kom den bare frem igen og igen. Efter et reboot poppede den frem i opstartsprocessen og med samme resultat. Så jeg var nødt til at vælge den kedelige og har derfor mistet ALT i spillet :x

Så nu vælger jeg Toyota'en i aften og håber jeg får tid nok til at opsætte den inden vi starter, ellers er det bare ærgeligt. Jeg håber at Pcars 2 kommer til at køre bedre end dette spil :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 12:19

@Niki

Den fik jeg også ifm. sidste løb... prøvede ligesom dig et par gange at gemme uden resultat... valgte også den løsning du gjorde og har også lige konstateret mit save også er væk... IGEN...

Skide irriterende at de ikke lige får styr på den del... jeg tror min er kommet pga. for mange lange replays jeg har gemt, der er så vidt en grænse på 500 mb hvorefter man vil rende i problemer, det vidste jeg egentlig godt, men har bare misset at slette dem henad vejen...

Sidder igen igen og fifler med mit FFB... damn
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. jan 2016 12:30

Surt !
Så løsningen kunne være at man skal huske at have max. et replay gemt af gangen for at være på den sikre side. Og så er det nok også en god idé at tage et foto af det ingame skema hvor man kan se alle bilens indstillinger, hvis det skulle ske igen.

Man må sige at det er ret realistisk med alt det der kan gå galt :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 12:47

Niki Lauda DK skrev:Man må sige at det er ret realistisk med alt det der kan gå galt :lol:


haha... :lol:

Ja jeg har sgu ikke været for heldig med mit team :mrgreen:

I og med jeg ikke længere kører i singleplayer delen, så var det som sådan kun alle mine indstillinger der er væk, men det er jo i sig selv også et irritations moment hele tiden at skulle fifle med det for at finde det der passer en bedst.

Jeg har siden første crash aldrig rigtig fundet den gamle føling med FFB'en igen... har ellers godt nok forsøgt mig med mange forskellige indstillinger fra http://pcars.oscarolim.pt - hvorfra jeg ved at jeg brugte indstillinger oprindeligt...

Heldigvis har vi vores pCARS community herinde, havde man ikke det var det nok ret begrænset hvor meget jeg orkede at blive ved med pCARS... forstår sgu godt hvorfor mange har givet op :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf MogenDK » 20. jan 2016 13:07

Hej med Jer

Jeg har kigget lidt rundt herinde og kunne godt tænke mig at prøve og køre med Jer, eventuelt også i aften, hvis jeg kan nå at blive skrevet op?

BulletEyeDK, jeg kan forstå på min kammeret, RuneDK, at det er dig man skal have til at skrive én op på Jeres dedikerede side? Jeg håber det ikke er for sent, men det skal ikke presses ind, så hvis det ikke helt passer i din tidsplan, så skal det nok gå. :)

Mvh

Jonas
MogenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: kgs lyngby

+4

Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 13:14

MogenDK skrev:Hej med Jer

Jeg har kigget lidt rundt herinde og kunne godt tænke mig at prøve og køre med Jer, eventuelt også i aften, hvis jeg kan nå at blive skrevet op?

BulletEyeDK, jeg kan forstå på min kammeret, RuneDK, at det er dig man skal have til at skrive én op på Jeres dedikerede side? Jeg håber det ikke er for sent, men det skal ikke presses ind, så hvis det ikke helt passer i din tidsplan, så skal det nok gå. :)

Mvh

Jonas


Hej Jonas

Det lyder godt, det er aldrig for sent... du får lige en privat besked med de oplysninger du skal bruge...

EDIT: besked sendt 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf Benja190782 » 20. jan 2016 13:16

Tror da lige jeg skal hjem og slette mine replays! :)

Fedt med flere nye folk! Har du rat og pedaler, Jonas?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 13:23

Benja190782 skrev:Tror da lige jeg skal hjem og slette mine replays! :)

Fedt med flere nye folk! Har du rat og pedaler, Jonas?


Ja det skal man huske at gøre løbende... en skam man ikke kan se hvor meget de fylder i alt, SMS burde også lave en eller anden lås så man ikke kan gemme sit replay, hvis risikoen for at ødelægge sit savegame er der...

Jeg har læst mig frem til at i og med alt vedr. saves/replay osv. gemmes i skyen ved Microsoft, så er grænsen 512mb, hvilket ikke er meget - specielt ikke hvis man gemmer lange replays fra et 2 timers le-mans :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf ShumwayDK » 20. jan 2016 13:41

Niki Lauda DK skrev:Surt !
Så løsningen kunne være at man skal huske at have max. et replay gemt af gangen for at være på den sikre side. Og så er det nok også en god idé at tage et foto af det ingame skema hvor man kan se alle bilens indstillinger, hvis det skulle ske igen.

Man må sige at det er ret realistisk med alt det der kan gå galt :lol:


Jeg har efterhånden mange gange skulle slette mit savegame og/eller spil. Ikke på pga korrupt savegame, men pga mange andre problemer.

Så jeg har gemt billeder af de globale indstillinger jeg har lavet i spillet.
Derudover så blivre mine setups til bilerne tastet ind i et spreadsheet og gemt (hvor SMS ikke kan fuck'e det op :)), så jeg kan sætte bilerne op igen, når mit savegame ryger.
Det er ærgerligt at have brugt lang tid på at sætte bilerne op for så at miste det når man skal slette sit savegame.
Det har også den fordel, at hvis jeg har fundet frem til et setup, som jeg egentligt er tilfreds med, men måske vil prøve at justere nogle ting alligevel, så kan jeg altid finde tilbage til mit udgangspunkt, hvis det skulle vise sig at være dårligere (hvilket det ofte er :D )

Det eneste jeg ikke gemmer er de bil specifikke FFB indstillinger. Dem henter jeg fra http://pcars.oscarolim.pt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf ShumwayDK » 20. jan 2016 13:43

BulletEyeDk skrev:
Ja det skal man huske at gøre løbende... en skam man ikke kan se hvor meget de fylder i alt, SMS burde også lave en eller anden lås så man ikke kan gemme sit replay, hvis risikoen for at ødelægge sit savegame er der...

Jeg har læst mig frem til at i og med alt vedr. saves/replay osv. gemmes i skyen ved Microsoft, så er grænsen 512mb, hvilket ikke er meget - specielt ikke hvis man gemmer lange replays fra et 2 timers le-mans :shock:



Inde under Administrer Spil på Dashboard'et kan du se hvor meget dit savegame ialt fylder.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 13:49

ShumwayDK skrev:
BulletEyeDk skrev:
Ja det skal man huske at gøre løbende... en skam man ikke kan se hvor meget de fylder i alt, SMS burde også lave en eller anden lås så man ikke kan gemme sit replay, hvis risikoen for at ødelægge sit savegame er der...

Jeg har læst mig frem til at i og med alt vedr. saves/replay osv. gemmes i skyen ved Microsoft, så er grænsen 512mb, hvilket ikke er meget - specielt ikke hvis man gemmer lange replays fra et 2 timers le-mans :shock:



Inde under Administrer Spil på Dashboard'et kan du se hvor meget dit savegame ialt fylder.


Ja det har du ret i... men en skam man ikke kan i selve spillet, jeg glemmer i hvert fald at checke - hvis man kunne se størrelsen i selve spillet ville jeg helt sikkert huske at slette, når nu den usynlige grænse er 512mb
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf Rosii10 » 20. jan 2016 15:01

Hej Allesammen!

Jeg er ny her på Xboxlife og kunne tænke mig at være med til nogle Pcars løb, bla det race der er iaften.
Kan se i starter kl 20.30. Er det muligt stadig at tilmelde sig til aften. Jeg kan dog tidligst være klar kl 20.45. Så håber at kunne hoppe lige ud i kvalifikationen eller i værste fald bare starte bagerst i ræset.

Mvh!
Rosii10
Niveau 0
 
Indlæg: 3

+2

Re: Løb 20-01-2016 20:30

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2016 15:04

Rosii10 skrev:Hej Allesammen!

Jeg er ny her på Xboxlife og kunne tænke mig at være med til nogle Pcars løb, bla det race der er iaften.
Kan se i starter kl 20.30. Er det muligt stadig at tilmelde sig til aften. Jeg kan dog tidligst være klar kl 20.45. Så håber at kunne hoppe lige ud i kvalifikationen eller i værste fald bare starte bagerst i ræset.

Mvh!


Hej

Jeg opretter dig lige med det samme, check personlig besked jeg sender dig...

Vedr. i aften, så kan det nok lige skralde af... når der er 2:00 tilbage af kvalifikationen lukker muligheden for at komme med i spillet desværre... mon ikke det lige går, vi bruger typisk 5 min på at sætte spillet op osv...

Vigtigt at du tilføjer de gamertags der kører i aften, så du har mulighed for at blive hevet ind i spillet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster