Xboxlife forum

pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 18:02

Brandstrup skrev:Jeg vil gerne være med i aften :)

gametag: Brandstrup


Hej Brandstrup, det lyder godt... velkommen til ;)

Du får en PB
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf RuneDK » 27. dec 2015 18:33

NAT er åben. :)

Det med lygter og vinduesvisker, som jeg skrev tidligere er korrekt nok, men jeg kom lige i tanke om at der kan være andre grunde til at bruge lygterne, i hvert fald, i et langdistance multiclass løb, så det er hermed tildelt knapper. :)
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+2

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Jake242 » 27. dec 2015 18:38

RuneDK skrev:NAT er åben. :)

Det med lygter og vinduesvisker, som jeg skrev tidligere er korrekt nok, men jeg kom lige i tanke om at der kan være andre grunde til at bruge lygterne, i hvert fald, i et langdistance multiclass løb, så det er hermed tildelt knapper. :)


Mon man som newbie kommer til kort? Lys og vinduesvisker? Jeg ved dårligt nok hvor bremse og speeder sidder på dette spil :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 18:41

Jake242 skrev:
RuneDK skrev:NAT er åben. :)

Det med lygter og vinduesvisker, som jeg skrev tidligere er korrekt nok, men jeg kom lige i tanke om at der kan være andre grunde til at bruge lygterne, i hvert fald, i et langdistance multiclass løb, så det er hermed tildelt knapper. :)


Mon man som newbie kommer til kort? Lys og vinduesvisker? Jeg ved dårligt nok hvor bremse og speeder sidder på dette spil :D


Lad os nu se... det er faktisk derfor konceptet er som det er, alle nye og nyere kørere kommer til at dyste mod hinanden indbyrdes.. og med chance for at vinde en præmie

En anden faktor du skal huske er 2x random vejr... så der er udfordringer nok i aften.

NB. husk selv manuelt at tilmelde dig løbet inde på pCARS siden 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf ShumwayDK » 27. dec 2015 18:52

Fedt at se nye folk! Velkommen!

@RuneDK Godt tip du kom med mht cisker/lys. Jeg vidste faktisk ikke at det kunne foregå pr. automatik. Men hvis du med "andre grunde til bruge lygterne" tænker på at flashe ved overhaling, så tror jeg ikke helt det vil fungere, da lygterne ikke er specielt tydelige i forankørernes bakspejl. Det var de ihvertfald ikke sidst jeg prøvede natteløb.

@jake242 Du bør som minimum have tildelt en knap til at kalde pitstop. Jeg "tror" ikke du kan gennemføre uden stop. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Benja190782 » 27. dec 2015 18:54

Hvis nogle er nød til at sidde uden for chatten i aften, vil jeg gerne melde mig frivilligt, da jeg så kan bruge høretelefoner istedet og ikke vække familien. Hehe! :D

Altså hvis det bliver nødvendigt, nu hvor vi er så mange?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 18:56

pt. 14 tilmeldte til i aften...

Jeg har taget en fører beslutning og justeret det sådan, at "x street one x" kører GT4 selvom han automatisk blev tildelt GT3 nu.

Men han er så ny i vores pCARS regi, at han bør køre GT4.

Derudover er grabovac88 også automatisk rykket op i GT3, ligesom jeg selv er rykket op i LMP1 :shock:

Det er selvfølgelig lidt noget tis, at tingene ændrer sig her til sidst, men jeg syntes nu alligevel det er positivt, at vi har 3 nye, der vil køre med i aften, det er langt over de forventninger jeg selv havde.

Lad os se om DalingoDK ikke når at melde sig til... det kunne jeg godt forestille mig...

Med 14 tilmeldte har vi et andet problem, det er chatten... der er max 12 på partychat.
Alle skal være i et party, vi har set det før... der er stadig problemer med at bruge spillets chat funktion og det giver ballade.

Men hvordan gør vi det så rent chat mæssigt ? - er der nogle som helt frivilligt vil køre i stilhed ?

Skal vi evt. opdele os i grupper ?

For alle gælder det, at en hurtigere bil kategori nok skal komme forbi i en overhaling uden at man selv skal give den plads.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 18:59

@Benja190782 - du sidder bare udenfor, det er også rart nok at have en forholdsvis rutineret person uden for chatten ;)

Andre der føler de kan køre løbet uden nødvendigvis at skulle være på chatten.

NB. @benja190782 - det er vigtigt du opretter dit eget party chat og bare sidder der, ellers vil du automatisk sidde i gamechat, hvilket kan give stabilitets problemer.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 19:06

Grabovac88 har jeg via BoblereN fået svar fra, han vil selvfølgelig helst forblive i GT4, hvilket jeg godt kan forstå...

I og med der er tale om ret sene tilmeldinger og dermed ændringer, så syntes jeg det er helt fair - at pgl. selv har indflydelse på om man rykker op eller ned.

Så Ivan rykker jeg manuelt ned i GT4, derved mangler vi en enkelt i GT3 - så for at balancere det hele rykker jeg tilbage til GT3.

Er det ikke ok ?

Jeg har stadig en lille tro på, at DalingoDK når at komme hjem fra julefrokost... hvis det sker ender vi med 15... og han vil således supplere op i LMP1 kva hans høje rating - men det er ren spekulation, lad os nu se.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Benja190782 » 27. dec 2015 19:07

@Bullet: vil det sige at jeg er tvunget til at sætte mit Xbox-headset med mikrofon i controlleren, fordi jeg er nød til at sidde i party alene?

Altså jeg kan med andre ord ikke sætte mine høretelefoner i controlleren, fordi jeg er nød til at sidde i party?

Eller har jeg misforstået noget?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 19:10

Benja190782 skrev:@Bullet: vil det sige at jeg er tvunget til at sætte mit Xbox-headset med mikrofon i controlleren, fordi jeg er nød til at sidde i party alene?

Altså jeg kan med andre ord ikke sætte mine høretelefoner i controlleren, fordi jeg er nød til at sidde i party?

Eller har jeg misforstået noget?


Jo du opretter bare et party selv... du kommer til at sidde alene i det party, men hvis man ikke gør det bliver du automatisk sat ind på gamechat...

Du kører bare med dine høretelefoner i controlleren som du har planlagt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Benja190782 » 27. dec 2015 19:18

@Rune du har ikke tilmeldt dig løbet endnu kan jeg se. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 19:19

Benja190782 skrev:@Rune du har ikke tilmeldt dig løbet endnu kan jeg se. :D


jo det har han faktisk... men han er skjult under han alias GT -> UndockedPig695 :mrgreen:

http://pcars.xbl.dk/drivers.php
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 19:20

nye folk må i øvrigt meget gerne add'e gamertags på de tilmeldte kørere i aften
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf RuneDK » 27. dec 2015 19:25

Ja, jeg skal nok få ændret mit GT til RuneDK på Boxen også, men i aften bliver det UndockedPig695, hehe. :)

Med hensyn til lyset, så var det i forbindelse med flash ved overhaling om natten. :)

Jeg har tænkt på at streame over twitch imens jeg kører, men hvis jeg tilføjer Jer som venner, får I så ikke en meddelelse op på skærmen om at jeg streamer og hvis I gør det, forsvinder den så efter lidt tid eller vil den blive hængende?
Jeg vil selvfølgelig lade være hvis der er nogen der har noget imod det eller at den der kasse bliver hængende?
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster