Xboxlife forum

pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 26. dec 2015 22:16

normann skrev:Ja jeg ved nu ikke rigtig, den med mest topfart er mercedes men har dårlige bremser så man skal bremse tidligere
Og m3 er rimelig livlig med den bagende.
Så det bliver ikke nogen af dem ,2.5 time er lang tid, hvilket får mig til at tænke på, hvordan skal man holde sig i så lang tid ,jeg tænker på toiletbesøg
Mvh Teddy


ja det kan du have ret i... dog er de 30 min kval. og vi har 5 min warm-up inden løbet, så reelt set "kun" 2 timer du skal holde dig ;) - ingen kaffe til dig op til løbet, ha ha :mrgreen:

Er i øvrigt enig med M3'erens bagende...den har også drillet mig lidt, jeg ved faktisk ikke om jeg tør satse på den i et 2 timers løb... den kører fedt, men kan jeg holde den på banen i 2 timer ? :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf mrnybroe » 27. dec 2015 12:19

BulletEyeDk skrev:
normann skrev:Ja jeg ved nu ikke rigtig, den med mest topfart er mercedes men har dårlige bremser så man skal bremse tidligere
Og m3 er rimelig livlig med den bagende.
Så det bliver ikke nogen af dem ,2.5 time er lang tid, hvilket får mig til at tænke på, hvordan skal man holde sig i så lang tid ,jeg tænker på toiletbesøg
Mvh Teddy


ja det kan du have ret i... dog er de 30 min kval. og vi har 5 min warm-up inden løbet, så reelt set "kun" 2 timer du skal holde dig ;) - ingen kaffe til dig op til løbet, ha ha :mrgreen:

Er i øvrigt enig med M3'erens bagende...den har også drillet mig lidt, jeg ved faktisk ikke om jeg tør satse på den i et 2 timers løb... den kører fedt, men kan jeg holde den på banen i 2 timer ? :shock:

Ja der er knap så fedt at lave tæt på 04 min omgange, hvis man skal ligge ude i sandet omgangen efter

Jeg testede lige Bentley igår. Den køre sgu godt, men skulle lige vende mig til at sidde i højre side...
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf ShumwayDK » 27. dec 2015 13:20

Benja190782 skrev:@Shumway: det lyder som om du kører med meget lavt dæktryk?
Hvad synes du der er anderledes ved RWD'en frem for de andre?


Dæktrykket er omkring 1,8-1,9. Det er vel ikke så lavt?

Gearingen i RWD'en anderledes (eftersom den kun har 6), så er der måden den leverer ERS på. Der er ligesom en forsinkelse. Det kan især mærkes i andet gear, som nemt kommer til at virke lidt tungt. Og så synes jeg bagenden er meget livlig. Men den er sjov at køre og er umiddelbart hurtigere på Mulsanne langsiden end de andre. Og nå ja bremserne. Man skulle jo nærmest tro at der er ABS på den. Man skal virkelig være hård for at få den til at blokere. :D

Er der forresten nogen som har prøvekørt TS040'eren?

Jeg synes ERS er mega ustabilt på den. Hver eneste omgang, der holder det op med at fungere. Enten mens jeg accelererer ud af Arnage, eller et eller andt sted mellem Arnage og Ford chicanerne. Og så kommer det først igen når jeg har passeret start/mål. Lynet forsvinder, og den høster kun energi, men giver ikke noget.
På R18 der oplever jeg det stort set kun på ud omgangen i træning, ellers så virker det stabilt. Det samme med RWD'en.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf RuneDK » 27. dec 2015 14:09

Hej med Jer

Jeg oprettede mig igår her på siden, da jeg fandt ud af I havde en lille racergruppe herinde, igennem x Street One x over Project Cars DK gruppen på Facebook.

Jeg kunne voldsomt godt tænke mig at være med i aftenens løb, men har I stadig åbent for tilmelding her i 11. time?

BulletEyeDK, såfremt I har åbent for tilmelding stadig, så vil jeg gerne tilmeldes på pcars.xbl.dk, hvis du kan nå det?

På forhånd tak.

Mvh

Rune
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+4

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 14:54

RuneDK skrev:Hej med Jer

Jeg oprettede mig igår her på siden, da jeg fandt ud af I havde en lille racergruppe herinde, igennem x Street One x over Project Cars DK gruppen på Facebook.

Jeg kunne voldsomt godt tænke mig at være med i aftenens løb, men har I stadig åbent for tilmelding her i 11. time?

BulletEyeDK, såfremt I har åbent for tilmelding stadig, så vil jeg gerne tilmeldes på pcars.xbl.dk, hvis du kan nå det?

På forhånd tak.

Mvh

Rune


Hej Rune, det lyder sgu godt - fedt du vil være med ;)

Jeg sender dig de nødvendige oplysninger på en PB herinde 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 15:10

ATO DK - du skal være opmærksom på, at du formentlig ryger op i GT3 klassen ved næste tilmelding, det ser ud til at det kommer til at ske... :?

Det håber jeg ikke gør noget...

EDIT: jeg er i øvrigt selv i samme situation hvis vi får endnu en tilmelding fra en lavere rangerende... så ender jeg i LMP1 :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf RuneDK » 27. dec 2015 15:46

BulletEyeDK - Super fint med din PB, mange tak. Jeg har fået opdateret lidt af mine oplysninger derinde, samt tilmeldt mig løbet i aften. :)

Jeg har læst regelsættet, samt den oprindelige post i denne tråd. Med hensyn til knapper dedikeret til lys og vinduesvisker, så starter og stopper spillet selv dette for én, hvis man undlader at tildele de to funktioner til knapper. Jeg er jo lige kommet til, så ved jeg ikke om I har haft det oppe at vende før, men jeg tænkte bare jeg ville nævne det, da man så kan bruge knapperne til andre funktioner, da jeg synes at der er mangel på knapper man kan bruge i dette spil på konsol.

Er der nogen der har lidt GT4 tider og tophastigheder de vil dele herinde? :)
Senest rettet af RuneDK 27. dec 2015 16:11, rettet i alt 1 gang.
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+2

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 16:03

Vi er nede på 12 tilmeldte igen... ATO DK, har sendt mig en besked i middags på xboxen, den ser jeg først nu, da jeg ville sende ham en opdatering på at han skulle køre GT3 istedet for GT4...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Jake242 » 27. dec 2015 17:02

Er der nogle sttings på controller der gør at man vil kunne køre lige op med dem med rat? if so kunne jeg godt overveje at være med i aften:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 17:22

Hej Jake...

Ja vi har BoblereN der ellers normalt kører med rat, men pga. renovering af hus er han skubbet tilbage på controller, han har nogle fornuftige settings... og han blev nr. 2 i vores netop afsluttede løbsserie, så controller folket kan sagtens være med...

Jeg smider lige hans settings herind...

EDIT: og lad mig lige vide hvis du således vil være med i aften...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Jake242 » 27. dec 2015 17:28

BulletEyeDk skrev:Hej Jake...

Ja vi har BoblereN der ellers normalt kører med rat, men pga. renovering af hus er han skubbet tilbage på controller, han har nogle fornuftige settings... og han blev nr. 2 i vores netop afsluttede løbsserie, så controller folket kan sagtens være med...

Jeg smider lige hans settings herind...

EDIT: og lad mig lige vide hvis du således vil være med i aften...


Jeg vil gerne være med, men vil med det samme sige at mine skills på pcars nok er i bunden af feltet. Hvilken bil kan anbefales? Går udfra at jeg kører i gt3 eller gt4
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Benja190782 » 27. dec 2015 17:29

Lyder godt, Bullet - jeg vil nemlig også gerne have BoblereN's controller settings, bare til når man lige skal træne lidt.

Fedt der kommer så mange nye! :D

Er der nogle som skal sidde over i chatten i aften eller hvordan?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2015 17:31

Jake242 skrev:
BulletEyeDk skrev:Hej Jake...

Ja vi har BoblereN der ellers normalt kører med rat, men pga. renovering af hus er han skubbet tilbage på controller, han har nogle fornuftige settings... og han blev nr. 2 i vores netop afsluttede løbsserie, så controller folket kan sagtens være med...

Jeg smider lige hans settings herind...

EDIT: og lad mig lige vide hvis du således vil være med i aften...


Jeg vil gerne være med, men vil med det samme sige at mine skills på pcars nok er i bunden af feltet. Hvilken bil kan anbefales? Går udfra at jeg kører i gt3 eller gt4


@Jake242 - til dette løb vil du som helt ny blive placeret i GT4 hvor andre nye og nyere kørere også er...

BoblereN controller settings:
Billede
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BoblereN » 27. dec 2015 17:51

Alle må gerne i god tid tjekke at deres nat er åben. Blot for ikke at ødelægge det for sig selv og muligvis andre :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf Brandstrup » 27. dec 2015 18:00

Jeg vil gerne være med i aften :)

gametag: Brandstrup
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442

+4

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster