Xboxlife forum

Løb efter løbsserie #1

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Vedr. de 2 løb fra slut løbsserie 1 til jul vil du foretrække:

Afstemning sluttede 10. dec 2015 16:25

Køre GT3 som nu
0
Ingen stemmer
Køre GT4
1
7%
Køre GT5
0
Ingen stemmer
Køre Open Wheel
3
21%
Køre Opel Wheel Classic
4
29%
Køre LMP1/LMP2
3
21%
Køre noget helt andet... uddyb venligst
3
21%
 
Afgivne stemmer : 14

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 15. dec 2015 07:28

BulletEyeDk skrev:@BoblereN - kan se du nåede at melde dig til mit "TEST løb - multiclass" :mrgreen: :mrgreen:

Der er alene tale om en test af kode til håndteringen af vores kommende multiclass løb, så desværre... ingen planer om at teste noget på banen i aften, ved ikke om du var af den overbevisning ? 8)


Jeg tjekkede slet ikke dato'en :) I så fald skulle have styre en LMP racer og sandspartel sammetid. Det kunne have været kønt!
Jeg bliver muligvis nødt til at melde mig af clio cup'en igen :(
Der er rigeligt arbejde foran mig i huset jeg kan gå igang med... Så det må få første prioritet... HAr sku ellers set frem til det løb... Fantastisk sjov bil at køre i
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 15. dec 2015 08:17

BoblereN skrev:
BulletEyeDk skrev:@BoblereN - kan se du nåede at melde dig til mit "TEST løb - multiclass" :mrgreen: :mrgreen:

Der er alene tale om en test af kode til håndteringen af vores kommende multiclass løb, så desværre... ingen planer om at teste noget på banen i aften, ved ikke om du var af den overbevisning ? 8)


Jeg tjekkede slet ikke dato'en :) I så fald skulle have styre en LMP racer og sandspartel sammetid. Det kunne have været kønt!
Jeg bliver muligvis nødt til at melde mig af clio cup'en igen :(
Der er rigeligt arbejde foran mig i huset jeg kan gå igang med... Så det må få første prioritet... HAr sku ellers set frem til det løb... Fantastisk sjov bil at køre i



Du skal bare koncentrere dig om at blive færdig med jeres renovering 8)

Men vedr. i morgen, så er det noteret...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf mrnybroe » 15. dec 2015 08:42

Hey - jeg kan ikke deltage i det første løb til Clio Cup'en. Håber lidt at komme med her næste onsdag.
Er dog klar d. 27/12 til at sidde et par timer og køre LeMan !
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 15. dec 2015 08:45

mrnybroe skrev:Hey - jeg kan ikke deltage i det første løb til Clio Cup'en. Håber lidt at komme med her næste onsdag.
Er dog klar d. 27/12 til at sidde et par timer og køre LeMan !


Helt i orden Per, det er noteret - lyder godt med le mans løbet, der kommer mere info om det snarest

NB. efter løbet i morgen, er næste løb mandag d.21/12
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf dalingo » 16. dec 2015 11:44

Jeg når slet ikke at træne inden i aften, så kvallen må udgøre det for træning. Jeg skal dog lige ud og finde et brugbart setup inden. Kan i anbefale nogen fra f.eks. projectcarssetups.eu?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2015 12:21

Det er også en forholdsvis nem bane at gå til, men man kan godt mærke det ikke er en GT3 bil, ha ha :mrgreen:

Jeg har trænet ca. 30 min og det jeg har sværest ved er at få min FFB på den bil til at sidde hvor den skal.. er stadig ikke helt tilfreds, syntes rattet opfører sig mærkeligt, men det er måske bare et udtryk for at bilens egenskaber er noget anderledes end Audi'en ? :shock:

Du skal være opmærksom på at der ikke er mange ting du kan pille ved...

Jeg har selv justeret lidt på mine cambers og intet andet... det har jeg kørt 00:53:1xx med
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Benja190782 » 16. dec 2015 17:00

Den er godt nok levende den bette Clio - det mest syge er, at den kører nøjagtigt ligesådan i virkeligheden.

Altså jeg håber vi starter løbet på varme dæk, fordi på kolde dæk er den umulig at styre. :lol:
Min bedste tid hedder 00:52:323
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2015 17:08

Benja190782 skrev:Den er godt nok levende den bette Clio - det mest syge er, at den kører nøjagtigt ligesådan i virkeligheden.

Altså jeg håber vi starter løbet på varme dæk, fordi på kolde dæk er den umulig at styre. :lol:
Min bedste tid hedder 00:52:323


Har testet et løb med rullende start... det var på varme dæk ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2015 17:23

NB. til dem der skal deltage i løbene i aften... husk at patch 7.0 er rullet ud i dag og den fylder ca. 3.2 GB... og skal hentes inden der kan spilles :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Benja190782 » 16. dec 2015 17:39

BulletEyeDk skrev:NB. til dem der skal deltage i løbene i aften... husk at patch 7.0 er rullet ud i dag og den fylder ca. 3.2 GB... og skal hentes inden der kan spilles :mrgreen:


En anden gang kan du så ikke skrive "Nødblus" istedet for?
Det er ikke alle der ved hvad "NB" står for... :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 16. dec 2015 18:07

tak for påmindelsen. Må hellere starte boxen.

Spørgsmål til aftenens løb:
Hvordan foregår rullende start?
Er det spillet der sender os afsted sådan et par sving før startstregen, eller skal vi selv køre den første omgang før løbet bliver givet frit? dvs. 21 omgange i sprintløbet? Det er rart at vide for mængden af benzin :)

Til 2. løb:
Er der ikke warmup der, så der er mulighed for evt. at justere brændstof mængde eller dæktype efter 1. løb ?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2015 19:01

ShumwayDK skrev:tak for påmindelsen. Må hellere starte boxen.

Spørgsmål til aftenens løb:
Hvordan foregår rullende start?
Er det spillet der sender os afsted sådan et par sving før startstregen, eller skal vi selv køre den første omgang før løbet bliver givet frit? dvs. 21 omgange i sprintløbet? Det er rart at vide for mængden af benzin :)

Til 2. løb:
Er der ikke warmup der, så der er mulighed for evt. at justere brændstof mængde eller dæktype efter 1. løb ?


rullende start, her er du i fart... men du kan først bevæge bilen når løbet gives fri, dvs. når den forreste bil er ved stregen....

der bliver 5 min warm-up til løb 2, så har folk en chance for at justere evt. pit-stragegi og opsætning osv... og ja, der køres 20 laps i første løb, uden obligatorisk pit-stop
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Benja190782 » 16. dec 2015 20:03

Fik dig, Shumway! :D

00:52:017

EDIT: 00:51:996
EDIT EDIT: nu er jeg nede i 00:51:287 8)

Det bliver tæt i aften! :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2015 20:24

Har du smidt en GT3 motor i den clio ? vanvittig tid, ha ha...

Jeg inviterer til party chat ca. 20:55, vi ses ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 16. dec 2015 20:42

51.612....

Jeg hader patches på raceday! Nu kan jeg overhovedet ikke få varme i mit højre baghjul. Hvordan kan det nu være SMS??
Men kal nok ikke klage. Ligger (næsten) konstant under 52 nu :D

EDIT: ÆV havde ikke lige set dine edits benja :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster