Xboxlife forum

Løb efter løbsserie #1

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Vedr. de 2 løb fra slut løbsserie 1 til jul vil du foretrække:

Afstemning sluttede 10. dec 2015 16:25

Køre GT3 som nu
0
Ingen stemmer
Køre GT4
1
7%
Køre GT5
0
Ingen stemmer
Køre Open Wheel
3
21%
Køre Opel Wheel Classic
4
29%
Køre LMP1/LMP2
3
21%
Køre noget helt andet... uddyb venligst
3
21%
 
Afgivne stemmer : 14

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf dalingo » 10. dec 2015 15:23

God form tror jeg.

Jeg havde selv tænkt tangen at det vil være bedst hvis der ikke må overhales inden 1. 2. eller 3. sving. Bare så der ikke er nogen der friste til at tyvstarte lidt (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 11. dec 2015 10:15

Jeg kunne ikke sove i går og tog derfor lidt træning i Clio'en på brands hatch..

En lille teaser :) Om den er konkurrencedygtig eller ej vides ikke, men den er i hvert fald sjov at blæse rundt i!

BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. dec 2015 10:20

BoblereN skrev:Jeg kunne ikke sove i går og tog derfor lidt træning i Clio'en på brands hatch..

En lille teaser :) Om den er konkurrencedygtig eller ej vides ikke, men den er i hvert fald sjov at blæse rundt i!



ha ha fedt... har ikke selv kigget på det endnu, dog kan jeg se, at jeg har noteret 0:53 pr. lap da jeg testede banen, og det er denne omgangstid jeg har regnet antal laps ud fra 8)

Jeg tror vi kommer til at køre ret tætte omgangstider de fleste af os, selvom der nok stadig er et par stykker som stikker lidt af med tiden, så tror jeg ikke margin bliver voldsom - det er alt andet lige heller ikke nemt at hente flere sekunder på en så kort bane :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 11. dec 2015 10:40

Hvis det ikke er lagt helt fast endnu, kunne det jo også være en idé at afprøve at køre løb på tid i stedet? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. dec 2015 13:48

BoblereN skrev:Hvis det ikke er lagt helt fast endnu, kunne det jo også være en idé at afprøve at køre løb på tid i stedet? :)


Det har jeg overvejet, for fordelen er der, at man kan se folks bedste laps i racet... desværre er pcars siden ikke gearet til at håndtere tidsbaserede løb endnu...

Men med endurance løbet efter jul skal jeg have set på det ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 11. dec 2015 16:39

Skulle vi ikke også bruge et af løbene til at teste ingame chatten? Den burde de jo have fikset nu, hvis jeg har forstået det rigtigt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 11. dec 2015 16:43

BoblereN skrev:Jeg kunne ikke sove i går og tog derfor lidt træning i Clio'en på brands hatch..

En lille teaser :) Om den er konkurrencedygtig eller ej vides ikke, men den er i hvert fald sjov at blæse rundt i!



Fedt! :D

Er det med vilje du kun har meldt dig til sprint løbet?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. dec 2015 16:48

ShumwayDK skrev:
BoblereN skrev:Jeg kunne ikke sove i går og tog derfor lidt træning i Clio'en på brands hatch..

En lille teaser :) Om den er konkurrencedygtig eller ej vides ikke, men den er i hvert fald sjov at blæse rundt i!



Fedt! :D

Er det med vilje du kun har meldt dig til sprint løbet?


Det er vel fordi han ikke gider starte bagerst i løb nr. 2 :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. dec 2015 16:49

ShumwayDK skrev:Skulle vi ikke også bruge et af løbene til at teste ingame chatten? Den burde de jo have fikset nu, hvis jeg har forstået det rigtigt.


Det burde vi næsten... men jeg er bare ikke helt sikker på at det virker - har du læst det skulle være fuldstændig rettet ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 11. dec 2015 19:38

Nu har jeg læst op på lektien, og set i bagklogskabens ulideligt klare lys, så var det i virkeligheden nok bare ønsketænkning. :)

Ifm. med patch 5 var en af programmørerne ude at sige, at de ikke havde fikset voip til patch 5, men at de havde fundet og rettet en fejl, som virkede meget lovende, og som ville komme i patch 6.
Og da patch 6 så nævnte voip forbedringer til ingame chat, så regnede jeg naturligvis med at det var fjong.

Men med så meget andet med dette spil, så lader det til at det forsat ikke helt fungerer som det skal. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. dec 2015 22:43

ShumwayDK skrev:Nu har jeg læst op på lektien, og set i bagklogskabens ulideligt klare lys, så var det i virkeligheden nok bare ønsketænkning. :)

Ifm. med patch 5 var en af programmørerne ude at sige, at de ikke havde fikset voip til patch 5, men at de havde fundet og rettet en fejl, som virkede meget lovende, og som ville komme i patch 6.
Og da patch 6 så nævnte voip forbedringer til ingame chat, så regnede jeg naturligvis med at det var fjong.

Men med så meget andet med dette spil, så lader det til at det forsat ikke helt fungerer som det skal. :(


Nej netop... jeg kigger dagligt forbi det officielle forum, og jeg syntes ikke umiddelbart jeg havde set en 100% melding på at ingame chatten fungerede...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 13. dec 2015 16:37

BoblereN skrev:Jeg kunne ikke sove i går og tog derfor lidt træning i Clio'en på brands hatch..

En lille teaser :) Om den er konkurrencedygtig eller ej vides ikke, men den er i hvert fald sjov at blæse rundt i!



Til at begynde med ville jeg kalde den konkurrencedygtig. Jeg har med meget besvær fået barberet lidt af den tid og er kommet ned på 52.043..... men men men
Så kørte jeg lige kval mod AI 100%, og der dur den tid overhovedet ikke. Der skal man under 51 :shock: 1-8 kørte 50.8xx tider og 9-11 50.9xx :shock:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 14. dec 2015 15:23

@BoblereN - kan se du nåede at melde dig til mit "TEST løb - multiclass" :mrgreen: :mrgreen:

Der er alene tale om en test af kode til håndteringen af vores kommende multiclass løb, så desværre... ingen planer om at teste noget på banen i aften, ved ikke om du var af den overbevisning ? 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. dec 2015 20:34

Jeg har tilmeldt mig nu. Så håber jeg det lykkes denne gang :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 14. dec 2015 20:44

StreetRacer DK skrev:Jeg har tilmeldt mig nu. Så håber jeg det lykkes denne gang :lol:


Fedt =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster