BulletEyeDk skrev:BREAKING NEWS.....
Ifm. den seneste træning i går på Imola, er der blandt de tilstedeværende pressefolk/mekanikere osv. begyndt at løbe en historie... nogle vil måske nok mene at det lige er vand på deres mølle, mens andre helt sikkert har et forklaringsproblem.
Nedenstående billede er taget af Audi's pressechef S.Tempel, der tog et billede af Audi's reserve bil da den lappede et par omgange, efter den ordinære træning.
Billedet ser ved første øjekast ret uskyldigt ud, men da S.Tempel her til morgen fremviste mig de billeder han havde taget i går, var der alligevel noget vi studsede over...
Som i kan se af nedenstående billede, har vi forsøgt at fremhæve hvad der ligner et næsten tomt øl glas samt en sjat rødvin, dette var placeret på en lille papkasse i nærhed af sidste chikane, hvor en McLaren service bil ses holde bag hegnet....
Om nedenstående kan være den reelle årsag til at BonZoDK blev bortvist fra træningen vides ikke, dog ved vi, at netop hans McLaren ved flere episoder er set i gruset i netop det sving.
Vi har uden held forsøgt at få en kommentar fra BonZoDK her til morgen, men hans telefon bliver ikke svaret...
mortnDK skrev:Det er simpelthen fantastisk det her
BonZo skrev:BulletEyeDk skrev:
Endnu et bevis på at der er mange i motorsporten der vil mig ondt.
Om det bunder i misundelse er svært at svare på, men fakta er at nogen vil have mig ned med nakken.
Den skarpe iagttager vil hurtigt spotte at disse billeder er manipulerede. Det er ganske simpelt at kigge på Audi logoet under begge billeder, og konstatere at her er noget der ikke stemmer overens.
Jeg skal vist have en snak med løbsledelsen i nær fremtid. Mon ikke der kan forventes en tidsstraf eller to til teamet bag billederne ?
Chokofanten skrev:Audi er jo blevet snuppet, deres brændstofforbrug er jo steget helt vildt. Jeg hørte over radioen i sidste løb, fra den unge Audi kører fra Uldum, at han var oppe på 5 liter pr. Omgang, men det kunne også være, at jeg hørte forkert." Slutter Chokofanten.
BulletEyeDk skrev:Chokofanten skrev:Audi er jo blevet snuppet, deres brændstofforbrug er jo steget helt vildt. Jeg hørte over radioen i sidste løb, fra den unge Audi kører fra Uldum, at han var oppe på 5 liter pr. Omgang, men det kunne også være, at jeg hørte forkert." Slutter Chokofanten.
Sidste træning vel overstået på Imola her til aften...
Chef ingeniør, Max Topfhart kunne til de lokale italienske medier afsløre, at den software opdatering bilen har fået her inden for det sidste døgn har fået brændstof forbruget ned på sølle 3.2 liter pr. omgang..., hvem havde troet det for en uge siden
Daugaard, der var omringet af en større skare af lokale pressefolk blev herefter citeret for følgende: "Bilen kører godt, vores folk i garagen har virkelig gjort deres arbejde denne uge, nu skal jeg bare have 100% fokus på at køre ren asfalt i morgen, og hvis strategien for første gang i denne løbsserie sidder i skabet, så kan vi lave vores bedste resultat hidtil i løbsserien"
ShumwayDK skrev:Jeg siger dog bare.... Hold nu kæft noget lort. Jeg tror sgu kke jeg gennemfører på onsdag. Og jeg er kommet stærkt i tvivl om den tid jeg har sat tæller.
Der er kæmpe forskel på cut track detection under Free Practice og kval/løb. I Free Practice kan jeg køre omgang efter omgang tæt på den tid jeg har sat uden problemer. Men i kval/løb får jeg konstant cut track 1-2 gange per omgang.
Derudover, så bliver bremserne lynhurtigt for varme under løb, og det hjælper ikke rigtigt at åbne for kølingen. Har haft den helt oppe på 80% og de bliver stadig for varme...
Jeg kan ikke køre en hel løbssimulation uden at få det sorte flag, så jeg kan heller ikke få testet pit strategi.
Grabovac88 skrev:Siden sidste løb, og den store skuffelse det nu var for mit vedkommende. Har den forgående uge stået på druk og fest med en masse grid babes. Dette resulterede i noget af en soloulykke søndag morgen, på vej hjem fra byen.
Det har betydet at mekanikerne har haft meget travlt, med at få bilen klar igen. Så med kun 2 omgange med træning, er jeg ikke helt fit for fight. Men jeg vil gøre alt hvad der er muligt for at blive klar til i aften.
Hvis ikke jeg er online her til aften, så er det fordi jeg ikke er blevet klar.
Mvh. Ivan
dalingo skrev:Hvad er egentlig en fornuftig temperatur på bremserne? Mine ryger over 700 grader i perioder.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster