dalingo skrev:Ja den holder godt nok en god speed den Bentley. 278 km/t i flere sekunder på langsiden. det kan jeg i hvert fald ikke få McLaren til, selv med minimum downforce. Er der ikke også noget med at bentley'en skal tilkøbes til spillet?
Benja190782 skrev:Bentley'en er bestemt overpowered!
Jeg laver 01:45:504 på Monza i RUF'en og det er altså en piv hurtig tid - men folk laver 01:44:068 i Bentley'en hvilket er 1,5 sek. hurtigere!
Benja190782 skrev:Har bestilt det sidste nye rat (30 cm. i diameter) fra Thrustmaster - kommer på tirsdag, så er VIRKELIG klar til onsdag!
Har snart brugt næsten 8000 kr. på Thrustmaster produkter, men de bliver ved med at imponere mig!
BulletEyeDk skrev:Benja190782 skrev:Bentley'en er bestemt overpowered!
Jeg laver 01:45:504 på Monza i RUF'en og det er altså en piv hurtig tid - men folk laver 01:44:068 i Bentley'en hvilket er 1,5 sek. hurtigere!
Ok, noteret...
Hvad er folks mening om dette ? - skal vi tage alle biler med (de er jo trods alt klassificeret i GT3 i selve spillet), eller skal vi undlade de 3 som jeg har nævnt for at udjævne eventuelle fordele/bagdele... ?
TigerJax007 skrev:Nøøj, det er lækkert Benja - har selv kigget med lange øjne efter det rat der. Glæder mig til at høre dommen på onsdag. Måske skal man have pengepungen op igen
TigerJax007 skrev:Jeg har kigget på dit oplæg til vores løbsserie, Bullet.
Jeg synes det meste ser fint ud. Jeg skal dog have uddybet, hvad du tænker med holdene. Som jeg læser det, så kan kun 3 kørere vælge fx. McLaren. Jeg forstår ikke hvorfor? Jeg tror ikke umiddelbart jeg er enig i, at der skal være restriktioner på, hvor mange der vælger en given bil. Måske er det en eller anden regel, der bruges i den rigtige motorsportsverden, og som jeg bare ikke er bekendt med...?
For det andet, så ved jeg ikke helt, hvordan jeg har det med holddelen. Hvis jeg læser rigtigt, så bliver folk der vælger samme bil holdkammerater. Hvad så hvis der er én, der som den eneste vælger en bil? Er den person så alene? Burde holdene ikke i stedet enten fastlægges efter lodtrækning eller ranglisten - for eksempel højeste på ranglisten sammen med laveste, næsthøjeste med næstlaveste, tredjehøjeste med tredjelaveste indtil de to midterste så udgør det sidste hold. Det var bare en tanke. Men jeg ved slet ikke, hvor mange der skal være på et hold. Er det 2? Eller er det 3 med tanke på en fremtidig LeMans mulighed?
Bare tanker - men generelt synes jeg jo bare det er fedt, at du lægger kræfter i det, så jeg tager det der kommer
BulletEyeDk skrev:TigerJax007 skrev:Jeg har kigget på dit oplæg til vores løbsserie, Bullet.
Jeg synes det meste ser fint ud. Jeg skal dog have uddybet, hvad du tænker med holdene. Som jeg læser det, så kan kun 3 kørere vælge fx. McLaren. Jeg forstår ikke hvorfor? Jeg tror ikke umiddelbart jeg er enig i, at der skal være restriktioner på, hvor mange der vælger en given bil. Måske er det en eller anden regel, der bruges i den rigtige motorsportsverden, og som jeg bare ikke er bekendt med...?
For det andet, så ved jeg ikke helt, hvordan jeg har det med holddelen. Hvis jeg læser rigtigt, så bliver folk der vælger samme bil holdkammerater. Hvad så hvis der er én, der som den eneste vælger en bil? Er den person så alene? Burde holdene ikke i stedet enten fastlægges efter lodtrækning eller ranglisten - for eksempel højeste på ranglisten sammen med laveste, næsthøjeste med næstlaveste, tredjehøjeste med tredjelaveste indtil de to midterste så udgør det sidste hold. Det var bare en tanke. Men jeg ved slet ikke, hvor mange der skal være på et hold. Er det 2? Eller er det 3 med tanke på en fremtidig LeMans mulighed?
Bare tanker - men generelt synes jeg jo bare det er fedt, at du lægger kræfter i det, så jeg tager det der kommer
Jeg må indrømme at der lige vedr. holddelen ikke er udtænkt de helt store tanker andet end at det bare kunne være lidt sjovt også at have en hold konkurrence, (med mulighed for at nappe endnu en medalje/trofæ) der dog måske kan blive en anelse uens, netop pga. for lidt tilmeldte så ikke alle hold har min. 2 kørere...
Tanken med at der er max 3 kørere med samme biltype var som sådan bare for at få nogle forskellige biler i spil.
Der kommer til at være nogle faste liveries at vælge imellem på de forskellige biler, dvs. man skal køre med den eksakte bil (og livery) man vælger i alle 8 løb, på den måde er det også langt nemmere at huske hvem, der kører i en given bil.
Jeg ved ikke om du fik nærlæst det med holdene, men ideen lige mht. hold konkurrencen var at det til hvert løb kun var de 2 bedste placeringer for en biltype der ville give hold point, på den måde tilgodeses de hold der kun er 2, dog vil det stadig være et problem, hvis man er alene om en biltype... men det er lidt svært at gøre noget ved.
Som det er lagt op til, vil de enkelte kørere på skift alt efter deres skill få lov at vælge biltype og livery, det vil være muligt at se hvem der har valgt hvad, så hvis man står som den sidste til at vælge et hold kunne det måske være en fordel at vælge et hold hvor mindst allerede en kører havde valgt en bil
Men som sagt, så er intet helt fast endnu... al input er velkommen
ShumwayDK skrev:Benja190782 skrev:Bentley'en er bestemt overpowered!
Jeg laver 01:45:504 på Monza i RUF'en og det er altså en piv hurtig tid - men folk laver 01:44:068 i Bentley'en hvilket er 1,5 sek. hurtigere!
At kalde en bil overpowered bare fordi en eller anden kan sætte en bedre tid end du kan i RUF'en er måske at stramme den.
I så fald skal Aston'en også diskvalificeres, da jeg har set en video hvor en eller anden sætter en 1:43.xx tid i den på Monza.
Umiddelbart vil jeg mene, at hvis den er i GT3 klassen, så må den bruges, uagtet om den er fra add-on pakke eller ej.
Det kræver jo ikke at alle har den pågældende add-on, kun den/de der vil køre i bilen.
Men korrekt, M3'eren er sindssyg langsom Men hvis nogen vil køre med den, så fint med mig
TigerJax007 skrev:Nøøj, det er lækkert Benja - har selv kigget med lange øjne efter det rat der. Glæder mig til at høre dommen på onsdag. Måske skal man have pengepungen op igen
Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster