Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2015 17:42

ShumwayDK skrev:Når nu man forventer at fare op på listen med fanfarer og konfettibomber efter den første sejr, så er det altså lidt antiklimaks at se, at skill kun er steget med 0,058. Så er det meget sjovere at se på rangpoint, hvor jeg gik næsten et helt point frem :mrgreen:


ha ha... det er nu faktisk ikke så ringe endda, du skal samtidig tænke på at Benja190782 gik 0.042 skill tilbage..., så reelt set hentede du jo en del på ham i det her løb.

Men når man ligger, hvor i gør (top5) så skal der alligevel hives en del point hjem pr. løb for at holde snittet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2015 21:42

Så er det med at finde kalenderen frem og få synkroniseret med pCARS GT3 løbsserien her på xboxlife !!

En lille teaser vedr. vores løbsserie.... første løb bliver onsdag den 21-10-2015 21:00 og der køres på Silverstone, jeg har desværre ikke mere info om hvordan og hvorledes med løbsserien, da siderne stadig er under udarbejdelse, men følg med her på linjen...

Billede

Fejl vedr. dato i løb 7 rettet

Løb #1 - Silverstone GP
Løb #2 - Spa
Løb #3 - Imola
Løb #4 - Brno
Løb #5 - Monza GP
Løb #6 - Nürburgring
Løb #7 - Zolder
Løb #8 - Barcelona GP
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 13. okt 2015 22:03

Feeedt!!!
Fik ikke læste hele dit indlæg, så jeg var lige forvirret, da jeg ikke kunne finde ud at melde mig til :D

Datoerne er hermed reserveret, men bare lige for at være sikker; er det korrekt at 7. løb er en torsdag?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2015 22:08

Ahh ShumwayDK.... godt fanget, det er rettelig en onsdag, det ændrer vi selvfølgelig ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 14. okt 2015 18:06

Det ser sku fedt ud.

Hvis I får brug for en hård men retfærdig upartisk dommer stiller jeg gerne op til gennemgang af replays med hændelser!

Kan man egentlig streame et løb i pcars? Sådan så man følger løbet live fra replay cam og kan cycle mellem kørerne?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 18:10

BoblereN skrev:Det ser sku fedt ud.

Hvis I får brug for en hård men retfærdig upartisk dommer stiller jeg gerne op til gennemgang af replays med hændelser!

Kan man egentlig streame et løb i pcars? Sådan så man følger løbet live fra replay cam og kan cycle mellem kørerne?


Det tror jeg ikke man kan, men det ville da være vildt fedt! Måske hvis løbet var public, ellers tror jeg ikke..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 18:17

Man kan så vidt jeg ved joine løbet, og retire til pitboxen, for derefter at spectate selve løbet, man kan jo således streame det via twitch tænker jeg.... ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 18:18

Regner i øvrigt stærkt med at smide yderligere information op enten i aften ellers i morgen... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 14. okt 2015 18:29

Blev lidt overrasket over at se, at der ikke findes nogen tider for Silverstone GP.
Har der slet ikke været kørt løb på den? Jeg synes at der var annonceret et løb, som jeg ikke kunne deltage i.

Da pCars presser boxen til det yderste, vil det så ikke trække ned på f.eks framrate at streame til Twitch samtidigt?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 18:49

ShumwayDK skrev:Blev lidt overrasket over at se, at der ikke findes nogen tider for Silverstone GP.
Har der slet ikke været kørt løb på den? Jeg synes at der var annonceret et løb, som jeg ikke kunne deltage i.

Da pCars presser boxen til det yderste, vil det så ikke trække ned på f.eks framrate at streame til Twitch samtidigt?


Det skal jeg ikke kunne sige... det er nok ikke optimalt

Og ja vi har tidligere kørt på Silverstone GP, hvilket også var uden dig kan jeg se, selve løbs data her -> http://pcars.xbl.dk/show_specific_race.php?id=MTIy

EDIT: Silverstone var vist nok også en nødløsning, da vi skulle have kørt Spa, men det kunne ikke lade sig gøre, da folk blev kastet af hele tiden på den bane, så vi måtte tage en hurtig beslutning om en ny bane uden træning, nok også derfor du ser så stor spredning på kval.tiderne :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 14. okt 2015 18:58

ShumwayDK skrev:Blev lidt overrasket over at se, at der ikke findes nogen tider for Silverstone GP.
Har der slet ikke været kørt løb på den? Jeg synes at der var annonceret et løb, som jeg ikke kunne deltage i.

Da pCars presser boxen til det yderste, vil det så ikke trække ned på f.eks framrate at streame til Twitch samtidigt?


Stream til Xbox app til Windows 10 og så bruge OBS til at streame fra pc i stedet for virker okay :) giver også mulighed for youtube streaming og overlays osv.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 14. okt 2015 19:59

Hej nu har jeg læst lidt på reglerne ,hvad hvis det kun er mig der vælger for eksempel bmw 3 og ikke andre der gør,er man så alene på hold
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 20:17

Hej Teddy...

Du har læst på reglerne som jeg har været ved at redigere dem ;)

De er netop fuld opdateret til den kommende første løbsserie, og det med hold har vi ikke med i denne omgang, du kører derfor udelukkende for dig selv 8)

http://pcars.xbl.dk/series_rules.php

EDIT: Hvis i spotter noget der er helt hen i vejret med reglerne, så giv endelig lyd fra jer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 14. okt 2015 20:32

Ok tak for det
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 14. okt 2015 21:37

BulletEyeDk skrev:Og ja vi har tidligere kørt på Silverstone GP, hvilket også var uden dig kan jeg se, selve løbs data her -> http://pcars.xbl.dk/show_specific_race.php?id=MTIy

EDIT: Silverstone var vist nok også en nødløsning, da vi skulle have kørt Spa, men det kunne ikke lade sig gøre, da folk blev kastet af hele tiden på den bane, så vi måtte tage en hurtig beslutning om en ny bane uden træning, nok også derfor du ser så stor spredning på kval.tiderne :mrgreen:


Aah ja. Tak. Nu husker jeg det. Det er selvfølgelig derfor der ikke er nogen practice tider.

Du skriver lige når tilmelding er mulig, ikke ? 8)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron